The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

راهنمایی بارداری و کودک یاری

113 عضو

بلاگ ساخته شد

تنظیم قاعدگی زنان، این میوه معجزه می‌کند!

اختلالات زمانی چون دیرکرد یا جلو افتادن قاعدگی در زنان یکی از دردسرهای بانوانی به شمار می‌رود که عادت ماهانه مشخص و مرتبی ندارند. گفته می‌شود «پاپایا» می‌تواند تا حدود زیادی این مشکل را برای آنها برطرف کند.

پاپایا سرشار از ویتامین A، کلسیم است و منبع خوبی از پتاسیم است. همچنین حاوی ویتامین B در شکل اسید فولیک، ویتامین B-6، ویتامین B-1 و ریبوفلاوین. این ویتامین ها و مواد معدنی پاپایا را یک خوردنی فوق العاده عالی کرده است، که از بیماری های متعدد پیشگیری میکند

پاپایا همچنین حاوی مقدار زیادی فیبراست، که به جلوگیری از یبوست کمک می کند و هضم دهنده خوبی است. شما همچنین می توانید از پاپایا در رژیم غذایی کاهش وزن خود استفاده کنید چون کم کالری، سرشار از فیبر و غنی از ویتامین است. خواص ضد التهابی آن مشخص شده است، درد را کاهش می دهد اگر از ورم مفاصل و پوکی استخوان رنج می برید برایتان خوب است. همچنین، پاپایا دارای سطوح بالای ویتامین C است که، برای افزایش ایمنی بدن ضروری است. حتی دانه پاپایا دارای خواص ضد باکتری است .برای جلوگیری از نارسایی کلیه، پاکسازی کبد و دفع سموم مفید است

حالا که فواید کلی پاپایا دانستیم تاثیرآن را در قاعدگی بیان میکنیم.
دکتر سینگال، مشاور ارشد در بخش زنان و زایمان دردهلی نو در این باره بیشتر توضیح می دهد که چگونه پاپایا چرخه قاعدگی را تنظیم میکند: پاپایای خام حاوی مقدار زیادی گرما است که در تحریک تولید استروژن در بدن موثراست، که به دوره های قاعدگی کمک زیادی میکند. خام آن، به افزایش جریان خون در دوران قاعدگی کمک کرده و مناسب عضلات رحم است.” بر این اساس میتوان با استفاده از آن عادت ماهانه را روند طبیعی وایده آل نزدیک کرد.

خام این میوه تاثیرش زیادتر است راه های مختلفی برای مصرف خام این میوه وجود دارد، مثلا بعنوان سالاد استفاده کنید

1396/11/29 21:44

درباره زودانزالی مردان، حتما بخوانید

آقایانی که دچار زودانزالی هستند هنگامی که میبینند قادر به ارضا کردن همسرشان نیستند ، اعتماد به نفس جنسی خود را از دست می دهند و نتیجه آن میشود که از رابطه جنسی با همسر دوری میکنند

چه بسا خانم هایی که به من  و همکاران پیام میدهند و شکایت میکنند از اینکه همسرشان حتی ماه ها از آنها دوری میکند

این دقیقا همان کاریست که نباید انجام دهند


هر چه تعداد رابطه جنسی و انزال کمتر باشد ، زود انزالی تشدید میشود

لازم است اولا طرز فکر خود را در خصوص رابطه جنسی و ارضای جنسی زنان تغییر دهید

بر خلاف تصور اکثر افراد ، رابطه دخولی تنها یکی از روشهای ارضا شدن میباشد ، بنا بر این آقایانی که زود انزالی دارند میتوانند با روشهای غیر دخولی که اتفاقا برای زنان لذت بخش تر و ارگاسم را سهل تر میکند همسر خود را ارضا کنند.

نظیر رابطه دهای ، رابطه مالشی ، افزایش زمان معاشقه

دوم اگر درتحریک پذیری مشکلی ندارید  تعداد دفعات نزدیکی را افزایش دهید.


