The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

جنین و تعیین جنسیت

279 عضو

ارسال شده از
نصب اپلیکیشن نی نی پلاس


وقتی جنین در رحم سکسکه می کند!

در این پست در مورد سکسکه جنین ، زمانی که آنرا احساس میکنید،دلایل، اینکه آیا کاری برای آرام کردن آن وجود دارد یا نه و ... صحبت می شود .

1398/08/19 14:24

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

جنین در رحم، صدای شما را میشناسد
جنین از حدود هفته 19 بارداری صداهای اطراف را می‌شنود، واکنش جنین به صدای والدینش ممکن است به صورت ضربه‌هایی آرام باشد که گاها فقط خود مادر متوجه آنها می‌شود. پدرانی که در دروان بارداری با جنین حرف می‌زنند، بعد از تولد نوزاد ارتباط بهتری با او خواهند داشت.
ممکن است این یک مکالمه یک طرفه به حساب بیاید، اما صحبت کردن با جنینی که هنوز در رحم‌تان است می‌تواند به یادگیری او کمک کند. انجام این کار بسیار ساده است و پدر هم می‌تواند وارد این مکالمه شود. صدای شما تاثیر فوق العاده‌ای بر جنین دارد. مطالعات نشان داده‌اند که صدای شما برایش آرامش بخش است؛ هم در رحم و هم زمانی که به عنوان یک نوزاد او را در آغوش می‌گیرید. دانشمندان با ضبط صداها متوجه شده‌اند که جنین به تغییرات ضربان قلب یا الگوهای حرکتی و لرزش‌ها به وضوح واکنش نشان می‌دهد، به ویژه به صدای مادر. در نتیجه نوزاد متولد نشده در دوران بارداری و در رحم مادر می‌آموزد که صدای مادر را بشناسد و به یاد بیاورد. یعنی مکالماتی که در سه ماهه سوم بارداری با جنین خود انجام می‌دهید، سبب رشد اجتماعی، عاطفی و همچنین رشد مهارت‌ها و حافظه زبانی او می‌شود. صدای شما به درک آنها از جهان پیرامون‌شان کمک می‌کند.
گوش جنین تا حدود هفته بیستم به طور کامل رشد نیافته و سیستم شنوایی آنها تا حداقل یک ماه بعد به مغز مرتبط می‌شود. تحقیقات نشان داده بیشتر آنها در هفته‌های 26 و 30 بارداری به صداها واکنش نشان می‌دهند. ضربان قلب جنین و نوزاد هنگام صحبت کردن مادر کاهش میابد که نشانه احتمالی احساس آرامش است.
چگونه با فرزند خود ارتباط  برقرار کنید؟
صدای شما آرامش‌بخش‌ترین تاثیر را بر فرزند متولدنشده‌تان دارد. صحبت کردن و آواز خواندن برای جنین راهی دوست داشتنی برای شروع برقراری ارتباط با اوست. این پیوند با جنین به طرز باور نکردنی به یادگیری فرزند شما کمک میکند. حتی اگر این کار را هم نکنید، جنین ارتعاشات صدای شما را هنگام صحبت با دیگران می‌شنود و احساس می‌کند. همین شناخت به آنها کمک می‌کند تا سال‌های متمادی احساس امنیت عاطفی داشته باشند.
"لینک قابل نمایش نیست"

