The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بدانیم؟

22 عضو

بلاگ ساخته شد

درمان چسنبدگی واژینال
1-شربت عسل روزی 3لیوان بخور
2-صبح ناشتایک قاشق عسل شب یک قاشق عسل
3-عسل 20سی سی بااپیلیکاتورداخل واژن تزریق کن تا20دقیقه بماندتا14روز تکراار
4-بعدازدوران تزریق عسل ، روزی یک الی دودانه دودعنبرنسارا فقط پشگل ماده الاغ به واژن تا7روز
5-تخم سیاهدانه نیمکوب یک قاشق چای خوری باعسل میل شودتا40 روز
6- روغن سیاهدانه به پهلوها و پس بادکش  پشت پهلوها  دودقیقه
8-استفاده ازنوره برای دفع موی زیر بغل و خاصه روی رحم و دوری از تیغ زدن
8-چای کوهی دم نوش مثل چای میل شود
9-دوری ازتغذیه سرد
10- مصرف تغذیه گرم
11- پرهیز مطلق ازشستن رحم درایام پریودی
این روشها برای تقویت تخمدان و رفع پولیپ رحم بسیارموثراست.
nini.plus/bedanim

1397/02/24 19:10

اوقاتی که عمل جماع مطلوب است.
1-شب دوشنبه. که درپی ان فرزند حافظ کتاب خدا وراضی به انچه خداوندبرایش قرارداده می شود.
2-شب سه شنبه. که دراثران بعدازسعادت اسلام شهادت روزی اومی شود خداونداورابامشرکین عذاب نمی کند دهانش خوشبو دلش رحیم وجوانمرد خواهدبود وزبانش ازدروغ غیبت تهمت پاک می ماند.
3-شب پنجشنبه که درپی ان حاکمی ازحکما ویاعالمی ازعلماخواهدشد.
4-روزپنج شنبه هنگام زوال که درپی آن شیطان به او نزدیک نگرددتاپیرشودوسلامتی دین ودنیاروزی اش باشد.
5-شب جمعه که درپی ان فرزند خطیب وسخنگو خواهدشد.
6-روزجمعه بعدازعصر که آن فرزند ازدانایان مشهورخواهدشد.
7-شب جمعه بعدازنماز مغرب وعشا که امیداست ان فرزند ازصالحان باشد.
8-شب اول ماه رمضان
nini.plus/bedanim

1397/02/24 19:11

اوقاتی که عمل جماع مکروه
1-میان طلوع فجر وطلوع خورشید
2-بعدازغروب تارفتن سرخی طرف مغرب
3-شب خسوف
4-روزکسوف
5-شب وروزی که درآن بادهای سیاه سرخ یازرد بوزد
6-هنگام زلزله
7-دراول ماه غیرازماه رمضان نیمه ماه واخرماه
8-هنگامی که افتاب طلوع می کندوزردباشد
9-بعدازظهر که آن فرزندلوچ خواهدشد
10-بین اذان واقامه که فرزندحریص برخونریزی می شود
11-شب عیدفطر که فرزند کثیرالشر خواهدشد
12-شب عیدقربان که فرزند شش انگشتی یا چهارانگشتی می شود
13-شب نیمه شعبان که آن فرزندشوم ودرصورتش نشان سیاهی خواهدبود
14-ساعت اولیه شب که ان فرزند ساحرخواهدبودودنیارابرآخرت برمی گزیند
15-شبی که فردقصد سفردارد که آن فرزندمالش را برناحق مصرف می کند
16-شب چهارشنبه
nini.plus/bedanim

1397/02/24 19:11

1-استفاده نکردن ازدستمال توالتی که داخل دستشویی
2-استفاده نکردن ازپمادهای واژینال
3-ساعت شش شام خوردن
4-روزی نیم ساعت پیاده روی
5-اززرده تخم مرغ کمتراستفاده کردن
6-سبزیجات دروعده های غذایی به کاربردن
7-داشتن سرکه،عسل،ابلیمو،سیر،روغن بادام،عنبرنسارا،حنا،روغن زیتون.
nini.plus/bedanim

