The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

انواع ویار در بارداری

ویار چیست و به چه دلیل در دوران بارداری ویار به وجود می آید؟ چگونه ویار بارداری را کنترل کنیم؟ آیا ویار مواد غیر خوراکی مضر است؟ برای پاسخ به این سوالات ویدیو "انواع ویار بارداری" را مشاهده نمایید.

 

ویار در دوران بارداری

 تمام بانوان باردار دچار ویار نمی شوند در ابتدای بارداری به نظر می رسد که بدن شما به طور غریزی می داند علایق خوراکی شما چیست، برخی خوراکی ها برای جنین مفید نیستند. از اینرو بدن شما آنها را پس می زند و یا در صورت کمبود آن مواد، بدن در حالت ویار قرار گرفته و شما را مجبور به مصرف آنها می کند، ممکن است یکباره از مواد غذایی و نوشیدنی هایی که همیشه دوست داشته اید منزجر شوید و به چیز هایی علاقمند شوید که هرگز قبلا آنها را دوست نداشته اید یا به ترکیبی عجیب از غذا ها تمایل پیدا می کنید، به دلیل بروز تغییراتی در حس چشایی، طبیعیست که در دوره بارداری به غذا هایی با طعم های قوی مانند ترشی تمایل پیدا کنید اگر تمایل به خوردن مواد غیر خوراکی دارید این یک ویار مضر است.

انواع ویار در بارداری

1- ویارهای ممنوعه

اینکه بدن‌تان هوس ماهی دودی کرده است، دلیل نمی‌شود که حتماً باید آنرا بخورید. توجه داشته باشید که به منظور کاهش خطرات مواجه با باکتری‌ها و ویروس‌هایی که با این مواد غذایی مرتبط هستند، حتماً از ویار غذایی مثل سوشی (ماهی خام)، استیک نپخته یا پنیر تازه تهیه شده با شیر غیرپاستوریزه پرهیز کنید. این ویارها را با مواد غذایی خوشمزه و مغذی مشابه جایگزین کنید. اگر هوس گوشت کرده‌اید، سعی کنید از استیک کاملاً پخته استفاده کنید. اگر در دوران بارداری به مواد غذایی زیر ویار پیدا کردید (ویارهای ممنوعه)، از خوردن آنها اجتناب کنید:

  • ماهی خام (سوشی)
  • ماهی دودی
  • گوشت نیم پز
  • پنیر نرم 
  • لبنیات محلی
  • شیر پاستوریزه نشده
  • سوسیس و کالباس

2- ویارهای سالم 

بسیاری از بانوان مواد غذایی را ویار می‌کنند که ارزش غذایی پایین و کالری و قند فراوانی دارند. البته مادرها در سه ماهه اول بارداری برای کمک به بهبود حالت تهوع، به خوردن غذاهایی که حاوی کربوهیدرات‌های تصفیه شده و شکر باشند، گرایش بیشتری دارند. این عمل می‌تواند به افزایش وزن غیر مجاز منجر شود. مهم‌تر از وزن، این ویارها می‌تواند باعث افزایش ترشح «انسولین» و قند خون شده و برای بانوانی که در خطر ابتلاء به دیابت بارداری‌ هستند، مشکل‌ساز گردد.

 

مطالعه بیشتر:

1- ويار چيست و به چه دلیل یا علت ویار بارداری به وجود می آید؟

2- ویار پیکا یا ویار مواد غیر خوراکی چیست؟

 

 

منبع: نی نی +