توالت ايرانی در بارداری چه مزایا و مضراتی دارد؟

باردار شدن یعنی بیشتر از همیشه مراقب بودن. در این دوران شگفت انگیز باید علاوه بر خود، مراقب جنینتان نیز باشید. شاید پیش از بارداری فکر نمی کردید اما موارد بسیار ساده همانند استفاده از توالت ايرانی در بارداری و یا توالت فرنگی برای برخی مادران به یک سوال و حتی یک چالش تبدیل می شود. برای کسب اطلاعات کامل درمورد استفاده از توالت ايراني در بارداري، عوارض توالت ایرانی در بارداری و هرآنچه که لازم است در راین رابطه بدانید با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

انتظار برای تولد نوزاد جدید، برای تمامی اعضای خانواده سرشار از شادی و هیجان است. اما احتیاط و دقت به رفتار و حرکات در دوران بارداری، امری ضروری تلقی می شود. عادت‌های غذایی باید تحت نظر قرار بگیرند، جنین باید در محیطی امن رشد نموده و مادر نباید از ورزش غافل شود. با این حال، مساله‌ای که شاید چندان به آن توجهی نشود، توالت است. با پیشرفت اقتصادی، امروزه اکثر منازل مجهز به توالت فرنگی هستند. اما آیا واقعا استفاده از توالت ایرانی در دوران بارداری خطرناک و مضر است؟ در این مقاله، به این مساله خواهیم پرداخت.

آیااستفاده از توالت ایرانی در بارداری بی‌ضرر است؟

بر خلاف تصور رایج، استفاده از توالت ایرانی در دوران بارداری، نه تنها مضر نیست، بلکه فوایدی نیز دارد.

مزایای و مضرات توالت ایرانی در بارداری

استفاده از توالت ایرانی در دوران بارداری، مزایا و معایبی دارد که برخی از آن‌ها را در ادامه با هم مرور می‌کنیم:

اما هنگام استفاده از توالت ايرانی در بارداری، باید به برخی موارد نیز توجه داشت. برخی از این نکات عبارتند از:

استفاده از توالت ايرانی در بارداری مزایای بسیاری دارد و می‌تواند بدن را برای زایمان آماده کند. با این حال باید به مسائل ایمنی نیز توجه داشت تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

https://parenting.firstcry.com/articles/using-indian-squat-toilet-during-pregnancy-benefits-and-safety-measures/

نویسنده : تیم تالیف و ترجمه نی نی پلاس

دانلود اپلیکیشن نی نی پلاس صفحه اینستاگرام نی نی پلاس