1398/08/20 10:25

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

حرف زدن پدر با جنین
جنین صداهای مختلفی را به یاد می‌آورد و می‌شناسد، بنابراین پدران هم می‌توانند قبل از به دنیا آمدن، رابطه خود را با فرزندشان آغاز کنند. اگرچه فرزند شما قادر به درک صحبت‌های پدر نیست، اما جالب است بدانید که حداقل در سه ماهه سوم، آنها گوش می‌دهند و می‌توانند با خانواده‌شان آشنا شوند.
نکات و روش‌ها
• مطالعات نشان داده که استرس زیاد بر رشد و تکامل سیستم ایمنی کودک تاثیر منفی میگذارد. چه بهانه‌ای بهتر از اینکه پاهای‌تان را دراز کنید و چند دقیقه را در کمال آرامش به صحبت کردن و آواز خواندن برای جنین بگذرانید. این بهترین راه برای آرام شدن است.
• اگر نمی‌دانید درباره چه چیزی صحبت کنید، می‌توانید با صدای بلند برای او کتاب یا روزنامه بخوانید. کتاب‌های کودک یا آوازهای کودکانه هم انتخاب خوبی است. حتی می‌توانید یک داستان کوچک از یک نویسنده کتاب کودک را به زبان خودتان و بر اساس سلیقه خودتان برای او شخصی‌سازی کنید.
• ببینید آیا تغییراتی در رفتار جنین مشاهده می‌کنید!؟ صدای شما برای جنین آرام‌بخش است، پس انتظار حرکات آرام‌تر را داشته باشید نه سریع‌تر.
پدر و سایر اعضای خانواده باید این کار را همراه با مادر انجام دهند. آنها باید واقعاً به شکم مادر نزدیک شوند تا صدای‌شان شنیده شود. حرف زدن پدر با جنین از بهترین راهکار های ایجاد یک رابطه عاطفی عمیق میان آنها است.
"لینک قابل نمایش نیست"

1398/08/20 10:55

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

آیا درشتی جنین نسبت به سن حاملگی خطرناک است
درشت شدن جنین یعنی جنین نسبت به سن بارداری خود بیشتر رشد کرده و در هنگام تولد به طرز قابل توجهی بزرگ به نظر می‌رسد. بر اساس تعریف علمی اگر وزن نوزاد در هنگام تولد بیشتر از 4.500 گرم باشد درشت شدن جنین و یا ماکروزومی مطرح می‌شود.
اگر ماکروزومی جنین تشخیص داده شود، می‌توان آن را به درستی مدیریت کرد. وزن متوسط نوزاد در هنگام تولد باید حدود 3 تا 3.5 کیلوگرم باشد، اما برخی از نوزادان بیشتر از این میزان رشد می‌کنند. حدود 8 درصد از نوزادان به ماکروزومی مبتلا می‌شوند. اکثر نوزادان ماکروزومی بدون عوارض و کاملا سالم به دنیا می‌آیند. اما نوزادانی که از قسمت بزرگ‌تر بدن متولد می‌شوند، ممکن است با خطرات بسیاری روبرو شوند.
پزشکان مطمئن نیستند که دقیقا علت درشتی جنین چیست و چرا برخی از نوزادان بزرگ‌تر از سایرین می‌شوند، چون برخی از مادران بدون بیماری قابل تشخیص خاصی، نوزادانی با ماکروزومی به دنیا می‌آورند. اما عواملی وجود دارد که ریسک تولد نوزاد بزرگ را افزایش می‌دهند. از جمله:
ابتلا مادر به دیابت نوع1 یا 2: این امر درصورتی خطرناک است که دیابت شما به خوبی مدیریت نشود. در بیشتر مادرانی که مشکل قند خون دارند، دلیل وزن زیاد جنین همین عارضه است.
چاقی یا افزایش وزن بیش از حد در دوران بارداری: احتمال وقوع ماکروزومی در مادرانی که پیش از بارداری وزن نرمالی داشتند ولی در دوران بارداری بیشتر از 15 کیلو وزن اضافه کردند، یا مادرانی که دچار چاقی بودند و در دوران بارداری بیشتر از 9 کیلو به وزن شان اضافه شده بیشتر خواهد بود.
داشتن ماکروزومی جنین در بارداری قبلی: خطر ماکروزومی با هر بار بارداری افزایش میابد.
بارداری بیش از 40 هفته: هرچه سن بارداری بالاتر برود و جنین شما مدت بیشتری در رحم بماند، فرصت بیشتری برای رشد دارد.
مادر با ماکروزومی متولد شده باشد: اگر مادر باردار هنگام تولد خودش مبتلا به ماکروزومی بوده باشد، احتمال متولد شدن نوزاد ماکروزومی برای او بیشتر خواهد بود. درواقع در بیشتر مواردی که بیماری یا عارضه خاصی در بارداری وجود ندارد، علت بزرگ شدن جنین نسبت به سن حاملگی اینست که پدر یا مادر با همین شرایط متولد شده‌اند.