هر چه در طول هفته بیشتر انزال داشته باشید ، مدت زمان انزال افزایش پیدا میکند

سوم ابتدا زن باید ارگاسم شود و سپس آقا ، فکر اینکه باید همزمان ارضا شوید را از سر  بیرون کنید ، مکانزیم عملکرد جنسی زنان و مردان متفاوت است بنا براین  همزمان ارضا شدن نیاز به تمرین دارد و البته ضرورتی هم ندارد.


چرا نخست باید زن ارضا شود ؟

زنان قابلیت ارگاسمهای پیاپی را دارند ، یعنی بعد از ارگاسم شدن  میتوانند مجددا خیلی زود ارگاسم بعدی را تجربه کنند.

اما مردان بعد از ارگاسم بدنشان  سست شده و  نیاز به بازسازی داشته و برای مدتی در حالت تحریک نا پذیری به سر می برند ( نعوظ ندارند )  که بسته به سن افراد از چند دقیقه تا چند ساعت یا حتی چند روز هم ممکن است زمان ببرد

بنا براین وقتی زن ابتدا ارگاسم شود مرد میتواند همواره رابطه جنسی را ادامه دهد

پس از مشکلی که دارید فرار نکنید و با آن مقابله کنید.

زمان استانداردی برای رسیدن به انزال در نظر گرفته نشده است. با وجود اینکه طبق نظر اکثریت افرادی که در مطالعات شرکت داشته‌اند یک سری زمان‌هایی پیشنهاد شده اما هیچ کدام قطعی نیستند چون این زمان بسته به نظر و رضایت افراد از رابطه زناشویی‌شان از هر زوج تا زوج دیگر متفاوت است اما پیشنهاد شده که اگر در 50 درصد یا بیشتر موارد ارتباط زناشویی انزال زمانی اتفاق افتاد که فرد و یا همسرش راضی نبودند یعنی فرد مشکوک به این اختلال هست و می‌توان وی را

1396/11/29 21:46

مورد تشخیص و درمان قرار داد.

در ضمن این مهم است که اول ببینید چه زمانی متوجه شدید که اختلال زود انزالی را دارید و از کجا متوجه شدید. آیا خودتان ناراحتید؟ همسرتان از روش رابطه راضی نیست، معمولا گرفتن شرح حال دقیق از زوجین جزو سنجش‌های اولی‌‌ است که برای تشخیص و درمان اختلال زود انزالی انجام می‌شود، چون رابطه زوج‌ها در ایجاد و یا دامن زدن به مشکل زود انزالی نقش به سزایی دارد.

1396/11/29 21:46

هرگونه تغییرات در خونریزی قاعدگی اگر تا سه دوره تکرار شود باید با سونوگرافی و معاینه متخصص بررسی شود. دفع لخته‌های خونی در پریود می تواند علل مختلف داشته باشد؛ گاهی بافت مخاط رحم به جای دفع تدریجی به صورت یکجا کنده شده و خارج می شود. این حالت همراه با یک درد گذرا خواهد بود و مشکل‌ساز نیست. علل دیگر این مساله می تواند فیبروم، پولیپ یا افزایش ضخامت آندومتر باشد که احتمالا با لکه بینی وسط سیکل همراه خواهد بود و در دوره های بعدی قاعدگی هم تکرار می شود و نیاز به بررسی بیشتر دارد.

1396/11/29 21:48

مصرف خرما در بارداری، چه تاثیری بر جنین دارد؟

به خانم های باردار پیشنهاد میکنیم از خرمای بیشتری استفاده کنند و مصرف این خوراکی مفید را در این دوران از یاد نبرند خرما تاثیرات مفیدی بر سلامت جنین میگذارد مادرانی که از کم خونی رنج میبرند باید خرمای بیشنری مصرف کنند می خواهیم از فواید ویتامین k برای رشد جنین بیشتر بگوییم با ما در ادامه این مطلب همراه باشید .


