The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دیابت بارداری ، علایم، مراقبت ها و درمان ها

دکتر لادن گیاهی در این ویدیو در مورد دیابت بارداری، علایم، مراقبت ها، درمانها و ... توضیح میدهند.

گرچه در بیشتر مواقع از بارداری به عنوان یک دوران شیرین و خاطره انگیز یاد می کنیم اما متاسفانه همیشه هم اینطور نیست. گاهی مادر در این دوران با سختی ها و مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که پیش از بارداری سابقه ایی از آنها نداشته است. یکی از آنها دیابت بارداری است. 

مطالعات نشان می دهد که افت و خیز میزان قند خون در بدن مادر در طی دوران بارداری خصوصا در اوایل آن بر روند رشد و نمو جنین تاثیر بسزایی خواهد داشت. اگر مادر به هر دلیل از جمله وراثت، تغذیه نامناسب، عدم تحرک و ... دچار این عارضه شود و به آن توجه نکند، جنین در معرض مشکلات و ناهنجاری هایی همچون سیرنوملیا قرار خواهد گرفت. 

به همین سبب یکی از مواردی که تقریبا در تمامی آزمایشات خون دوران بارداری بررسی می گردد قند خون مادر است. درصورتی که قند خون مادر نزدیک به مرز بحرانی باشد، پزشک در ابتدا به مادر توصیه می کند که رژیم غذایی مناسب را در دستور کار قرار دهد و انجام ورزش های مناسب هر یک از سه ماهه های بارداری را زیر نظر متخصص تغذیه و رژیم درمانی در پیش گیرد.

به یاد داشته باشید که رژیم غذایی برای مادران مبتلا به دیابت بارداری و یا مادرانی که در معرض آن هستند تنها به معنی حذف و یا کاهش شیرینی جات از برنامه غذایی نیست، بسیاری از مورد همچون نان، برنچ و ... از آنجا که در بدن تبدیل به گلوکز می شوند نیز باید به مقدار کنترل شده مصرف گردند.

در این ویدیو دکتر لادن گیاهی درمورد دیابت بارداری و رژیم غذایی مربوط به آن با شما گفت و گو خواهند کرد و نکات مهمی را برایتان شرح می دهند. همواره به یاد داشته باشید که یکی از نکات اساسی در داشتن بارداری سالم و جلوگیری از بروز چنین عوارضی، حفظ وزن مناسب است.

 

مطالعه بیشتر:

علت بروز دیابت بارداری چیست و قند خون نرمال چند است؟

تفسیر آزمایش دیابت بارداری

9 روش کنترل دیابت بارداری

منبع: نی نی پلاس