The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دانستنیهای بارداری و زایمان

1143 عضو

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

قسمت سوم
اثرات منفی استرس را کاهش داده و یا آن را تا حد امکان محدود و کنترل کنید:
• به زندگی زناشویی خود غنای بیشتری بخشیده و سعی کنید به جای آنکه رضایت جنسی خود را تحت تاثیر قرارداده و در هنگام مقاربت تمام توجه خود را با نگرانی بر مثبت شدن تست بارداری متمرکز کنید با دوری از تنش ها از انجام این رابطه لذت ببرید.
• آرامش خود را حفظ کرده و با شمردن دائم روزهای سیکل ماهانه باعث تشدید استرس در خود نشوید.
• از فنون و تکنیک های تنفسی استفاده کنید.
• روزانه به طور منظم به انجام تمرینات تن آرامی بپردازید.
• ورزش کنید.
• به سلامت تغذیه خود اهمیت بیشتری دهید.
• به خواب و استراحت کافی بپردازید.
• از مکان ها، فعالیت ها و افرادی که منجر به ناراحتی و غم و اندوه شما می شوند دوری کنید.
• اوقاتی از روز را به انجام فعالیت های مورد علاقه خود مانند گردش، مطالعه و یا یک دوش ولرم و طولانی اختصاص دهید.
باتوجه به تاثیر استرس بر بارداری، مسلما عمل به توصیه های بالا موجب رفع مشکلات باروری شما نخواهد شد ولی با این حال با از میان بردن استرس و نگرانی ناشی از عدم موفقیت در بارداری فرآیند باروری را به طور غیرمستقیم تحت تاثیر قرار داده و به شما کمک خواهد کرد که با دید مثبت تری به زندگی نگاه کنید و شاید این دقیقا همان چیزی باشد که بدن شما برای پذیرا شدن موجودی کوچک در خود به آن نیاز داشته باشد.

"لینک قابل نمایش نیست"

1399/01/27 11:34

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

چند بار می توان سزارین کرد و خطرات عمل سزارین چیست؟
قسمت اول

یک متخصص از کالج پزشکی اِی‌اندام تگزاس توضیح می‌دهد.
دکتر هکتور چاپا منشی مدیر مرکز زنان و زایمان این کالج می‌گوید: «با این‌که عمل سزارین اکنون به کرات انجام می شود، می‌تواند با مسائل و مشکلاتی همراه باشد. ممکن است خیلی به آن توجهی نشان ندهیم، اما در هر صورت یک عمل جراحی بزرگ شکمی محسوب می شود.»
امروزه یک‌سوم از کودکان با عمل سزارین بدنیا می‌آیند و طبق آخرین آمار، در ده سال گذشته تعداد آن 50 درصد رشد داشته است.
همیشه قضیه از این قرار نبود که مادر باردار وارد مطب پزشک شود و تصمیم بگیرد نوزاد خود را با عمل سزارین بدنیا بیاورد. ممکن است پزشک در صورت بزرگی جنین یا کوچک بودن لگن مادر، یا وضعیت نامناسب جنین و شکست تلاش‌ها برای قرار دادن آن در وضعیت مناسب، انجام عمل سزارین را توصیه کند.
با این‌که نمی‌توان گفت حداکثر تعداد انجام بی‌خطر عمل سزارین چقدر است، اما عموما این نظر مورد قبول واقع شده است که با هر بار عمل سزارین خطرات آن افزایش می‌یابد.
دکتر چاپا می‌گوید: به عنوان یک پزشک، سخت است برای تعداد فرزندانی که یک زوج می‌خواهند داشته باشند محدودیت قائل شویم، اما شواهد نشان می‌دهد که پس از عمل سزارین سوم خطرات با سرعت بیشتری افزایش می‌یابد. به هر حال، شرایط هر مادری متفاوت است و هر مورد مناسبات مخصوص به خود را دارد. با این حال، با توجه به شواهد پزشکی کنونی، بیشتر مقامات پزشکی می‌گویند، اگر قرار است چند بار عمل سزارین انجام بدهید، توصیه متخصصان حداکثر سه بار است.