✳️ خرما حاوی ویتامین K

ویتامین K موجود در خرما نقش کلیدی در لخته شدن خون مادر باردار داشته و در قوی نگه داشتن استخوان های بدن خود مادر باردار و جنین داخل رحم او هم نقش حیاتی بازی می کند. همچنین، فراموش نکنید که کمبود ویتامین K در بدن مادران باردار می تواند بسیار خطرناک باشد، چون این مادران در هنگام بروز جراحات و زخم ها در معرض خطر لخته نشدن خون قرار می گیرند که این حالت می تواند زندگی خود مادر و جنین داخل رحم او را تهدید کند. علاوه بر این موارد، کمبود این ویتامین در بدن زنان باردار، باعث رشد نیافتن استخوان های جنین داخل رحم او خواهد شد.ا   


✳️ خرما حاوی منیزیم

رسیدن منیزیم کافی به بدن مادران باردار در شکل گیری دندان ها و رشد مناسب استخوان های جنین داخل رحم افراد بسیار موثر بوده و کمک می کند تا سطح قند خون در بدن خود مادر هم در حالت طبیعی کنترل شود.


✳️ خرما حاوی پروتئین

پروتئین ها معمولا متشکل از اسید آمینه ها هستند، که سلول های بدن مادران باردار و جنین داخل رحم این افراد را می سازند. با توجه به این توصیفات، برای این که بدن کودکی کشیده و بلند شود و از رشد کافی برخوردار باشد، باید از دوران جنینی و در داخل رحم مادرش پروتئین کافی دریافت کند. پس، مادران حامله باید برای حمایت از رشد نوزاد داخل رحم خود و برآورده نمودن نیازهای بدن او حتما پروتئین را به مقدار مناسبی مصرف کنند.

علاوه برآن خرما سرشار از آهن و فولات است از کم خونی مادر و نقایص مادرزادی جنین جلوگیری می کند.

1396/11/29 21:53

دوستان عزیز ک ب تازگی باردار شدن تبریک برای بارداری. باید تحت نظر پزشک قرار بگیرید و آزمایشات ابتدای بارداری را انجام دهید اگر کم خون هستید درمان شوید. احساس خستگی در بارداری طبیعی است پیاده روی اشکالی ندارد ولی نباید خسته شوید و به نفس نفس بیفتید. تاوقتی مشکل خاصی ندارید نزدیکی اشکالی ندارد . سعی کنید دفعات کمتر شود و عمقی نباشد. سطحی و بااحتیاط. اگر دچار لکه بینی یا درد زیر دل یاکمر شدید نزدیکی را مدتی قطع کنید و سریعا به پزشک مراجعه کنید. 

1396/11/29 21:55

برای درمان ترش کردن چکار کنیم ؟
برای رفع ترش کردن معده باید از استرس، دود سیگار دوری کرده و از مصرف فست فود و غذاهای دارای ادویه و فلفل خودداری کنید و نهایتا" با استفاده از داروهای ضداسید مثل هیدروکسید منیزیوم هم اسید معده را کنترل کنید و هم به کاهش یبوست کمک کنید.

1396/11/29 21:57

استفاده از عطر در بارداری، مضرات

اگر شما برای فرار از تمیز کردن خانه دنبال بهانه می گردید، این چطور است:

مواد شیمیایی موجود در بسیاری از پاک کننده ها رایج، اثرات سمی بر روی بارداری دارند. در این زمینه علم خیلی شفاف نیست ولی به اندازه کافی دلیل بر تاثیرات منفی این مواد بر فرآیند تولید مثل وجود دارد.


رایحه

رایحه مصنوعی استفاده شده در تمیزکننده ها مانند شوینده های شیشه و لباس، اغلب با مواد شیمیایی فتالات ارتباط دارند.  تولید کننده ها می خواهند تا شما این رایحه را لحظه بازکردن درب بسته بندی ، زمان استفاده از آن و حتی بعد از استفاده استشمام کنید. و این به این معنی است که شما در تمام مدت این مواد شیمیایی را در فضای خانه می پراکنید و همه اعضای خانواده آن را استشمام می کنند. استفاده از بوی طبیعی پاک کننده هایی مثل جوش شیرین بیشتر توصیه می شوند.


