The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

7 نکته برای از بین بردن ترس کودکتان

با ترس کودکان چطور برخورد کنیم؟ ترس در میان کودکان قبل از دبستان شامل ترس از حیوانات و حشرات، غول ها و ارواح، گم شدن، طلاق، از دست دادن پدر یا مادر می تواند باشد. حتی گاهی اوقات پس از وقوع یک اتفاق تحریک کننده، ترس در کودکان تقویت می گردد مثلا افتادن درآب، سوختن بر اثر تماس با شی داغ یافرار کردن از سگ. بعضی کودکان نسبت به کودکان دیگر بیشتر می ترسند و این بستگی به روحیات و خلق وخوی آنها دارد. والدینی که همیشه نگران هستند و در تشویش به سر می برند یا زودتر در مقابل هر چیز عکس العمل نشان می دهند، فرزندانشان اغلب دارای همان روحیات هستند و همیشه در ترس و واهمه قرار دارند.

 

7 راهکار برای کاهش ترس کودک

1- هرگز احساسات و ترس در کودک را بی ارزش نشمارید و هیچ گاه به خاطر ترسیدنش او را تحقیر نکنید و بدانید بی توجهی به چیزهایی که او را می ترساند کمکی به حل مشکل نمی کند.

2- از او بخواهید علت ترسش را بگوید و درباره آن با او صحبت کنید، این راه درصورتی که ترس کودک ناشی از وقوع یک اتفاق تحریک کننده باشد بسیار مفید است.

3- بیش از حد از او مراقبت نکنید و اجازه بدهید او خودش از چیزهایی که می ترسد دوری کند و کودک را هیچ وقت به انجام دادن کارهایی که از آن ترس دارد وادار نکنبد.

4- بیش از حد عکس العمل نشان ندهید زیرا توجه زیاد شما باعث تقویت ترس در کودکتان می شود.

5- به کودک دلداری دهید تا یاد بگیرد بر ترسش مسلط شود.

6- با او در مورد چیزهایی که او را می ترساند گفتگو کنید.

7- یادش بیاورید که قبلا هم در یک زمانی از چیزی می ترسیده و بعد از مدتی ترسش ریخته و دیگر از آن نمی ترسد.

مادر عزیز تحت هیچ شرایطی احساسات و ترس در کودک را بی ارزش نشمارید و هیچ موقع به خاطر ترسیدنش او را تحقیر نکنید و بدانید که بی توجهی به چیزهایی که او را می ترساند کمکی به حل مشکل نمی کند.

 

مطالعه بیشتر:

1- چگونه حس قدردانی در کودکان را بالا ببریم؟

2- احساس غریبی کردن در کودکان

3- بازی و فعالیت با کودکان و اثرات آن

4- حفظ ایمنی کودکان در زمین بازی

5- 5 عامل پوسیدگی دندان کودکان