The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آرایشی بهداشتی گیاهی

30 عضو

گروه عمومی ساخته شد.

سلام دوستای گلم?
خوش اومدید?
اینجا با یسری محصول ارایشی بهداشتی گیاهی آشنا میشیم که فاقد مواد مضر هستش.
استفاده از این محصولات بخصوص به مامانای باردار و شیرده توصیه میشه
در ادامه با ما همراه باشید.
در صورت تمایل پیج اینستاگرام ما را نیز دنبال کنید:
@organic.life.esf

1399/10/03 01:50

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

روغن آرگان

ترکیبات: روغن آرگان خالص
فواید: روغن آرگان برای سلامت پوست، مو و ناخن بسیار مفید است و از این‌رو به روغن چند کاره هم شناخته می‌شود. روغن آرگان یک روغن پرخاصیت، سرشار از ویتامین E و اسید‌های چرب ضروری است. چند قطره از آن درخشندگی و نرمی خاصی به موها می‌بخشد و از خشکی و چند شاخه شدن موها جلوگیری می‌کند. روغن آرگان به مقابله با خشکی پوست می‌آید و با اولین استفاده، پوستی لطیف و نرم خواهید‌ داشت. با ماساژ روزانه روی ناخن‌ها مانع از پوسته پوسته شدن دور ناخن‌ها شده و رشد آن‌ها را افزایش می‌دهد. روغن آرگان تکسو موجب تقویت پوست و مو می‌شود.

حجم: 50 میل
قیمت: 220 هزارتومان
???

1399/10/03 04:17

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

کرم دست و صورت آرگان

ترکیبات: روغن آواکادو، روغن جوجوبا، روغن آفتاب گردان، روغن سویا، ویتامین سی و ای
فواید: بازسازی کننده و جوان کننده پوست. کاهش چین و چروک. مرطوب کننده حرفه‌ای انواع پوست. تقویت کلاژن سازی و ترمیم بافت سلولی. ترمیم سوختگی‌های ناشی از لیزر و آفتاب. متعادل کننده چربی پوست و از بین برنده منافذ باز پوست. بر طرف کننده لک پوستی ناشی از نورآفتاب. از بین برنده جای زخم و اسکار.

حجم: 75میل
قیمت: 50 هزار تومان

1399/10/03 04:20

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

کرم دور چشم

ترکیبات:  روغن سیلیکون، روغن هسته انگور، عصاره بابونه، روغن جوانه گندم، کلاژن، 3 میلی‌گرم Q10، ویتامین K، ویتامین E، آب دیونیزه.
فواید: از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. روغن مغذی هسته انگور با مرطوب نگه داشتن پوست اطراف چشم و خاصیت سفید کنندگی که دارد، سیاهی دور چشم را از بین می‌برد. باعث حفظ جوانی و جلوگیری از پیری زودرس می‌شود. این نکته را باید در نظر داشته باشیم که استفاده مستمر از کرم دور چشم باعث رفع سیاهی دور چشم و حفظ جوانی می شود.
حجم: 15 میل
قیمت: 46 هزارتومان

1399/10/03 04:23

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

کرم لایه بردار

ترکیبات: عصاره آویشن، عصاره بابونه، عصاره شیرین بیان، آب دیونیزه.
فواید: پوست انسان از سلول‌های فراوانی تشکیل شده‌ است که روزانه می‌میرند و سلول‌های جوان‌تر جایگزین سلول‌های قدیمی‌تر می‌شوند. بعد از گذشت مدتی این پوست‌های مرده روی هم انباشته شده و پوست را کدر و لک‌دار می‌کند. برای رهایی از این لک‌ها و داشتن پوستی شفاف، استفاده از لایه بردارها پیشنهاد می‌شود. کرم لایه بردار با ایجاد پوسته‌ریزی سطح پوست و نفوذ به لایه شاخی پوست اتصال بین سلول‌های مرده را می‌شکند و باعث ریزش سریع‌تر آن‌ها می‌شود. این روند سرعت نوسازی پوست و همچنین ساخت کلاژن و الاستین را افزایش داده و در نتیجه سبب کاهش چین و چروک‌های پوست می‌شود. درصد مناسب AHA به کار رفته باعث می‌شود تا این کرم بدون ایجاد تحریکات پوستی لایه‌برداری ملایمی را روی پوست انجام دهد. این امر باعث افزایش نوسازی پوست و روشن‌تر شدن رنگ آن و از بین رفتن لک‌ و جای جوش می‌شود.

حجم:50 میل
قیمت :60هزارتومان

1399/10/03 04:27

دوستان تمام محصولات ما دارای دو سیب سلامت از سازمان غذا و دارو هس . و جز 25 برند برتر سال هستیم.
پس با خیال راحت سفارش بدید و مطبن باشید مشتری دائم ما خواهید شد??

1399/10/03 15:57

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

شامپو بدن حاوی روغن زیتون

ترکیبات: عصاره نعنا، روغن زیتون، ویتامین E، آب دیونیزه.
فواید: شامپو بدن زیتون، جوان‌کننده و پاک‌کننده عالی پوست است. آب‌رسانی و نرم‌کنندگی این محصول بسیار سریع است و بر انواع پوست‌ تاثیر مستقیم و مفید دارد. روشن‌کنندگی و از بین بردن لکه‌های پوستی با استفاده مدوام از اثرات زیتون برای پوست بسیار راحت و آسان انجام می‌شود. رایحه دل‌انگیز شامپو بدن تکسو، به پوست حس طراوت و شادابی بی‌نظیری می‌دهد. عصاره گیاهی این شامپو موجب درخشندگی و لطافت پوست می‌شود.
این شامپو باعث جلوگیری و کاهش ترک بارداری می شود.

حجم: 400 میل
قیمت: 40هزارتومان

1399/10/03 16:02