پاک کننده های مبتنی بر نفت

گروه دیگری از مواد شیمیایی، اتوکسیلات های آلکیل هستند که کمتر شناخته شده اند. این مواد باعث کاهش کشش سطحی آب می شوند بیشتر در مواد شوینده لباس ، شیشه و نرم کننده های پارچه استفاده می شوند. در مطالعات انجام شده بر روی میمون، این مواد باعث کاهش تعداد اسپرم و کوچک شدن اندازه بیضه شده اند. از آنجایی که  این ترکیبات به راحتی قابل بازیافت و بازگشت به طبیعت نیستند، پس از استفاده در امر شستشو، وارد چرخه آب شده و در طبیعت باقی می مانند.


حلالها

حلال موجود در بسیاری از پاک کننده های شیشه، فرش، سطوح سخت و اجاق گاز حاوی EGBE و یا butoxyethanol2   هستند  که در تحقیقات آزمایشگاهی مشکلات باروری را در حیوانات بوجود آورده اند. چیزی که مردم به آن توجه نمی کنند این است که حلال هایی که برای از بین بردن چربی ها استفاده می کنند، به راحتی ممکن است از طریق پوست وارد بدن شوند. تحقیقاتی در چین نشان داده است که این حلال ها باعث کاهش باروری در زنان شده است.


انتخاب گزینه های امن تر

امن ترین روش برای کسانی که قصد بارداری دارند ، عمل به روش احتیاط است. باروری یک فرآیند کاملا حساس و پیچیده است. Davis می گوید: ” تمام این مواد به صورت هم زمان در یک آزمایش مورد بررسی قرار نگرفته اند، درحالی که ما معمولا در معرض تماس با اکثر این مواد هستیم. و ظرفیت ما برای درک تمام اثرات این مواد هنوز پایین است.”

چیزی که انتخاب یک محصول امن را برای ما مشکل می کند این است که برچسب درست و شفافی بر روی محصولات نصب نمی شود. دیدن سایت تولید کننده محصول و مطالعه بروشور و اطلاعات

1396/11/29 21:58

هر محصول می تواند شما را از مواد تشکیل دهنده آن ماده مطلع سازد.( هرچند که برروی این بروشورها نیز نام تمام مواد تشکیل دهنده ذکر نمی شود.)


خودتان یک ماده شوینده بسازید

دو فنجان سرکه سفید را با دوفنجان آب مخلوط کنید و اگر دوست داشتید چند قطره عطر به آن اضافه کنید و برای شستن لباسهای خود از این ترکیب استفاده کنید. برای لباسهای کثیف تر که نیاز به ماده شوینده قوی تری دارند، همین مخلوط را در یک ظرف شیشه ای ریخته و درون ماکروویو گرم کنید.

1396/11/29 21:58

شروع حرکت جنین، چه زمان منتظرش باشم؟

جنین های گوناگون الگوهای حرکتی مختلفی دارند، شاید متوجه شوید فرزند شما شب ها گرایش بیشتری به حرکت دارد. مطمئنا زمان اولین احساس حرکت جنین درون شما مشکل است، اما در سه ماهه دوم بارداری اکثر مادران حرکت جنین خود را احساس می کنند. در ادامه پیرامون این موضوعات مطالعه خواهید کرد: شروع حرکت جنین در سه ماهه دوم بارداری، حرکات جنین در سه ماهه سوم بارداری.


شروع حرکت جنین در سه ماهه دوم بارداری

بسیاری از خانم ها در حدود هفته های 16 تا 20 بارداری حسی از حرکات لرزشی دارند. در حدود هفته های 20 تا 22 بارداری حرکات جنین راحت تر قابل تشخیص است ولی هنوز مداوم نیست. حرکات جنین در چهار هفته بعد الگوی منظم بیشتری پیدا می کند. اگر فرزند دوم یا سوم یا ... خود را باردارید شاید چند هفته زودتر حرکات او را احساس کنید. اگر تا هفته 22 بارداری هیچ حرکتی از فرزند خود احساس نکردید به پزشک اطلاع دهید، او ممکن است برای کنترل وضع جنین انجام یک سونوگرافی را توصیه کند.


نکات فنی:

یک توضیح رایج در مورد عدم احساس حرکات جنین، قرار گرفتن جفت در جداره قدامی رحم، بین جنین و پوست شما است. جفت مانند یک بالش عمل می کند و زمان احساس حرکت را به تاخیر می اندازد.