1397/02/24 19:12

8-قبل وبعدازدستشویی شستن دست
9-قبل ازخواب سوره واقعه بخون
10-قبل ازخواب سعی کن ذهنت وقلبت وبتکونی یعنی خالی ازهرکینه ودروغ وناراحتی کنی
بزارباارامش به خواب بری
11-هرروزصبح زودبیدارشو بالبخندبیدارشو وسلام کن به خداوخودت
12-ورزش کن نمیتونی پیاده روی کن
13-آب ولرم(آب جوشیده)صبح ناشتاسرپادوتالیوان بخور
14-قبل ازساعت 23:00بخواب
15-بالذت غذابخور اماپرخوری نکن
16-ازالوورا برای پوستت استفاده کن
17-درپارک یاروستا یامسافرت نفس های عمیق بکش
18-داخل خونه سعی کن بخورگیاه اسطوخدوس باشه نیازنیست حتمادستگاهش وتهیه کنی فقط کافیه یک قبله جوشونده گیاه وبزاری روبخاری
19-اسپندیاگلپر توخونه روزی یک بارروشن کن
علاوه بردفع چشم زخم،میکروب کشی میکنه وباعث گرم شدن مغزمیشه
20-ازسردرد بدت میاد پس نزارآب بدنت کم بشه چون باعث میشه هم سردردبگیری هم کلیه درد
nini.plus/bedanim

1397/02/24 19:13

سه ماه قبل از بارداری چای سبز نخورید
درحالى‏ كه براى باردار شدن تلاش مى‏ كنيد از خوردن چاى سبز اجتناب كنيد.

مطالعات نشان می دهند زنانى كه به ميزان 1 تا 2 فنجان چاى سبز در روز حدود 3 ماه قبل از باردارى و طى 3 ماهه اول می نوشند، دو برابر بيشتر با خطر داشتن كودكى با نقايص لوله عصبى روبرو هستند.

علت اين قضيه آنتى‏ اكسيدان موجود در چاى سبز است كه فعاليت اسيدفوليك را مهار مى‏ كند. مى‏ دانيم كه ميزان كافى اسيدفوليك طى هفته‏ هاى اوليه حاملگى به كاهش ميزان نقايص لوله عصبى كمك مى‏ كند، پس تا انتهاى حاملگى از چاى سبز اجتناب كنيد.
nini.plus/bedanim

1397/02/24 19:14

درمان ناتوانی جنسی مردان در طب سنتی


اگرچه ناتوانی مردان در روابط زناشویی مشکل شایعی میان زوج ها است اما روش های درمانی مختلفی وجود دارد که می تواند راه حل مناسبی برای درمان اختلالات جنسی مردان شود.
بازدید : 12,597 نفر
ناتوانی مردان در روابط زناشویی

اختلال عملکرد جنسی در مردان, به عدم توانائی در رسیدن به رابطه رضایت بخش جنسی اطلاق می گردد . ین 10 تا 20 درصد مردان دنیا به نوعی ناتوانی جنسی مبتلا هستند، اما همه این اختلالات با درمان دارویی یا جراحی قابل درمان است.

رابطه جنسی ابعاد پیچیده روانی و اجتماعی دارد که در صورت بروز اشکال یا اختلالی در عملکرد آن میان زوج ها اختلافات و مشکلات در سایر زمینه ها هم یکی پس از دیگری ایجاد می شوند. بخشی از رایج ترین مشکلات روابط جنسی به آقایان مربوط می شود. بی میلی جنسی، اختلال در نعوظ و انزال زودرس از موارد شایعی هستند که می توانند کانون روابط همسران را از هم بپاشند.



دکتر سمیه ماهروزاده، متخصص طب سنتی، راهکارهای تغذیه ای طب سنتی را برای درمان اختلالات جنسی مردانه ارائه می کند و در عین حال تاکید دارد این تدابیر تغذیه ای فرد را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کند.

زمینه های مشترک اختلالات

میل به رابطه زناشویی گرچه یک پدیده غریزی است و بین تمام افراد مشترک است، اما به دلایل مختلف شدت و ضعف آن در هر فردی متفاوت است. بی میلی جنسی و اختلالاتی نظیر نعوظ و زودانزالی زمینه های مشترکی دارند و همه از ضعف عمومی بدن، ضعف قوای جنسی، ضعف اعضای حیاتی بدن و سوءمزاج ها نشأت می گیرند. به عبارت دیگر بی میلی جنسی به طور خاص تحت تاثیر این علت ها ایجاد می شود، اما سایر اختلالات هم می توانند از همین علت ها ناشی شوند.

