شیردوش برقی مزایا و معایب و چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

استفاده از شیردوش برقی امروزه به علل گوناگون در میان مادران رواج پیدا کرده است. به ویژه مادرانی که به مدت طولانی بیرون از منزل هستند و مسئولیت نگه داری از فرزند شیرخوارشان را به پرستار یا فرد دیگری می سپارند، با کمک شیردوش برقی می توانند شیر خود را دوشیده و در یخچال یا فریزر طبق درستورالعمل مربوطه نگه داری کنند تا در مواقع لزوم پرستار با کمک شیر ذخیره شده نوزاد را تغذیه کند. اما آیا مزایا و معایب استفاده از شیر دوش برقی را می دانید؟ می دانید که در هنگام استفاده از این وسیله چه نکاتی را باید رعایت کنید؟

مزایای استفاده از شیردوش برقی

امروزه مادران به دلیل مزایای شیردوش برقی بیش از پیش از این وسیله استفاده می کنند، برخی از این مزایا عبارتند از:

مواردی که باید هنگام استفاده از شیردوش برقی در نظر داشته باشید:

درهنگام خرید استفاده از شیردوش برقی حتما به موارد زیر توجه داشته باشید:

  1. مدل دو پمپه

در مدل دو پمپه قابلیت دوشیدن همزمان شیر از هر دو پستان وجود دارد و به این ترتیب در وقت صرفه جویی بعمل می آید. بعلاوه، هرچه شیر بیشتری دوشیده شود، به مقدار بیشتر نیز تولید می شود.

  1. شیردوشهای برقی که به راحتی قابل استفاده، تمیز کردن و مونتاژ هستند

شیردوشی را انتخاب کنید که پس از استفاده به راحتی تمیز و ضد عفونی شود. علاوه بر این، در مدل برقی دارای پمپ وکیوم، گرفتن پستان برای مکش شیر آسان تر است. مدل دیگری نیز وجود دارد که شیر به سرعت و به راحتی دوشیده می شود.

  1. سرعت مکش

شیردوش برقی تهیه کنید که در کمترین زمان بتواند شیر بیشتری بدوشد. در انواع با کیفیت می توان سرعت دوشیدن شیر با دکمه دستی تغییر داد. 

4- دوشیدن شیر بیرون از منزل

اگر مادری هستند که ناگزیر باید بیرون از منزل یا محل کار باشید، شیردوشی را  انتخاب کنید که به راحتی قابل حمل باشد. بسیاری از این شیردوش ها به منظور نگهداری بهتر شیر دوشیده شده، کیسه های یخ یا شارژرهایی برای اتصال به باتری خودرو دارند.

چگونه می توان از شیردوش برقی با خیال راحت استفاده کرد؟

مضرات استفاده از شیردوش برقی

https://parenting.firstcry.com/articles/electric-breast-pumps-pros-cons-and-tips-to-use/

نویسنده : تیم تالیف و ترجمه نی نی پلاس

دانلود اپلیکیشن نی نی پلاس صفحه اینستاگرام نی نی پلاس