1398/08/28 11:19

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

جوش زدن در دوران بارداری نشانه چه جنسیتی است
در برخی بانوان شروع دوران بارداری با مشاهده جوش و آکنه همراه است و دیگر خبری از آن پوست شفاف و صاف نیست. قدیمی‌ها معتقد بودند جوش صورت در بارداری با جنسیت جنین ارتباط دارد.
بسیاری از مادران طی بارداری دچار تغییرات پوستی شدیدی مثل جوش، تیرگی، ملاسما و غیره می‌شوند که متاسفانه ظاهر ناخوشایندی در پوست ایجاد می‌کند. خوشبختانه بسیاری از این تغییرات موقتی بوده و چند ماه بعد از زایمان پوست‌تان به حالت اولیه بازخواهد گشت.
اما دلیل اصلی بوجود آمدن این جوش‌ها در دوران بارداری چیست؟ در بارداری بدن مادر دچار تغییرات هورمونی بسیار شدیدی می‌شود که منجر به افزایش متابولیسم، و افزایش کارکرد غدد عرق و غدد سباسه خواهد شد. در اثر افزایش فعالیت غدد عرق، ترشحات آنها سطح پوست مادر را می‌پوشاند و اگر مادر در فواصل مناسب اقدام به شستن و تمیز کردن پوست خود نکند، احتمالا این ترشحات منجر به مسدود شدن مجرای غدد سباسه خواهد شد. در اثر ادامه انسداد مجرا، سبوم (ماده مومی شکل تولید شده توسط غدد سباسه) در درون بخش ترشحی غده جمع شده و به مرور از میان سلول‌ها راهی به سطح پوست باز می‌کند و باعث ایجاد جوش چرکی خواهد شد.
بر اساس باورهای قدیمی، اگر جنین پسر باشد هورمون‌های مردانه (آندروژن‌ها) از بدن جنین وارد بدن مادر شده و منجر به جوش زدن صورت و بدن مادر خواهند شد. برخی دیگر از این باورهای عمومی می‌گویند که زیباتر شدن و شفاف‌تر شدن صورت مادر نشاندهنده جنین پسر است و اگر صورت مادر پر از لک و جوش شده یعنی فرزند دختری در راه دارد چون جنین دختر زیبایی مادر را می‌گیرد. اثبات علمی خاصی برای این اعتقادات وجود ندارد و شاید بهتر باشد به سایر نشانه‌ها و علائم منطقی‌تر توجه کنید!
"لینک قابل نمایش نیست"