ضعف عمومی بدن

افرادی که اغلب احساس ضعف و سستی و بی حالی دارند دچار ضعف عمومی هستند. آنها نباید هر غذایی را بخورند و تنها غذاهایی که مقوی هستند برای شان در اولویت قرار می گیرد. استفاده از گوشت بره، جوجه مرغ، کبک، عصاره گوشت و نخودآبی که با پیاز فراوان تهیه شده باشد، مربای شقاقل، زنجبیل، نارگیل، تخم مرغ، شیربرنج و هریره بادام برای کسانی که دچار ضعف عمومی هستند، لازم و ضروری است. مصرف روزانه و مستمر از این خوراکی ها ضعف را از بین می برد و بنیه فرد را قوی می کند.

ضعف قوای جنسی

قوه باه یا اشتهای جماع اسامی مختلف قوای جنسی در طب سنتی هستند که در هر کسی شدت و ضعف می گیرد. کسانی که قوای جنسی ضعیفی دارند باید هر چه سریع تر درمان را شروع کنند. بخشی از درمان به

1397/02/24 19:15

تدابیر تغذیه ای مربوط می شود. در طب سنتی گفته می شود این قبیل افراد باید از غذاهای «مبهوی» یا تقویت کننده رابطه زناشویی مصرف کنند که قدرت تغذیه بالا و طبع گرمی دارند.

ضعف اعضای رئیسه

در اصطلاح طب سنتی به اندام هایی که نقش حیاتی دارند، اعضای رئیسه یا اندام های شریف گفته می شود. زندگی همه انسان ها به عملکرد قلب، مغز و کبد بستگی دارد. در مردها بیضه ها هم جزء اعضای رئیسه به شمار می آیند.

ضعف قلب: افرادی که در تنفس دچار مشکل هستند یا دچار تنگی نفس هستند و احساس کسالت دارند، از ناحیه قلب ضعیف هستند. به این قبیل اشخاص توصیه می شود از خوراکی های مقوی قلب استفاده کنند تا سلامت شان را به دست آورند. سیب، آب سیب، به، انار، انگور، گلاب، عرق بیدمشک، عرق بهارنارنج، عرق نسترن، شربت سکنجبین، زعفران و تخم مرغ غذاهای مقوی قلب هستند.

ضعف مغز: کسانی که دچار ضعف مغز یا دماغ هستند حرکات شان به کندی انجام می شود. خوراکی هایی که مصرف شان می تواند حال این قبیل افراد را بهبود بخشد، شامل موارد زیر است:بادام پوست گرفته، پختن گوشت پرندگان با نخود و زعفران، تخم مرغ، مصرف دارچین و میخک، عصاره گوشت، دمنوش هایی مانند دمنوش بابونه، بادرنجبویه، میوه و سبزیجاتی نظیر انگور، سیب، به، مویز، ریحان و گلاب.

ضعف کبد:در طب سنتی کبد، محل اجتماع اخلاط چهارگانه و عضوی است که در تامین تندرستی نقش مهمی ایفا می کند. اختلال در کبد باعث ابتلا به سوء مزاج ها می شود. کسانی که دچار ضعف کبدی هستند، معمولا دچار مشکل در رابطه جنسی هستند. برای این افراد مصرف غذاهای مقوی کبد راه چاره است. پسته، بادام، فندق، مویز، کاسنی، آب سیب، آب انار، سکنجبین و گوشت های سریع الهضم پرندگان و گوسفند باعث تقویت کبد می شود.

ضعف بیضه: اگر بیضه ها دچار سوءمزاج شوند، عملکرد طبیعی شان مختل می شود و بر میل جنسی و سایر اختلالات هم تاثیر می گذارد. سوءمزاج گرم و تر باعث پرمیلی جنسی می شود ولی ضرری به فرد نمی رساند، اما در سوءمزاج های گرم و خشک با اینکه میل جنسی زیاد است اما رابطه زناشویی مکرر به سلامت آسیب می رساند، بنابراین مصرف غذاهایی که طبع سردی دارند، توصیه می شود.