پس از 26 تا 28 هفته از بارداری در صورتی که مانند همیشه حرکات جنین را احساس نکردید با پزشک خود تماس بگیرید. تا 28 هفتگی باید حرکات را حداقل شش بار در یک ساعت پس از صرف شام احساس کنید. اگر از حرکت عادی فرزندتان مطمئن نیستید به سمت چپ خود دراز بکشید و هر حرکتی را هر چند خفیف بشمارید، حداقل شش حرکت در یک ساعت نشانه خوب بودن حال فرزند شما است. اگر احساس می کنید حرکات جنین کمتر از مقدار لازم است با پزشک خود تماس بگیرند.


حرکات جنین در سه ماهه سوم بارداری

در اواخر دوران بارداری حرکات جنین ممکن است کمتر مانند فشار دادن و ضربه زدن باشد و بیشتر شبیه وول خوردن و غلتیدن باشد، همچنین متوجه وقفه طولانی تری بین حرکات می شوید. جنین در حال انطباق خود با الگویی نوزاد مانند است، بنابراین چرت ها طولانی تری می زند و دوره های فعالیتی بلند مدت تری پیدا می کند.


دکتر را خبر کنید:

در صورتی که متوجه روند کند شدن حرکات جنین شدید یا در طول چند ساعت به جز زمان استراحت یا غذا خوردن هیچ حرکتی را احساس نکردید فوراً با پزشک خود تماس بگیرید.

می توانید حرکات جنین را با روش های متعددی دنبال کنید. یک روش برای انجام آزمایش این است که هر روز در حالی که دراز می کشید حرکات

1396/11/29 22:00

جنین را در یک ساعت بشمارید و حرکات را بر روی نموداری که پزشک به شما می دهد ترسیم کنید. با این روش می توانید الگوی حرکات فرزند خود را ببینید.

1396/11/29 22:00

عوارض زایمان سزارین، بدانید و آگاه باشید!معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به بالا بودن آمار عمل‌های سزارین در کشور گفت: عدم آگاهی از عوارض این نوع زایمان از عوامل بالا بودن این آمار است.


محمدرضا صائینی در همایش سلامت مادران باردار با تاکید بالا بودن آمار سزارین در کشور ما اظهار کرد: به نظر مادران از عوارض انجام عمل سزارین آگاهی ندارند.

وی افزود: عمل سزارین برای مادران باردار فقط زمانی پیشنهاد می‌شود که مادر برای زایمان طبیعی مشکل داشته باشد.

رئیس مرکز بهداشت استان زنجان به تصور غلط رایج در مورد بی درد بودن عمل سزارین اشاره و تصریح کرد: این تصور درست نیست چرا که درد عمل سزارین بیشتر است، ضمن اینکه عمل سزارین مشکلات بعدی را هم به همراه دارد.

صائینی با تاکید بر اینکه سزارین برای مادر و کودک مشکلاتی را ایجاد می‌کند، ادامه داد: این نوع زایمان برای بارداری بعدی هم مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه عمل سزارین خونریزی زیادی را در پی دارد، افزود: در عمل سزارین پوست، عضله و رحم پاره می‌شود که در مجموع این نوع زایمان دو برابر یک زایمان طبیعی خونریزی را موجب می‌شود، ضمن تفاوت‌های زیادی در روند بهبود زایمان طبیعی با سزارین وجود دارد.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به برجسته ماندن محل دوختگی در عمل‌های سزارین و عوارض ناشی از آن از جمله چسبندگی‌ها اشاره کرد و ابراز کرد: عمل سزارین احتمال بروز مشکل در زایمان‌های بعدی را هم به صورت قابل توجهی افزایش می‌دهد.

1396/11/29 22:06

?سرماخوردگی در خانم های باردار ، دستگاه ایمنی کودک را هم تحت تاثیر قرار می دهد.
مصرف روزانه سیب و کاهش مصرف مواد قندی و رعایت بهداشت مانع از سرماخوردگی شوید
??