1398/09/16 09:54

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

آیا مصرف مکمل کلسیم و منیزیم در تعیین جنسیت جنین تاثیری دارد؟
نه تنها کلسیم و منیزیم در تعیین جنسیت تاثیری ندارد بلکه هیچ دارو یا غذایی نمی‌تواند چنین نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد. بنابراین اگر کسی ادعا کرد که با این روش‌ها می تواند جنسیت جنین را مشخص کند قبول نکنید و از اجرای آن خودداری کنید.
نقش تغذیه در تعیین جنسیت
نتیجه تحقیقاتی که در دانشگاه‌های هلند انجام شده، نشان می‌دهد اگر پیش از بارداری مصرف مواد غذایی سرشار از مواد معدنی کلسیم و منگنز را آغاز کنید، شانس به دنیا آوردن نوزاد دختر افزایش می‌یابد. در این تحقیق 80 درصد از خانم‌هایی که از این رژیم غذایی برای 9 هفته قبل از تشکیل لقاح پیروی کردند، صاحب فرزند دختر شدند. براساس این تئوری، تجمع بعضی از مواد معدنی در خون خانم‌ها، تخمک را برای پذیرش اسپرم نر (کروموزمY) یا اسپرم ماده (کروموزم X) آماده‌تر می‌کند.
برای داشتن نوزاد دختر بهتر است مواد غذایی زیر را بخوريد:
پنیر، شیر، ماست، سبزیجات، سالاد، ماهی ساردین، هندوانه، خربزه، طالبی، کلم بروکلی، جوانه‌ها و فرنی
برای داشتن نوزاد پسر بهتر است مواد غذایی زیر را بخوريد:
موز، سیب زمینی، استیک، گوشت بره، همبرگر و گوشت بوقلمون
"لینک قابل نمایش نیست"

1398/09/25 10:19

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

حرکت جنین پسر با حرکت جنین دختر تفاوت دارد؟
احساس حرکات جنین درون رحم، یکی از لحظات شگفت انگیز بارداری است. حرکات جنین، باعث می‌شود مادران احساس خاص و شیرینی را تجربه کرده و پدران نیز بتوانند از این طریق با فرزند آینده‌ی خود ارتباط برقرار کنند. این تکان‌ها نشانه‌ای از رشد و سلامتی جنین نیز هستند.
این حرکات، نشان‌دهنده‌ی سلامت جنین و سالم بودن روند بارداری است. به همین دلیل است که در هر بار ویزیت ماهانه، پزشک از میزان و تعداد حرکات جنین با جزئیات سوال می‌کند. بنابراین، بسیار مهم است که حرکات جنین را تحت نظر داشته باشید و در صورت کاهش یا توقف آن‌ها، پس از بررسی در منزل، به پزشک مراجعه نمایید.
حرکات جنین، نشان می‌دهد که آن موجود کوچک، درون رحم به خوبی در حال رشد است. هر بار که جنین درون شکم می‌چرخد، تکان می‌خورد و لگد می‌زند، مادر متوجه سلامت و تحرک او می‌شود. علاوه بر این، وقتی جنین دست و پاهای خود را می‌کِشد، ممکن است مادر احساس دل‌پیچه کند. هر چه سن بارداری بالاتر می‌رود، این حرکات با وضوح بیشتری احساس می‌شوند.
حرکت جنین پسر چگونه است؟
ممکن است از مادربزرگ ها شنیده باشید که حرکت جنین پسر در سمت چپ شکم بیشتر حس می شود، اما این موضوع از نظر علمی صحت ندارد. درحقیقت حرکت جنین پسر نیز همانند حرکت جنین دختر به طرز قرارگیری او در رحم مادر وابسته است. برای مثال اگر سر جنین رو به پایین باشد، شما لگدهای او را بیشتر در زیر معده خود حس می کنید درحالی که اگر سر جنین بالا باشد، لگدهای او را در زیر شکمتان حس می کنید. بنابراین طرز تکان خوردن جنین نمی تواند نشان دهنده جنسیت او باشد و از نظر علمی حرکت جنین پسر در شکم با جنین دختر تفاوتی ندارد.
حرکات جنین از هفته‌ی 19 تا 22 بارداری احساس می‌شوند
در نخستین مراحل بارداری تکان خوردن جنین به شکل نوعی لرزش یا بال زدن پروانه احساس می‌شود. در حدود هفته‌ی 17 بارداری، گاهی حرکات جنین قابل درک است، اما هنوز برای این‌که مادر آن‌ها را از حرکات روده ها تشخیص دهد کمی زود است. به طور معمول، جنین از نهمین هفته‌ی پس از لقاح، تحرک و تکان دادن اندام‌های خود را آغاز می‌کند. سن بارداری می‌تواند از طریق سونوگرافی مشخص شود. پس از هفته‌ی 24 بارداری، تکان‌ها و حتی سکسکه‌های جنین به وضوح احساس می‌شوند.
در طول هفته‌ی 20 بارداری، توانایی شنیدن صداهای بم در جنین ایجاد می‌شود و به مرور او قادر می‌شود صداهای زیر را نیز شنیده و به آن‌ها واکنش نشان دهد. این واکنش‌ها نشان‌دهنده‌ی رشد طبیعی جنین هستند.
"لینک قابل نمایش نیست"