"لینک قابل نمایش نیست"

1399/01/31 13:44

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

چند بار می توان سزارین کرد؟ خطرات عمل سزارین
قسمت دوم

یکی از عوارض عمل سزارین می‌تواند شامل ایجاد اسکار و یا جای زخم قابل توجه، عفونت (این خطر در مقایسه با زایمان طبیعی می‌تواند دو برابر باشد)، لخته خون و جراحت مثانه باشد. مشکلات بالقوه که با هر عمل سزارین متوالی پیش می‌آید، شامل چسبندگی جفت – رشد ناهنجار جفت و انسداد روده است.
وی می‌گوید: «درصورت تکرار سزارین این خطر وجود دارد که جفت بصورت ناهنجار به ماهیچه‌های رحم در محل برش قبلی بچسبد و باعث عارضه‌ای به نام چسبندگی جفت شود. چسبندگی جفت می‌تواند برای مادر بسیار جدی و حتی مرگبار و مستلزم تخلیه اضطراری رحم یا انتقال خون باشد.»
تکرار سزارین دوم، سوم، چهارم و ...
وقتی می پرسید که چند بار می توان سزارین کرد، باید بگوییم هر بار عمل سزارین خطر چسبندگی جفت را افزایش می‌دهد. در واقع احتمال چسبندگی جفت در سزارین اول و دوم و سوم هم وجود دارد و هر بار افزایش می‌یابد. اما در سزارین چهارم، احتمال بروز این عارضه 2 درصد می‌شود و تا سزارین ششم به 6 درصد افزایش می‌یابد.
عمل‌های جراحی متعدد برای مادر خطرات درازمدت دارد. هر بار که عمل سزارین انجام می‌شود، خطراتی در مورد بروز مشکلات بیهوشی وجود دارد. همچنین پس از جراحی، اسکار زخم نیز شکل می‌گیرد و اگر عمل جراحی در همان نقطه تکرار شود، احتمال آسیب به زخم‌بافت وجود دارد که می‌تواند باعث انسداد روده گردد.»
از آن‌جا که به نظر می‌رسد خطر مشکلات زایمان دو سال پس از انجام عمل سزارین کاهش می‌یابد، مهم است به زمان‌بندی بارداری و زایمان‌های بعدی توجه کنید. فاصله کم بین بارداری و عمل سزارین قبلی می‌تواند برای زایمان بعدی نیز مشکل آفرین باشد.

"لینک قابل نمایش نیست"

1399/01/31 13:47

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

چطور باید زایمان کرد؟ این در دستان مادر است
قسمت سوم

اوایل دهه 1990 رویه معمول این بود که پزشک تصمیم می‌گرفت نوزاد با زایمان طبیعی بدنیا بیاید یا عمل سزارین و اگر مادر یک‌بار نوزاد خود را با سزارین بدنیا می‌آورد، زایمان‌های بعدی هم به همان ترتیب انجام می‌شد. اما حالا زایمان طبیعی پس از عمل سزارین برای مادران امری طبیعی و قابل انجام محسوب می‌شود و تصمیم آن‌ اساسا با مادر است. مادران بسته به این‌که می‌خواهند درد زایمان طبیعی را انتخاب کنند یا درد بخیه های زایمان سزارین را، باید یکی از این دو راه را برگزینند.
در مدت زمان به این کوتاهی تغییرات بسیار زیادی رخ داده است. امروز به مادر اجازه می‌دهیم خطرات را ارزیابی و سپس مسیر را انتخاب کند. اگر پزشک با انجام عمل سزارین مشکل دارد، می‌توانند بیماران را به پزشکی ارجاع دهند که با انجام این عمل راحت است.»
در آخر، همه‌چیز به مادر و نوزاد سالم مربوط می‌شود و داشتن اطلاعات کامل در این باره از همه چیز مهم‌تر است.
به گفته چاپا: «با این‌که در چندین سال گذشته شاهد بیشترین تعداد عمل‌های سزارین بوده‌ایم، اما خبر خوب این است که بانوان بیشتر و بیشتری به آزمودن زایمان طبیعی پس از سزارین روی آورده‌اند. پزشکان هم با این رویه راحت‌تر شده‌اند و کالج زنان و زایمان آمریکا نیز پس از بررسی خطرات و مزایا، آزمودن زایمان طبیعی پس از سزارین را برای بانوانی که سابقه بیش از دو بار سزارین معمولی یا پایین‌رحمی نداشته‌اند تشویق می‌کند.»
چند بار می توان سزارین کرد؟ هرچه کمتر بهتر! در انتها به شما می گوییم که اطلاعات خود را درمورد زایمان طبیعی، روش های کاهش درد و ... افزایش دهید و با توجه به خطرات این کار بر انجام سزارین پافشاری نکنید.