علاوه بر انواع ضعف هایی که برشمرده شد، سوء مزاج های مختلف هم در بروز اختلالات جنسی نقش تعیین کننده ای دارند. سوء مزاج زمانی به وجود می آید که تعا

1397/02/24 19:16

دل به هم می خورد و در یک مزاج افراط پیش می آید.

غلبه سوءمزاج خشک

برای تشخیص اینکه کسی دچار سوءمزاج شده است، باید به نشانه ها توجه کرد. اگر مایع منی غلیظ و فشرده باشد و به سختی خارج شود یعنی این فرد سوءمزاج خشک دارد و در صورت مقاربت زیاد سلامتش آسیب می بیند. چنین افرادی در برنامه غذایی شان باید از غذاهای تر بیشتر استفاده کنند. خوردن شیر، شیر با ترنجبین، فرنی، سوپ، آب گوشت و آبمیوه ها در این مورد موثر واقع می شود.

غلبه سوء مزاج سرد

در مبتلایان به سوء مزاج سرد مایع منی غلیظ است و به سختی خارج می شود، حرکت منی به دلیل کمبود حرارت کند است، نعوظ بعد از دخول کامل می شود و رنگ ادرار به سفیدی می زند. مصرف غذاهایی که طبیعت گرم دارند، این نوع از سوءمزاج را بهبود می بخشند مانند پسته، بادام، دارچین، زعفران، تخم هویج، تخم شاهی، تخم زنجبیل، نخود پخته، گوشت گنجشک، نارگیل، چلغوزه و مربای هویج. از طرفی دیگر یکسری خوراکی ها که طبع سرد دارند، نباید مصرف شوند مثل ماست و دوغ ترش.

سوءمزاج گرم

افرادی که دچار سوءمزاج گرم هستند، میل جنسی زیادی دارند، مایع منی شان غلیظ است، رنگ مایع منی در آنها به زردی تمایل دارد و خروج آن با کمی احساس سوزش همراه است، بیضه هایی بزرگ با عروق برآمده دارند و سرعت انزال شان بالاست. چنین افرادی باید نوشیدنی هایی با طبع سرد بنوشند مثل سکنجبین، شربت لیمو، شیر و دوغ شیرین. همچنین خوردن انار، رب انار، خیار، خرفه، زرشک، آلو، آش غوره و برنج برای شان مفید است.

سوءمزاج تر

کسانی که دچار این نوع سوءمزاج هستند، مایع منی شان رقیق و زیاد است و رنگ مایع منی به سفیدی می زند. اینها بهتر است غذاهای با طبع گرم و خشک میل کنند. گوشت گنجشک، غذاها با روش پخت کبابی، ادویه هایی نظیر دارچین، میخک، هل، آویشن، شوید، موز، گردو، تخم مرغ، مربای شقاقل، مربای زنجبیل، میگو، گوشت کبوتر، شاهی، سیر و زیره باعث بهبود سوء مزاج تر می شود. علاوه بر اینکه غذاهای با طبع تر مانند ماءالشعیر، خیار، ماست و دوغ به هیچ عنوان برای مبتلایان به سوءمزاج تر مناسب نیست.

اختلال زودانزالی

یکی از اختلالات شایع جنسی در مردان زودانزالی است. در طب سنتی برای زودانزالی سه علت عمده را برمی شمارند:

1. غلبه سوءمزاج سرد و تر (طی این مشکل، قوه نگهدارنده بسیار ضعیف عمل می کند)

2. غلبه سوءمزاج گرم و تر (در افراد مبتلا به این سوء مزاج رابطه زناشویی مکرر اشکالی ایجاد نمی کند)

3. ضعف اعضای رئیسه

تدابیر تغذیه ای برای هر کدام از این

1397/02/24 19:16

ضعف ها و سوء مزاج ها قبلا توضیح داده شده، بنابراین کسی که دچار زودانزالی است باید توصیه های تغذیه ای این موارد را رعایت کند تا بهبود پیدا کند.

