The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تعبیر خواب طوطی در بارداری چیست؟

خواب هایی که ما انسان ها می بینیم در واقع مشاهدات روح است که در هنگام خواب از جسم جدا شده و به عالم بالا می رود. این خواب ها می توانند یک نشانه از پیش آمدی در آینده باشند، ریشه در خاطرات گذشته و یا دل نگرانی ها داشته و یا کاملا بدون معنا باشند. یکی از خواب های پرتکرار در میان مردم و به ویژه زنان باردار، دیدن خواب پرنده است. به همین دلیل در این مقاله ما به تعبیر خواب طوطی در بارداری پرداخته ایم تا راهنمایی برای علاقه مندان باشد.

تعبیر خواب طوطی در بارداری چیست؟

اگر باردار باشید و خواب طوطی ببینید، احتمالا کنجکاو خواهید شد که خواب شما چه تعبیری دارد. به صورت کلی، محمد ابن سیرین دیدن طوطی در خواب را نشانه فرزند می داند که می تواند آینه ای از شرایط کنونی شما باشد. البته اگر در دوران اقدام به بارداری هستید و خواب طوطی می بینید، بد نیست این تعبیر را به یاد داشته باشید.

تعبیر خواب طوطی در بارداری و جنسیت جنین

آیا میان دیدن خواب طوطی در بارداری و جنسیت جنین ارتباطی وجود دارد؟!

در حقیقت تعبیر مستقیمی برای این خواب وجود ندارد و بنابراین هر فردی بر اساس شنیده ها و یا حدس و گمان خود در این مورد نظر می دهد. برخی بر این باور هستند که چون در تعبیر خواب ابن سیرین، دیدن طوطی ماده به معنای دختر دوشیزه است، پس در صورت دیدن خواب طوطی ماده در بارداری، فرزند درون رحم شما دختر خواهد بود. همچنین از آنجا که بر اساس نظر ابن سیرین، طوطی نر در خواب خبر از مردی درستکار می دهد، بنابراین اگر مادران باردار خواب طوطی نر ببینند، فرزند آن ها پسر خواهد بود!

اگرچه این تعبیرها هیجان انگیز و شیرین به نظر می رسند، اما باید بدانید که خود ابن سیرین به صورت مستقیم چنین نکاتی را بیان نکرده است.

نمونه مشابه این مساله تعبیر خواب امام جعفر صادق است که می گوید دیدن طوطی در خواب، دلالت بر دختر دوشیزه دارد و به همین دلیل برخی آن را به دوران بارداری تعمیم داده و نشانه ای از دختر دار شدن می دانند!

تعبیر خواب طوطی سیاه

برای دیدن طوسی سیاه در خواب، تعبیر مجزایی ذکر نشده است، اما به صورت کلی دیدن طوطی در خواب از دیدگاه اساتید علم تعبیر غربی می تواند نشانه هشدار باشد! آن ها بر این باور هستند که دیدن طوطی در خواب می تواند چندین معنا داشته باشد که عبارت هستند از:

- باید بیشتر از قبل احتیاط کرده و حواستان را جمع کنید، زیرا فردی قرار است به شما آسیب زده و به بیانی از پشت خنجر بزند!

- درگیر شایعه هستید! احتمالا فردی حراف با شایعات و یاوه گویی های مکرر برای شما دردسر درست کرده و یا می کند.

- تنها هستید و ارتباطات اجتماعی شما قوی نیست.

تعبیرهای ناراحت کننده ای هستند؟! بله! اما معنای اصلی نهفته در این خواب ها این است که باید شایعات و اتفاقات ناراحت کننده را فراموش کنید و بیشتر از قبل به فکر خودتان باشید. وقت آن رسیده است که از زندگی خود لذت ببرید.

تعبیر خواب طوطی سبز چیست؟

دیدن طوطی سبز در خواب، چندان عجیب نیست اما تعابیر بسیار مختلفی دارد، از جمله:

- طوطی سبز در خواب نشانه از خاطرات دوران کودکی شما است.

- طوطی یک مقلد حرفه ای است و دیدن طوطی سبز در خواب نیز می تواند علامت تقلید کردن از دیگران باشد!

- مراقب باشید، زیرا تعبیر دیگر دیدن طوطی سبز در خواب فاش شدن رازهای شما است و جالب تر اینکه اگر طوطی سبز در خواب، بالای سر شما پرواز کرده و همه جا با شما باشد، یعنی اینکه رازتان را نزد همه بازگو و فاش خواهد کرد.

- معنای دیگر دیدن طوطی سبز در خواب این است که فردی در عالم بیداری، تلاش دارد تا خبر و پیامی را به شما برساند.

- در خواب خود تعداد زیادی طوطی سبز دیده اید؟ خوشحال باشید، زیرا تعبیر آن خوش است و شما سفری به یاد ماندنی در راه دارید. اما اگر طوطی ها در حال حمله به شما بودند، تعبیر کاملا برعکس خواهد بود. در چنین شرایطی شما در خطر هستید و باید از سفر کردن اجتناب کنید.

