The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

زایمان در خانه خطرناک است!

یافته های تازه نشان می دهند، با وجود این که برخی از زنان تمایل دارند در خانه زایمان کنند، اما این کار خطرات زیادی به همراه دارد.

 

 

برخی از بانوان با مشکلات و بیماری هایی دست و پنجه نرم می کنند که بارداری شان را تهدید می کند اما کماکان به زایمان کردن در خانه علاقه دارند.

محققان معتقدند باردار شدن پس از 35 سالگی، افزایش وزن، زایمان طبیعی پس از پشت سر گذاشتن زایمان سزارین و ... از جمله عواملی هستند که بارداری را تهدید می کنند.

آنها باور دارند، زایمان کردن در خانه توسط بانوانی که عوامل خطر زا را دارند خطر مرگ را هشت تا 10 برابر افزایش می دهد.

دکتر ملیسا چینی، مامای بیمارستان دانشگاه ممفیس گفت:" خانواده ها باید با توجه به اطلاعاتی که پزشک در اختیارشان گذاشته درباره مکان زایمان تصمیم گیری کنند. اما برخی از بانوان باردار خطر مرگ را به جان می خرند تا در خانه زایمان کنند. "

دکتر هال لاورنس، قائم مقام انجمن پزشکان متخصص زنان و زایمان آمریکا نیز گفت:" زایمان کردن در خانه کاری خطرناک است که خطر مرگ و بروز آسیب های دائمی را به شدت افزایش می دهد. "

منبع: healthday