The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ورزش یوگا ابزاری برای تحمل درد زایمان

در ۹ ماهه بارداری افکار متفاوتی مثل زایمان و مادر شدن ذهن تان را مشغول خواهد کرد. آیا زایمان به بدن آسیب می رساند؟ چگونه می‌توان آن را ساده ‌تر کرد و از دردش کاست؟ گرچه پاسخ به این پرسش‌ها برای افراد مختلف، متفاوت است، ولی بسیاری از مادران به این باور رسیده ‌اند اجرای تمرین های یوگا در دوران بارداری، تحمل درد زایمان را برای مادر ساده تر می کند.

چه کسی می ‌تواند یوگا کار می کند؟

یوگا کردن ابزار مناسبی برای کنار آمدن با شرایط خاص جسمی، روانی و احساسی زایمان باشد. مربی های یوگا معتقدند: هر یک از بانوان (صرف ‌نظر از سن یا وضعیت فیزیکی) توانایی این را دارند تا یوگا کار موفقی باشند.(حرکات یوگا با توجه به نیاز افراد طراحی می شوند)

انتظار چه حرکات و حالت ‌هایی را در یوگا باید داشته باشم؟

هنگام بارداری، مربی یوگا به آرامی بر حالت‌هایی تمرکز می‌کند که هدفش التیام ناراحتی های ماهیچه ‌ای و بهبود گردش خون است. حالت‌ گربه، گاو و پروانه ای تقویت کننده عضلات پشت و لگن است.

از یوگا می توان به عنوان ابزار تسهیل کننده زایمان نام برد؟

وقتی کش‌ و ‌قوس ‌های عضلات برای به دنیا آوردن نوزاد آغاز می شود، آرامش جسمی و روحی فوق العاده تاثیر گذار است. این مربی می‌ گوید:" تنفس آگاهانه و مراقبه، عناصر اولیه ‌ای هستند که قدرت و اراده شما برای کنار آمدن با مراحل مختلف زایمان را تقویت می ‌کند. روش‌های تنفسی یوگا علاوه بر کمک به شما برای کنار ‌آمدن با درد زایمان، برای به دست آوردن آرامش روان و کشف توانایی ها و محدودیت های جسمی از مدت ‌های پیش مورد استفاده می ‌شود. "

اجرای تمرکز ذهنی، تمرین مهمی است که شما را برای مواجه با روند زایمان در وضعیت مطلوب‌ تری قرار می‌ دهد. داشتن نقطه تمرکزی قوی (چه بصری یا ذهنی)، کلیدی برای زایمانی آرام و اراده مستحکم است. بستن چشمان‌ و تصور ساحل دریا، آسمان یا در آغوش کشیدن فرزندتان باعث افزایش تمرکز و توانایی شما برای روزهای سخت خواهد بود. این تمرینات به آرامشی ورای تفکرات فوری منجر خواهد شد و طی فشار فیزیکی و روانی مراحل زایمان و به دنیا آوردن نوزاد به بدن و ذهن شما اجازه آرامش خواهد داد.

اگر زایمان بر اساس برنامه پیش نرفت، از نظر ذهنی، داشتن روحیه تسلیم و پذیرش مهم است. اگر برنامه ریزی تان برای زایمان طبیعی به هم بخورد باید به آنچه در لحظه رخ می دهد دل بسپارید و انتظارت قبلی را فراموش کنید.

خانم نازاریو به تمامی باردارانی که نگران روند زایمان هستند می‌ گوید:" صرف ‌نظر از آگاهی ذهنی و شرایط جسمی، مادران توانایی بالقوه‌ای در برقراری ارتباط میان جسم و روح شان دارند.

تمرین تنفس آگاهانه و آرام برای تامین انرژی مورد نیاز زایمان

دکتر کارمن نازاریو، مربی برجسته یوگا، دستورالعمل ساده‌ای را برای یادگیری تنفس آگاهانه ارائه کرده است. بانوان باردار برای تامین انرژی مورد نیاز زایمان باید تنفس عمیق را تمرین کنند‌ تا در پروسه زایمان بتوانند در درون شان توازن برقرار کنند.

۱- چهار زانو بنشینید و شانه‌ های تان را به پائین متمایل کنید.

۲- چشمان تان را ببندید و بر روی نقطه ای میان ابروها و بالای بینی تان متمرکز شوید.

۳- دستان ‌تان را روی شکم‌ تان گذاشته و فرزندتان را حس کنید.

۴- توجه‌ تان را به تنفس ‌تان جلب کنید. ریتم تنفس تان را مثل جزر و مد دریا تنظیم کنید و اجازه دهید تا این گار به صورت طبیعی انجام شود.

۵- بر روی رحم ‌تان متمرکز شوید و تلاش کنید انرژی و عشق تان را به فرزندتان منتقل ‌کنید.

۶- بر روی ارتعاش صدایی که با هر بازدم ایجاد می شود متمرکز شوید. با هر بازدم انرژی و احساس منفی را از بدن تان خارج کنید.

۷- با هر دم، نیروی زندگی و انرژی التیام ‌بخش را به درون تان بفرستید و با اندام های بدن تان حس اش کنید.

منبع: پیروز پالیزی