"لینک قابل نمایش نیست"

1399/01/31 13:49

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس


چه بخوریم تا زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم

مصرف کافی مواد غذایی مغذی از مهمترین موارد دوران بارداری است. اغلب اوقات مادر باردار برای حفظ انرژی و سلامت جنین غذا می خورد. اما نکته ایی که برخی از مادران به آن توجه نمی کنند افزایش بیش از حد وزن آنها است.

مادران بارداری که افزایش وزن نرمال و مناسبی دارند نیاز کمتری به درمان های پزشکی در طول دوران بارداری و در هنگام زایمان دارند.

به توصیه های پزشک خود توجه کنید:
- مکمل و ویتامین های دوران بارداری را مصرف کنید.
- غذاهای سالم بخورید.
- در مصرف چربی دقت کنید.
در اینکه باید در دوران بارداری غذای بیشتری بخورید شکی نیست ولی اگر افزایش وزن شما بیش از حد معمول باشد، احتمال نیاز به اقدامات پزشکی هنگام زایمان افزایش یافته و زایمان دشوارتری را پیش رو خواهید داشت.

قبل از زایمان طبیعی چه بخوریم؟
احتمالا اگر مادر و یا مادربزرگتان که تجربه زایمان طبیعی را داشته اند بپرسید که قبل از زایمان طبیعی چه غذایی بخوریم، به شما خواهند گفت، هنگامی که احساس می کنی زایمان نزدیک است، شب ها غذای سبک بخور! بله کاملا درست است.

جنین درهنگام عبور از کانال زایمانی از کنار راست روده عبور می کند. بنابراین اگر شما شب قبل غذای حجیم و سنگینی را خورده باشید، در هنگام خروج جنین دفع مدفوع بسیار بیشتری را تجربه خواهید کرد که به گفته بیشتر مادران یکی از تجربه های ناخوشایند زایمان است.

بنابراین وقتی می پرسید که برای زایمان طبیعی چه بخوریم؟ ما به شما توصیه می کنیم که مصرف غذای کم حجم و سبک در روزهای پایانی بارداری نه تنها سبب می شود که دفع مدفوع کمتری را حین زایمان تجربه کنید بلکه احتمال حال بهم خوردگی و بالا آوردن محتویات معده و ابتدای روده باریک در هنگام دردهای زایمانی کاهش پیدا خواهد کرد.

برای کاهش درد زایمان طبیعی چه بخوریم
تاکنون تحقیق علمی ثابت نکرده است که آیا مصرف غذای خاصی می تواند سبب کاهش درد زایمان شود یا نه؟ اما با تمام این ها وقتی می پرسید که چه بخوریم تا زایمان طبیعی راحتی داشته باشیم ما به شما استفاده از سایر روش های تسهیل زایمان همانند انجام ورزش های کف لگن، مدیتیشن، شرکت در کلاس های آمادگی برای زایمان و ... را پیشنهاد می کنیم.

1399/05/22 09:47

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

انواع مختلف سونوگرافی کدام است؟
پزشک از انواع مختلف سونوگرافی در دوران بارداری استفاده می‌کند. در تمام سونوگرافی‌ها از وسیله‌ای به اسم مبدل استفاده می‌شود که برای تولید تصاویر از امواج فراصوتی استفاده می‌کند. نیاز شما به سونوگرافی در دوران بارداری به اینکه در چه مرحله‌ای از بارداری قرار دارید و چه نوع اطلاعاتی مورد نیاز متخصص است،‌ بستگی دارد.

