ایا استفاده از توالت ایرانی برای جنین ضرر دارد؟

نشستن بر روی توالت ایرانی با توجه به پوزیشن و یا حالتی که بدن مادر باردار می دهد، گاهی اسباب نگرانی مادران را فراهم کرده و می پرسند که ایا استفاده از توالت ایرانی برای جنین ضرر دارد؟ درست است که نشستن بر روی توالت ایرانی با یک شکم بزرگ کار ساده ای نیست اما شاید آنقدرها هم که فکر می کنید جای نگرانی وجود نداشته باشد!

استفاده از توالت ایرانی برای جنین ضرر دارد؟

استفاده از توالت ایرانی در دوران بارداری خطری ندارد، اما در صورتی که به استفاده از آن عادت ندارید، حتماً با پزشک خود مشورت کنید.

توالت‌های ایرانی معمولاً بهداشتی‌تر از توالت‌های فرنگی هستند. محققان دریافته‌اند که حالت نشستن روی توالت‌های ایرانی، سبب دفع آسان‌تر و کامل‌تر مدفوع می‌شود. هم‌چنین به جلوگیری از یبوست و بواسیر کمک می‌نماید.

به گفته‌ی برخی متخصصان زنان و زایمان، چمباتمه زدن روی توالت‌های ایرانی در دوران بارداری، نه تنها خطری ندارد، بلکه به تقویت عضلات شکم و ران نیز کمک نموده و بدن را برای زایمان طبیعی آماده می‌کند.

در صورتی که در دوران بارداری، از توالت ایرانی استفاده می‌کنید، به چند نکته توجه داشته باشید:

حال که پاسخ سوال خود درمورد این که ایا استفاده از توالت ایرانی برای جنین ضرر دارد یا خیر را دریافت کردید، نگرانی را از خود دور کرده و با آرامش بیشتر از دوران بارداری خود لذت ببرید.

 

https://www.babycenter.in/x1022935/is-it-safe-to-use-a-squat-toilet-during-pregnancy

نویسنده : تیم تالیف و ترجمه نی نی پلاس

دانلود اپلیکیشن نی نی پلاس صفحه اینستاگرام نی نی پلاس