1398/12/17 13:34

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

تشخیص جنسیت جنین در چند هفتگی انجام می شود؟
این بیشترین پرسشی است که پدر و مادرها از پزشک خود می‌پرسند. اگر طاقت ندارید تا بفهمید چه رنگ لباس و وسایلی باید برای نوزاد دلبندتان خریداری کنید، باید بگوییم مجبور هستید تا هفته 16 منتظر بمانید. پزشک معمولا می‌تواند از طریق سونوگرافی جنسیت جنین را تشخیص دهد ولی همیشه این اتفاق نمی‌افتد.

نحوه قرار گرفتن جنین داخل رحم نقش مهمی دارد. اگر پاهای جنین داخل شکمش باشد یا به سمتی باشد که پزشک نتواند از طریق سونوگرافی جنسیت را تشخیص دهد، مجبور هستید تا معاینه بعدی صبر کنید. بنابر دلایل آشکار تشخیص جنسیت پسر راحت‌تر خواهد بود.

مادرانی که تست آمینوسنتز را به منظور تشخیص ناهنجاری‌های جنین در حدود هفته 16 بارداری انجام می‌دهند،‌ معمولا می‌توانند در این زمان جنسیت جنین خود را نیز تشخیص دهند. این تست معمولا در مادران 35 سال به بالا انجام می‌شود که از طریق فرو بردن سوزنی داخل رحم از مایع آمنیوتیک برداشته و آزمایش می‌کنند. این تست بدون خطر نخواهد بود و اصولا برای تعیین جنسیت جنین طراحی نشده است.

آزمایش دیگری که کروموزوم‌های جنین را بررسی می‌کند، CVS (نمونه‌گیری از پرزهای جفتی) نام دارد که در سه ماهه اول بارداری برای بررسی مشکلات کروموزومی جنین انجام می‌شود. این آزمایش به ندرت انجام می‌شود.

امروزه یکی دیگر از تست های متداول در زمینه تشخیص زودهنگام ناهنجاری های کروموزومی، تست سل فری است. در این آزمایش نیز نمونه DNA جنین که در گردش خون مادر است جداسازی شده و بررسی می گردد. در نتیجه تست سل فری، علاوه بر بررسی وجود و یا عدم وجود ناهنجاری ها و اختلالات ژنتیکی در جنین، جنسیت او نیز برای شما گزارش خواهد شد.

آیا تعیین جنسیت از روی ضربان قلب جنین صحت دارد؟
بارها پرسیده می‌شود آیا می‌توان از ضربان قلب جنین جنسیت جنین را تشخیص داد؟ یک باور قدیمی می‌گوید ضربان قلب یک جنس از جنس دیگر سریع‌تر است، ولی این فقط یک باور قدیمی است. برخی افراد ادعا دارند از شکل بارداری شما می‌توانند جنسیت جنین را تشخیص دهند، درصورتیکه هیچ اثبات علمی برای این موضوع وجود ندارد. همچنان برخی از «تست پاندول» استفاده می‌کنند. به این صورت که از آویزی استفاه می‌کنند و روی شکم بانوی باردار نگه می‌دارند و از نحوه چرخیدن آویز تشخیص می‌دهند جنین دختر است یا پسر. برای این روش هم هیچ دلیل علمی وجود ندارد.

1399/05/21 09:55