انواع سونوگرافی‌های دوران بارداری شامل:

سونوگرافی شکمی (استاندارد): متداول‌‌ترین سونوگرافی است که در دوران بارداری انجام می‌شود. در این سونوگرافی دستگاه مبدل را روی شکم می‌کشند تا از جنین و اندام‌های داخلی تصاویر دو بعدی تولید کنند.
سونوگرافی واژینال: شامل وارد کردن مبدلی مخصوص به داخل واژن است. این نوع سونوگرافی در اوایل دوران بارداری که جنین بسیار کوچک است و از روی شکم قابل شناسایی نیست استفاده می‌شود.
تصاویر داپلر: نوعی سونوگرافی ساده شکمی است که جریان خون را در داخل بندناف و رگ‌های خونی نشان می‌دهد. اگر پزشک متوجه شود که رشد جنین کند است ممکن است دستور سونوگرافی داپلر دهد.
سونوگرافی سه بعدی: با گرفتن سونوگرافی‌های دوبعدی متعدد و در کنار هم قرار دادن آنها به تصاویر سه بعدی دست پیدا می‌کنند.
اکوکاردیوگرافی جنین (اکوی جنین): سونوگرافی ساده‌ شکمی است که برای تشخیص مشکلات قلب جنین به کار می‌رود. اغلب اکوهای قلب جنین از طریق شکم انجام می‌شود و در برخی موارد از طریق واژن.
در هنگام سونوگرافی چه اتفاقی می‌افتد؟

در هنگام سونوگرافی معمول و شکمی به پشت دراز می‌کشید و لباس خودرا بالا می‌زنید. متخصص سونوگرافی ژلی مخصوص با پایه آب به شکم شما می‌مالد و دستگاه مبدل سونوگرافی را روی شکم شما بالا و پایین می‌کند. ممکن است متخصص به منظور مشاهده دقیق‌تر دستگاه را کمی روی شکم شما فشار دهد ولی این‌کار آزار دهنده نخواهد بود.

در هنگام سونوگرافی واژینال متخصص روی دستگاه مبدل پوششی به همراه ژل می‌مالد و داخل واژن می‌کند. دستگاه را داخل واژن می‌گرداند تا تصاویر کاملی از داخل رحم بگیرد. هنگامی که سونوگرافی به پایان می‌رسد، متخصص ژل را از روی بدن شما تمیز می‌کند. ژل با پایه آب است و به راحتی پاک می‌شود.

1399/05/25 12:36

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

آندومتریوز چگونه بر باروری تأثیر می گذارد؟

بل از آنکه درمورد آندومتریوز و IVF صحبت کنیم، باید ببینیم که این عارضه چگونه بر باروری تاثیر می گذارد. اگرچه همه افراد مبتلا به آندومتریوز، مشکل بارداری ندارند ولی در مواردی که بارداری با مشکل مواجه می شود می توان بسته به شدت بیماری، آندومتریوز را یکی از عوامل ناباروری دانست. در نظر داشته باشید شانس بارداری در بانوان سالم 15٪ - 20٪ و بسیار بیشتر از خانم مبتلا به آندومتریوز با شانس بارداری 2٪ تا 10 ٪ در ماه است.اگرچه علت دقیق ناباروری در بانوان مبتلا به آندومتریوز به درستی مشخص نیست ولی برخی عوامل زیر را می توان به عنوان علت عدم بارداری مدنظر قرار داد.
1- انسداد لوله های فالوپ
انباشت آندومتریوز لوله‌های فالوپ را که از طریق آنها تخمکهای لقاح یافته به رحم می روند، مسدود می کنند. این امر از لقاح جلوگیری به عمل آورده و دیگر امکان بارداری وجود ندارد.
2- کیست شکلاتی
آندومتریوما یا رشد خوش خیم تخمدان که به کیست شکلات نیز معروف است می تواند تخمک ها را در تخمدان از بین ببرد و مانع از تخمک گذاری شود. کیست های شکلاتی حاوی خون کهنه، غلیظ و دارای قوام قیر مانند هستند، و نیز ممکن است در امتداد لوله فالوپی ایجاد شوند. در این صورت تخمک بارور شده نمی تواند به رحم برسد و لذا بارداری اتفاق نمی افتد.
3- انباشت آندومتریوتیک در لگن
مشخص نیست که چرا، اما در موارد شدیدتر آندومتریوز مواقعی پیش می آید که تخمک گذاری طبیعی است و رسوب آندومتر هیچ انسدادی ایجاد نمی کند اما ناباروری رخ می دهد. براساس پژوهش ها، در شرایط آندومتریوز، سلولهای آندومتریال یا سیستم ایمنی بدن مواد بیوشیمیایی مانند پروستاگلاندین ها ترشح می کنند که مانع از بارداری خواهد شد.
4- اثر شبیه به زخم روی بافت ها
وقتی در اثر آندومتریوز بافت های بدن حالت زخم مانند به خود می گیرند، اندام ها از جمله اندام تولیدمثل به یکدیگر می چسبند و شکل ظاهری آنها به طور کلی تغییر می کند. این مانع از عملکرد صحیح اندام ها شده و لذا بارداری را دشوار می سازد.
5- باعث التهاب می شود
آندومتریوز همچنین ممکن است باعث التهاب در اندام ها شود و از وقوع کل فرآیند تولیدمثل جلوگیری به عمل آورد. مشاهده شده است که التهاب بر تولید تخمک و تخمک گذاری نیز تأثیر می گذارد. كيفيت و كمیت تخمک و ذخيره تخمدانی در بيماران آندومتريوز كم است. علاوه بر این رحم بانوان مبتلا به آندومتریوز عملکرد متفاوتی دارد. میزان لانه گزینی در این افراد بسیار پایین و احتمال سقط جنین بیشتر است.