1396/11/30 19:45

?جلوگیری از زردی نوزاد دربارداری

✅برای جلوگیری از زردی نوزاد هنگام تولد میبایست 20 روز قبل از زایمان یک استکان مخلوط عرق کاسنی و شاطره میل شود

1396/11/30 19:49

#بارداری
برای دریافت مقدارکافی کلسیم در بارداری، روزانه نوشیدن 3 لیوان شیر بدون چربی و مواد غذایی دیگر مثل لبنیات و سبزیجات و بادام که سر شار از کلسیم هستند توصیه میشود

1396/11/30 19:50

?معمولا خانمها پس از ارگاسم، به علت لرزش پاها قادر به راه رفتن نیستند
✔️ لرزش پاها و بدن خانم پس از رابطه جنسی بدین معنی است که زن ارضا شد⛑

1396/11/30 19:50

#خانمها_توجه

‌یکی از دلایلی که مرد را به سوی نزدیکی از پشت می‌ کشاند، عدم موفقیت مرد در به ارگاسم رساندن همسرش از طریق واژن می‌ باشد

1396/11/30 19:51

⚠️ تنگی نفس در زنان باردار؟

?در ماه اول بارداری به دلیل هورمون #پروژسترون که باعث افزایش تعداد تنفس است رخ میدهد.

?و در ماه اخر به دلیل رشد جنین و فشار به دیافراگم.


?〰 @madarane〰?

1396/11/30 19:56

? آیا شما #دوقلو باردار هستید ؟


اگر نشانه های زیر را دارید ، شما ممکن است مشکوک به بارداری دوقلویی باشید
• شما در اوایل حاملگی دچار حالت تهوع بسیار شديد هستید.
• شما بزرگتر از حد نرمال زمان طی شده بارداری خود بنظر می رسید و اندازه شکم شما بزرگتر از حد معمول شده باشد.
• در خانواده سابقه دو قلویی دارید.
• از داروهای نازایی استفاده کرده اید.
شما می توانید از طریق سونوگرافی که بین هفته ششم تا چهاردهم انجام می شود از اینکه دو یا چند قلو حامله هستید مطلع شوید.
لازم بذکر است که نوزادانی که جفت را با همدیگر تقسیم می کندد همسان هستند و نوزادانی که هر یک جفت اختصاصی خود را دارند می توانند همسان یا ناهمسان باشند.اگر امکان تشخیص فراهم نگردد یک سونوگرافی بیشتر باید گرفته شود.یک سوم از دو قلوهای همسان دارای دو جفت به صورت جداگانه هستند. این پدیده زمانی اتفاق می افتد که تخمک بارور 3 یا 4 روز پس از لقاح و قبل از قرارگیری در رحم تقسیم می شود.

?? @madarane

1396/11/30 19:58

5 نشانه اولیه بارداری

?قطع شدن عادت ماهیانه
?تکرر ادرار
? خستگی زود هنگام
? حالت تهوع در هنگام صبح و یا در تمام طول روز
? بزرگ شدن و دردناک شدن سینه‌ها

?? @madarane

1396/11/30 19:59

هفت چیزی که فرزندتان نیاز دارد که بشنود:

1)عاشقتم
2)بهت افتخار میکنم
3)متاسفم
4)من میبخشمت
5)بهت گوش میدم
6)این مسئولیت توست
7)میتونی از پسش برآیی


? @madarane

1396/11/30 20:01

#شیردهی_موفق

?گیاهانی مانند ریحان، بادام زمینی، ترخون، زیره و رازیانه معطر خاصیت ضد نفخ داشته و با ورود به شیر مادر از دل درد نوزاد و کودک جلوگیری می‌ کنند.

@madarane ?

1396/12/01 02:21

?پسر میخواهید؟؟؟؟

?اگر زن، قبل از عمل زناشویی، درون مهبل را با محلولی از 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین در حدود یک لیتر آب شست و شو دهد، محیط مهبل قلیایی، و احتمال پسر شدن فرزند بیشتر می شود
(این شست و شو ضرری ندارد)

@madarane?

1396/12/01 02:21

#تعیین_جنسیت

?افسردگی، فشارهای عصبی، استرس ،هوای گرم و آلوده ،مصرف دخانیات ، شرایط محیطی بد، امکان #دختر شدن جنین را بیشتر می کند.

@madarane ?

1396/12/01 02:22