اختلال نعوظ

ورود خون به درون عروق آلت باعث طویل و ضخیم شدن آن می شود. وقتی این حالت ایجاد نمی شود، درواقع اختلالی در کار هست. در اغلب موارد اختلال نعوظ بر اثر سه علت عمده به وجود می آید:

1. ضعف و لاغری بدن؛ مصرف مواد غذایی با ارزش غذایی بالا به این افراد توصیه می شود.

2. ترک جماع؛ ترک جماع ولو برای مدتی کوتاه می تواند باعث ضعف و سستی آلت شود. در این شرایط خوردن نخود، شلغم، پیاز، زنجبیل و دارچین می تواند به بهبود شرایط کمک کند.

3. سستی عصب آلت تناسلی؛ غلبه خلط بلغم در آلت باعث ایجاد سستی می شود. مصرف غذاهای با طبیعت گرم و نفاخ در درمان این مشکل موثر است. خوراکی هایی مثل پیاز، نخود، شلغم، زنجبیل و باقلا.

با این خوراکی ها شوهرتان را مردتر کنید

بی میلی جنسی ژنتیک است؟
بعضی بی میلی های جنسی می تواند ژنتیک باشد. یعنی هورمون های مردانه از بدو تولد از حد متعادل کمتر هستند. اما نوع دیگری از بی میلی بعدا به وجود می آید که با اصلاح روش های تغذیه ای و سبک زندگی راحت تر بهبود می یابد. اما نباید از نظر دور داشت که این مشکل تنها از ضعف قوای جنسی نشأت نمی گیرد و مسائل روانی هم بر آن تاثیر مستقیمی می گذارد. اعراض نفسانی شامل استرس، غم، احساس ترس و... می تواند باعث کاهش تمایل فرد به برقراری رابطه زناشویی شود.

مصرف موادمخدر باعث افزایش میل جنسی می شود؟
بعضی در پی این تصور باطل و غلط که «مصرف موادمخدر می تواند میل جنسی را افزایش دهد» خود را گرفتار اعتیاد می کنند. غافل از اینکه مواد افیونی نه تنها چنین کارکردی ندارند و میل جنسی را بیشتر نمی کنند بلکه بالعکس اختلال نعوظ میان معتادان بسیار شایع است تا آنجا که برای درمان این مشکل ابتدا باید اعتیادشان را به طور کامل ترک کنند سپس با استفاده از یکسری تدابیر تغذیه ای سلامت شان را بازیابند
nini.plus/bedanim

1397/02/24 19:16

تنبلی تخمدان
رازیانه
بومادران
عسل
به مدت دوماه(60روز) به غیراز زمان پریودی
صبح یک استکان دمنوش بومادران باعسل
شب یک استکان دمنوش رازیانه باعسل
nini.plus/bedanim

1397/02/24 19:44

عرق_رازیانه

?ضدافسردگی
▫️تنظیم قاعدگی
▫️تقویت تخمدان
▫️رفع موهای زائد
▫️ضدعفونت زنانگی
▫️رفع کیست تخمدان
?درمان سرد مزاجی زنان

?✍شبی یک لیوان همراه بایک قاشق.مرباخوری عسل،به جز ایام قاعدگی
nini.plus/bedanim

1397/02/24 20:13

درمان عفونت رحم باعسل

عسل باخواص بیشمارش به کمک ماخانم ها امد

هفت شب واژینال عسل باسرنگ
باعث رفع هرنوع عفونتی ازرحم می شود

اگرزخم رحم دارید بازهم نگران نباشید
چون عسل به همراه مقداری روغن گل بنفشه
معجزه می کنه
nini.plus/bedanim

1397/02/24 23:18

? آویشن دوست رحم و دشمن بیماری های زنانه است.

?? تقویت اعصاب و درمان افسردگی و اعصاب، رفع تنگی نفس، سردرد و جلوگیری از ریزش مو و...
nini.plus/bedanim

1397/02/24 23:19

#مصرف_بِه_برای_زنان_باردار

توصیه شده علاوه بر این که طبق روایات باعث می شود کودک زیبا و خوش خلق شود به تقویت رحم زن کمک کرده و مانع سقط جنین می شود.

nini.plus/bedanim

1397/02/24 23:21

#کمبود_اسپرم

?کسانی که اسپرم ندارند یا کم دارند
هر روز یک عدد خرنوب را (سالم باشد نه شکسته و نه نصفه ) بشکنید و بدون هسته داخل یک لیوان آب جوش 5 دقیقه به آرامی بجوشانید وصاف کنید و استفاده کنید.