1399/05/27 14:47

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

زندگی ناسالم قدرت باروری و احتمال بارداری را کم می کند

ارتباط مستقیمی بین قدرت باروری و تغذیه وجود دارد
تحقیقات بسیاری تاکنون نشان داده است که ارتباط مستقیمی بین قدرت باروری و تغذیه وجود دارد. عدم مصرف مواد غذایی چرب و مصرف بیشتر مواد معدنی، ویتامین‌ها و ریز مغذی‌ها قدرت باروری را در مرد و زن افزایش می‌دهد. در حقیقت وقتی فردی تغذیه صحیح، متعادل و متناسب دارد، وضعیت جسمی‌اش بهتر می‌شود، وزنش کنترل شده است و هضم و جذب بهتری دارد. تمام این مسائل بر ارگان‌های داخلی و سلامت آنها تاثیر گذاشته و سبب ترشح منظم هورمون‌های دخیل در باروری می‌شود.
استرس شدت شانس باروری را کاهش می‌دهد
استرس و مشغولیت‌های ذهنی از جمله مسائلی است که بر باروری تاثیر منفی می‌گذارند. اگر قرار است برای فرزنددار شدن برنامه‌ریزی کنید، ذهن تان را از انواع درگیری‌ها خلاص کنید. استرس‌های شغلی، اقتصادی یا اجتماعی ممکن است مانع از بارداری یا باعث سقط‌های مکرر شوند. در ضمن استرس بر روابط جنسی نیز تاثیرگذار است به گفته دکتر لورانس لوی‌دوتل، فوق تخصص غدد و متخصص زنان که سالها بر دلایل ناباروری تحقیق کرده است
مصرف کافئین در خانم‌ها سبب اختلال در تخمک گذاری شود
بررسی‌ها نشان داده کافئین به طور کل برای سلامت خوب است، اما مصرف بالای آن می‌تواند در خانم‌ها سبب اختلال در تخمک گذاری شود. توصیه می‌شود خانم‌ها در طول دورانی که برای بارداری اقدام می‌کنند میزان مصرف قهوه خود را به حداکثر 2 فنجان در روز کاهش دهند.
کشیدن سیگار سبب کاهش تولید و کیفیت استروژن آن می‌شود
حتما این موضوع را شنیده‌اید که کشیدن سیگار در طول دوران بارداری بر رشد جنین اثر منفی می‌گذارد، اما آیا می‌دانستید کشیدن سیگار، در طول دورانی که برای بچه‌دار شدن اقدام می‌کنید نیز می‌تواند بر احتمال باروری شما اثر بگذارد؟! سیگار در روند ترشح استروژن که هورمون دخیل در تخمک گذاری است تاثیر گذاشته و سبب کاهش تولید و کاهش کیفیت آن می‌شود و درنتیجه از لانه گذاری رویان پیشگیری می‌کند. به طور کل احتمال باردار شدن زنانی که سیگار می‌کشند 

1399/05/28 09:58

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

آمادگی پدر برای زایمان

مسئولیت های زنان در دوران بارداری و پس از تولد فرزند افزایش می یابد، اما این بدان معنی نیست که مردان به عنوان پدر هیچ مسئولیتی در قبال فرزندشان ندارند.

محققان آکادمی متخصصان اطفال و زنان و زایمان آمریکا به پدران توصیه می کنند تا اقدامات زیر را انجام دهند:

- با همسرتان درباره این که قصد دارید بند ناف فرزندتان را ببرید مشورت کنید.

