The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین محصولات سیسمونی به انتخاب مادران

انتخاب محصولات باکیفیت، کاربردی و مناسب برای فرزندان یکی از مهم ترین دغدغه های والدین در دوران بارداری است. در هیاهو و هجمه های تبلیغاتی و بازار های شلوغ امروزه به نظر می رسد ادعاهای تولید کنندگان و یا عرضه کنندگان ایرانی و خارجی باید با سنجه ای قابل اتکاء مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان مهر تایید بر آن زد و با آرامش خاطر آن را پذیرفت. بدیهی است که بهترین و قابل اتکا ترین روش تشخیص کیفیت کالاهای مخصوص کودکان، استفاده از نظر مادرانی است که از این محصولات استفاده کرده اند.

بهترین محصولات سیسمونی به انتخاب مادران

به همین منظور و در جهت همراهی مادران و خانواده های ایرانی و در راستای افزایش دانش خرید شما مادران عزیز "ماهنامه نی نی +" تصمیم به برگزاری اولین جشنواره انتخاب برترین محصولات مادر و کودک گرفت. بر همین اساس تولیدکنندگان و عرضه کنندگان داوطلب که محصولات آنها از حداقل فاکتورهای کیفی برخوردار بودند محصولات خود را در معرض داوری مادران ایرانی قرار دادند. 

 

این نظر سنجی از  5432 نفر از والدینی که دارای فرزندان تا چهار سال بودند از طریق سایت جشنواره و پس از آن گفت و گوی تلفنی صورت گرفت.

  

جشنواره محصولات برتر کودک

محصولاتی که از نظر مادران بیشترین امتیازات را کسب کرده اند و موفق به کسب تندیس برترین محصول طلایی و نقره ای شده اند.