The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

مصرف روزانه آسپرین از سقط جنین مکرر جلوگیری می کند

آسپرین چه تاثیری بر سقط جنین دارد؟ برای جلوگیری از سقط جنین چه کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات ویدیو "مصرف روزانه آسپرین از سقط جنین مکرر جلوگیری می کند" را مشاهده نمایید.

 

جلوگیری از سقط جنین با مصرف روزانه آسپرین

یافته جدید محققان نشان می دهد گاهی اوقات مصرف روزانه دوز پایین آسپرین می تواند از بروز سقط جنین مجدد پشیگیری کند. به گفته تیم تحقیق موسسه ملی سلامت کودک و رشد انسان در آمریکا، به نظر می رسد مصرف روزانه آسپرین می تواند به حفظ جنین در بانوانی که دارای میزان بالای التهاب که قبلا دچار سقط جنین شدند کمک کند، این محققان اذعان داشتند این شیوه در حال حاضر در حال آزمایش و بررسی بروی بانوانی است که در گذشته سقط جنین داشته اند. تیم تحقیق به سرپرستی لین سیر جاردا، بالغ بر 1200 خانم 18 تا 40 سال را که سابقه سقط جنین داشتند، مورد بررسی قرار داد. محققان میزان پروتئین واکنشی سیرا در خون بانوان مورد آزمایش قرار دادند، وجود این ماده در خون نشانه التهاب گسترده در بدن است که تصور می شود آسپرین با آن مقابله می کند سپس به طور تصادفی به این بانوان دوز پایین آسپرین، یا دارو نما داده شد یافته ها نشان داد در گروه بانوان دارای CRP بالا، نرخ تولد نوزاد زنده در بین مادرانی که دارو نما مصرف کرده بودند 44 درصد بود درحالی که در بین مادرانی که روزانه آسپرین دریافت کرده بودند این نرخ زنده زایی 599 درصد بود. به گفته جاردا در حالی که این نتایج امید بخش است، اما تحقیقات بیشتری برای تایید این یافته ها نیاز است.

 

برای جلوگیری از سقط جنین چه کنیم؟

متاسفانه زمانی که روند سقط جنین آغاز شود، دیگر نمی توان هیچ کاری برای متوقف کردن آن انجام داد، زیرا بیشتر این سقط ها به علت وجود مشکلات شدید در رویان یا جنین است.

نشانه‌های معمول سقط، خونریزی شدید و گرفتگی عضلانی است که این خونریزی ها با لکه‌های خونی که مکررا در اوایل بارداری می بینید، فرق دارد. این لکه‌های کم‌رنگ می‌تواند به علت جایگزینی تخمک‌ بارورشده یا به خاطر جفت درحال رشد که ریشه‌های خود در دیواره‌ها و رگ‌های خونی رحم فرو می‌برد، ایجاد شوند.

دکتر هنری لیرنر می‌گوید: اما بعضی از اوقات خونریزی نشان‌دهنده سقط‌جنین است و این خونریزی بخاطر از بین رفتن رویان و آغاز تخریب آن اتفاق می افتد و معمولاً بین هفت تا ده روز بعد از سقط جنین، خونریزی ادامه خواهد داشت.

درصورتی‌که احتمال می دهید جنین شما در حال سقط است، پزشک یا مامای خود را مطلع کنید. اگر سقط‌جنین داشته‌اید، پزشک باید مطمئن شود که بافت‌های تخریب شده کاملا از بدنتان خارج شده باشد. در غیراینصورت به روندی به نام  (Dilation and curettage (D&C نیاز دارید.

درحالی‌ که بسیاری از متخصصین عقیده دارند که برای سقط‌جنین به تحقیقات نیازی نیست، اما درباره علت سقط مجدد و زمان درمان آن نظرات متفاوتی وجود دارد. دکتر هامل می‌گوید: معمولاٌ بعد از سه سقط پیاپی باید به پزشک مراجعه کرد، البته شاید این زمان خیلی دیر باشد.

دکتر هامل تشریح می‌کند: به نظر من خانمی جوانتر از ۳۵ سال که دو سقط‌جنین پیاپی داشته باشد، باید تحت درمان قرار گیرد و اگر سنی بالاتر از ۳۵ سال داشته باشد، باید بعد از اولین سقط‌جنین به پزشک مراجعه کند.

امروزه متخصصین براین باورند که به‌جای آن‌که اجازه دهیم تا خانم ها چند بار از سقط جنین رنج ببرد، بهتر است برای جلوگیری از سقط جنین کاری انجام دهیم. اگر فاصله زمانی بین سقط جنین و بارداری مجدد زیاد شود، امکان کم شدن قدرت بارداری یا ناباروری وجود دارد. چنین اقداماتی باعث جلوگیری از سقط‌جنین مجدد می‌شود.

تا چندی پیش علت بیش از ۴۰ درصد از سقط‌جنین‌ها ناشناخته بود، اما اکنون این تعداد به کمتر از ۵ درصد رسیده است. علاوه براین، اکنون پزشکان توانایی جلوگیری از  سقط جنین را دارند. تا جایی که در مورد خانمی با سقط جنین مزمن، هفتاد درصد احتمال موفقیت برای بارداری مجدد وجود دارد.

 

 

مطالعه بیشتر:

1- جلوگیری از سقط جنین با شناخت آن و علت سقط جنین

2- ترس و نگرانی از سقط جنین

3- بارداری موفق بعد از سقط جنین با شناخت دلایل و علائم

4- سلول های NK یا سلول های کشنده طبیعی علت سقط جنین مکرر

 

 

منبع: نی نی +