- به همسرتان در کنترل و کاهش درد زایمان کمک کنید. به تصمیم اش احترام بگذارید و آگاه باشید که ممکن است در طول پروسه زایمان نظرش را عوض کند.

- اگر قصد دارید همراه همسرتان در بیمارستان بمانید، از فرد مطمئنی بخواهید در خانه از فرزند و والدین تان مراقبت کند.

- هنگام انتقال همسرتان به بیمارستان، کمربند ایمنی اش را ببندید و با سرعت مطمئنه رانندگی کنید.

- خودروی تان را یکی دو هفته پیش از زایمان آماده نگه دارید تا در شرایط اضطراری قابل استفاده باشد.

- هنگام بروز درد زایمان، همسرتان را به سرعت به بیمارستان یا مرکز درمانی منتقل کنید.

1399/06/01 16:25

نصب اپلیکیشن نی نی پلاس

فواید میوه گیلاس


1- گیلاس پر از آنتی اکسیدان ها است.
گیلاس منبع قوی آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد التهابی است. این نگهبانان سلولهای بدن، باعث کند شدن روند پیری سلول و جلوگیری از بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی، سرطان، آلزایمر، دیابت و چاقی می شوند.

2- در برابر دیابت از شما محافظت می کند.
اثر ضد التهاب بودن گیلاس کمک می کند تا بدن شما سالم نگه داشته شود. اما آنچه بیشتر به چشم می خورد، این است که گیلاس کمتر از بسیاری از میوه ها در شاخص گلیسمی است. این بدان معناست که میزان قند و انسولین در گیلاس، قند خون شما را افزایش نمی دهد. به همین دلیل خوردن گیلاس شما را در برابر دیابت حفظ می کند.

3- گیلاس باعث خوابی راحت می شود.
آب گیلاس به طور خاص یکی از منابع غذایی است که کمی ملاتونین دارد. هورمونی که به کنترل و تنظیم چرخه خواب شما کمک می کند. یک مطالعه در آقایان و بانوان مبتلا به بی خوابی نشان داد که در مقایسه با یک دارو، خوردن هشت قاشق آب گیلاس در صبح و یک تا دو ساعت قبل از خواب، باعث شد زمان خواب آنها، یک ساعت و 24 دقیقه افزایش پیدا کند.

4- گیلاس می تواند آرتروز را تسکین دهد.
مطالعات متعدد نشان داده است که مصرف گیلاس برای بیماران مبتلا به استئوآرتریت مفید است. خوردن منظم گیلاس و یا آب گیلاس در وعده غذایی و یا میان وعده، می تواند درد مفاصل شما را کاهش دهد.

5- خوردن گیلاس خطر ابتلا به نقرس را کاهش می دهد.
بیش از هشت میلیون بزرگسال در ایالات متحده از نقرس رنج می برند. این التهاب مفاصل هنگامی اتفاق می افتد که مواد زائد اسید اوریک در داخل مفصل متبلور شود، که باعث درد و تورم شدید می شود. یک مطالعه بر روی بیمارانی که نقرس داشتند انجام گرفت، گروهی از آنها که فقط 2 روز گیلاس مصرف کردند (میوه تازه، عصاره گیلاس و آب میوه) باعث شد خطر ابتلا به نقرس در آنها  35٪ کمتر از بیماران دیگر باشد.

6- گیلاس کلسترول خون را کنترل می کند.
تحقیقات نشان داده است که نوشیدن آب گیلاس می تواند کلسترول "بد" به نام LDL را کاهش دهد. این امر بسیار مهم است زیرا هر 1٪ کاهش کلسترول خطر بیماری های قلبی را 2٪ کاهش می دهد بالا بودن مقدار LDL خطر حملات قلبی را به شدت افزایش می دهد.

7- گیلاس درد پس از ورزش را کاهش می دهد.
گیلاس می تواند درد پس از ورزش را کاهش دهد. آنها همچنین باعث می شوند که بعد از ورزش پوست شما دچار سایش و پارگی نشود و به بهبود عضلات کمک می کنند. به همین دلیل، آب آلبالو در بین ورزشکاران حرفه ای و رقابتی محبوب است.

1399/06/10 10:29