The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا داشتن رابطه جنسی در دوران بارداری خطرناک است؟

آیا میدانید که رابطه جنسی در دوران بارداری ایمن هست یا نه؟ چه زمانی رابطه جنسی در بارداری خطرناک است؟ رابطه جنسی در بارداری چه تاثیر حسی و روانی در بارداری دارد؟ و ...خانم مریم رضاخان کارشناس مامایی و کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در این ویدیو در مورد رابطه جنسی در دوران بارداری توضیح میدهند.

آیا می توان در دوران بارداری رابطه داشت؟ آيا نزديكي در اوايل بارداري ضرر دارد آیا نزديكي در ماه اول بارداري ضرر دارد؟ در چه شرایطی نمی توان در دوران بارداری رابطه داشت؟ 

اگر بارداری سالم باشد، نه تنها برای برقراری رابطه جنسی در بارداری هیچ مانعی وجود نخواهد داشت بلکه این امر سبب می شود که دوران بارداری با آرامش بیشتری طی شود. در حقیقت کیفیت رابطه بین پدر و مادر در دوران بارداری بسیار مهم است. درمورد نزديكي در بارداري و لكه بيني سوالات بسیار زیادی در ذهن مادران وجود دارد. در این مورد باید به شما بگوییم که اگر لکه بینی ندارید، به پارگی زودرس کیسه آب مشکوک نیستید، سابقه زایمان زودرس در بارداری های قبلی ندارید، جفت پایین ندارید، می توانید بدون نگرانی در دوران بارداری با همسرتان نزدیکی کنید.

درمورد نزديكي در اوايل بارداري و لكه بيني باید به شما بگوییم که در صورت مشاهده شدن هرگونه لکه بینی مشکوک در اوایل بارداری لازم است که تا زمان مشورت با پزشک از نزدیکی پزهیز کنید، وقتی مشورت با پزشک انجام شد و اطمینان خاطر پیدا کردید که مشکلی وجود ندارد می توانید نزدیکی داشته باشید.

در زمان رابطه جنسی ممکن است رحم در اثر ارگاسم کمی حالت انقباض و سفت شدگی داشته باشد که به هیچ وجه جای نگرانی نیست و به زودی برطرف خواهد شد. اما اگر بعد از رابطه جنسی دچار درد شدید شکمی و یا خونریزی شدید، حتما به پزشک مراجعه کنید.

لازم به ذکر است که نگرانی مادران و پدران از این که در هنگام رابطه جنسی به جنین آسیبی وارد شود کاملا نابجا و اشتباه است. درواقع باید بدانید که جنین در درون حفره رحم قرار گرفته و مقاربت در درون واژن انجام می شود و این دو محل توسط گردن رحم که کاملا در دوران بارداری بسته است از یکدیگر جدا می شوند.

بنابراین داشتن رابطه جنسی در دوران بارداری درصورتی که شما بارداری پرخطر نداشته باشید هیچ ضرری نخواهد داشت.

منبع: نی نی پلاس