The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بوی بد واژن، بدن و دهان در بارداری

از میان رفتن تعادل هورمونی بدن در دوران بارداری تبعات گسترده ای به همراه دارد. یکی از آنها تغییر بوی دهان، بوی بدن و بوی واژن (ناحیه تناسلی) است که همسر، اقوام و دوستان را آزار داده و اعتماد به نفس مادر را کاهش می دهد. دکتر ماریا گرین، استادیار مدرسه پزشکی دانشگاه هاوایی و سرپرست کلنیک درمانی این دانشگاه گفت: " متاسفانه بدن بانوان در دوران بارداری از طرق مختلف بوی بد ساطع می کنند. "

او افزود: " با افزایش سوخت و ساز و گردش خون در زیر بغل ها، واژن و نواحی دیگر تعرق تشدید شده و بوی ناخوشایند به مشام می رسد. "

در این نوشتار با روش های کنترل و از میان بردن بوی ناخوشایند و بد بدن، دهان و واژن در دوران بارداری آشنا می شوید.

 

بوی بد بدن

دکتر گرین گفت: " تشدید فعالیت غدد تعریق باعث می شود زیر بغل های تان بوی بد و ناخوشایندی بدهند. راه حل این مشکل، شست و شوی زیر بغل ها با آب و صابون و استفاده از اسپری های ضد تعریق است."

بوی بد دهان

بوی ناخوشایند دهان ممکن است نشانه وجود بیماری لثه باشد که با افزایش خطر زایمان زودرس مرتبط است. در این شرایط باید به دندان پزشک مراجعه کنید. دکتر گرین گفت: " افزایش ترشح هورمون پروژسترون زاویه مری و معده را تغییر داده و ترشح شیره بد بوی معده را افزایش می دهد." راه حل این مشکل استفاده از خمیر دندان ویژه دندان های حساس و جویدن آدامس است.

بوی بد واژن

دکتر ماریا گرین گفت: " افزایش جریان خون، تعادل pH واژن را تغییر داده و ترشحات این ناحیه را چسبناک و بد بو می کند. این ناحیه را پس از شست و شو با آب گرم، خشک کنید. "

او افزود: " اگر بوی بد همراه با قرمز شدن پوست، خارش و سوزش واژن باشد به احتمال زیاد به عفونت قارچی مبتلا هستید. اگر از واژن تان بوی آمونیاک یا ماهی فاسد بر می خیزد از عفونت باکتریایی رنج می برید که خطر زایمان زودرس را به شدت افزایش می دهد. برای کنترل و درمان عفونت و از میان بردن بوی ناخوشایند باید بالافاصله به پزشک مراجعه کنید. "

منبع: fitpregnancy