The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

رژیم غذایی دیابت بارداری بایدها و نبایدهای تغذیه ای

در این ویدیو دکتر لادن گیاهی متخصص تغذیه و رژیم درمانی در ادامه مبحث دیابت بارداری در مورد رژیم غذایی دیابت بارداری و بایدها و نبایدهای تغذیه ای آن توضیح می دهند.

شاید شنیدن کلمه دیابت بارداری از زبان پزشکتان شما را بر آشفته کرده و فکر می کنید که دیگر نمی توانید از خوراکی های خوشمزه در این دوران لذت ببرید زیرا که پزشک متخصص زنان به شما گفته باید از این به بعد رژیم تغذیه دیابت بارداری را رعایت کنی!!

گرچه رژیم غذایی دیابت بارداری یعنی باید مصرف تنقلات شیرین را تا حدی محدود کنید اما رژیم غذایی دیابت حاملگی به این معنا نیست که دیگر نمی توانید سیب زمینی و برنج بخورید، بلکه باید بدانید هر یک از مواد غذایی را چگونه طبخ کرده و کدامیک از گروه های غذایی را با آن همراه کنید تا قند خونتان کنترل گردد.

نکته بسیار مهم این است که روش طبخ غذا در کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت بارداری تاثیر بسیار زیادی دارد. نشاسته را محدود می کنیم ولی حذف نخواهیم کرد. برای مثال در وعده ای که برنج می خورید، نباید همراه آن نان مصرف کنید. برای افراد مبتلا به دیابت بارداری توصیه می شود که برنج را به صورت آبکش میل کنند بعلاوه طبخ برنج در قالب غذاهایی همچون لوبیا پو با لوبیایی فراوان، عدس پلو و ... نیز مناسب تر خواهد بود زیرا همراه کردن پروتئین با نشاسته، چه پروتئین گیاهی و چه پروتئین حیوانی، سبب می شود که سرعت افزایش قند خون کمتر شود. 
برای افراد مبتلا به دیابت بارداری نکته دیگر دمای غذا در هنگام خوردن آن است. به همین سبب نباید هرگر غذا را به صورت داغ میل کنید. 
لازم به ذکر است بانوان باردار از نان های برشته شده استفاده نکنند زیرا این نان ها حاوی ترکیباتی به نام آکریلامید هستند که از جفت عبور کرده و برای جنین مضر است. در رژیم غذایی دیابت بارداری نان هفت غله و یا نان چاودار به همراه سبزی می تواند یک وعده غذایی مناسب برای صبحانه مادر و جنین باشد.
 
مطالعه بیشتر:

منبع: نی نی پلاس