? ناشتا اگر باشد بهتر است.

?مدت درمان : تا 6 ماه

nini.plus/bedanim

1397/02/24 23:23

??ايستادن و نشستن زياد موجب واريس بيضه و واريس هاي تحتاني ميشود و موجب كمبود اسپرم و اين موضوع می شود
nini.plus/bedanim

1397/02/24 23:24

گردو باعث ⁩افزایش قدرت باروری وکیفیت اسپرم میشود

??مردانی که روزانه یک مشت مغز گردو میخورند قدرت باروری بیشتری دارند

??مغز گردو همچنین از آلزایمر و انواع سرطان جلوگیری میکند
nini.plus/bedanim

کانال ما در تلگرام
@tbgol

1397/02/25 11:28

??ايستادن و نشستن زياد موجب واريس بيضه و واريس هاي تحتاني ميشود و موجب كمبود اسپرم و اين موضوع باعث ناباروري ميشود

?حکیم ضیایی

nini.plus/bedanim

1397/02/25 11:28

آویشن دوست رحم و دشمن بیماری های زنانه است.

تقویت اعصاب و درمان افسردگی و اعصاب، رفع تنگی نفس، سردرد و جلوگیری از ریزش مو

nini.plus/bedanim

1397/02/25 11:30

? دستمال توالت رنگی و معطر باعث؛

?عفونت‌های قارچی
?آلرژی و التهاب
?سرطان دهان رحم
?عفونت‌های مجاری ادراری

? این دستمالها حاوی مواد التهاب‌زا و خطرناک هستند.

nini.plus/bedanim

1397/02/25 11:30

? خوراکی‌های مناسب دوران #بارداری


?گوشت بره و بزغاله چاق یک‌ساله
?نان خوب برشته
?شیر غیر کارخانه‌ای

?سیب
?انار شیرین
?عسل

?خرما
?انگور
?مویز

?شیره انگور
?شیره خرما
?خریزه

?به
?فالوده سیب
?غذای کبابی‌ کاملا پخته مخصوصا رو ذغال

انجیر
بادام
گلاب
nini.plus/bedanim

1397/02/25 11:35

?خواص مفید مصرف شوید (?)

?پایین آورنده چربی و کلسترول خون
?مقوی معده
?هضم کننده غذا
?ضد نفخ
?لاغر کننده

?زیاد کننده شیر مادران

?مقوی اعصاب
?ضد درد مفاصل

nini.plus/bedanim

1397/02/25 11:37

✅روش های افزایش کیفیت #شیر_مادر

❇️ بهترین مواد غذایی برای مادر شیرده عبارت است از #گندم، #گوشت بره، بزغاله، #ماهی، #کاهو، #بادام ، #فندق و...، که همان‌گونه که مشاهده می‌شود مواد غذایی لطیف، معتدل، صالح الکیموس و کثیرالغذا در زمره آن وجود دارند.

❇️به‌عکس استفاده از مواد غذایی مثل #خردل و #ادویه‌جات تند، #نعناع، #پیاز و #سیر در زنان شیرده منع شده چرا که به هر نسبت که خون سالم و مناسبی در بدن زن شیرده تولید شود، شیر او نیز سالم‌تر است.


❇️ استفاده از #شیره_انگور در زنانی که از رقیق بودن شیر خود شکایت دارند مفید است؛ مصرف #اسفناج، #کرفس, #کنجد، #چغندر، آشی که با نخود و جو پخته شده باشد، گوشت و مغز گوسفند و استفاده از #رازیانه، #تخم_شوید و #سیاهدانه در غذاها برای افزایش شیر و ارتقاء کیفیت آن مؤثر است.

?دکتر غلامرضا کرد افشاری ( متخصص طب سنتي )

nini.plus/bedanim

1397/02/25 11:38