- شاید در خواب خود طوطی سبز رنگی را در قفس ببینید و این خواب باعث آشفتگی و ناراحتی شما شود. اما برعکس مضمون خواب، تعبیر آن خوش و نشانه رهایی از شر آزار و اذیت دیگران است.

- و در نهایت اگر خانم ها در خواب خود طوطی سبز ببینند، به معنای ناراحتی و غم است. البته که خواب ها برای تعبیر شدن باید شرط و شروط خاصی داشته باشند و هر خوابی که شما می بینید، صحیح نیست. پس نگران نباشید.

تعبیر خواب طوطی در قفس

دیدن خواب طوطی در قفس نیز جزو آن دسته از خواب هایی است که چند تعبیر مختلف دارد.

برخی از معبران بر این باور هستند که اگرچه دیدن خواب طوطی در قفس، به طور معمول باعث نگرانی می شود، اما برعکس تصور شما تعبیر آن بسیار عالی و نیکو و به معنای رهایی از مزاحمت افراد بدخواه است. همچنین برخی دیگر، تعبیر چنین خوابی را وصت کردن با فردی ثروتمند اما تنها می دانند. در مقابل، استاد مطیعی تهرانی متذکر شده است که دیدن خواب طوطی در قفس، یعنی شما بله قربان گوی بقیه و مطیع اوامر آن ها هستید و نمی توانید نظر و اعتقادات خود را بدون ترس و نگرانی بیان کنید. همچنین دانشمند و روانپزشک سوئیسی کارل گوستاو یونگ، نیز دیدن خواب طوطی در قفس را به معنای از دست رفتن آزادی شما می داند.

تعبیر خواب طوطی مریض

با سر زدن به کتاب ها و مدارک موجود در زمینه تعبیر خواب، هیچ تعبیری برای خواب طوطی مریض پیدا نشد، اما اگر در خواب طوطی مرده دیدید، نشانه خوبی نبوده و هشدار از دست رفتن و مردن کسی از دوستان و آشنایان است. در چنین شرایطی، حتما از اعتبار خود مطمئن شده و به خدا توکل داشته باشید، زیرا هر تعبیر خوابی درست نیست و قرار نیست لزوما چنین اتفاقی رخ دهد.

تعبیر خواب طوطی رنگی

دیدن طوطی های رنگی در خواب، تعبیر مثبتی دارند و هرچه خوش رنگ تر و زیباتر باشند، تعبیر خواب شما بهتر خواهد بود.

تعبیر خواب طوطی امام صادق

امام صادق، در مورد تعبیر خواب طوطی سه معنای مختلف را ذکر کرده اند که به ترتیب عبارت هستند از:

1. فرزند،

2. دختر دوشیزه، مجرد، عفیف و پاکدامن،

3. داشتن شاگرد و کارگری زرنگ و ماهر،

تعبیر خواب طوطی ابن سیرین

در انتها بد نیست تا با تعبیر خواب طوطی از دیدگاه محمد ابن سیرین نیز آشنا شویم. این معبر بزرگ اعتقاد دارد که دیدن طوطی در خواب، به معنای فرزند است و اگر دیدید که طوطی در خواب از دست شما پرواز کرد، یعنی اینکه فرزند جگرگوشه شما به مسافرت خواهد رفت.

ابن سیرین همچنین دیدن طوطی ماده را به معنای دختر باکره و مجرد دانسته و طوطی نر را نیز به معنای مرد پاکدامن و درستکار تعبیر کرده است. بنابراین شما می توانید برای تعبیر خواب طوطی در بارداری به این سخن اتکا کرده و بر اساس آن جنسیت دلبندتان را حدس بزنید. البته که به طور قطع می دانید تعبیر خواب پایه علمی ندارد و تنها راه تشخیص جنسیت جنین، انجام بررسی های تشخیصی همچون سونوگرافی در زمان مناسب است.

مطالعه بیشتر:

تعبیر خواب سیب در بارداری چیست؟

خواب بد و آشفته دیدن در بارداری به چه معنی است؟

تعبیر خواب بارداری یا تعبیر خواب باردار شدن چیست؟

کابوس در بارداری و چگونگی مواجه شدن با کابوس ها در بارداری

 

?پرسش و پاسخ های تعبیر خواب طوطی

آیا میان دیدن خواب طوطی در بارداری و جنسیت جنین ارتباطی وجود دارد؟

در حقیقت تعبیر مستقیمی برای این خواب وجود ندارد و بنابراین هر فردی بر اساس شنیده ها و یا حدس و گمان خود در این مورد نظر می دهد. برخی بر این باور هستند که چون در تعبیر خواب ابن سیرین، دیدن طوسی ماده به معنای دختر دوشیزه است، پس در صورت دیدن خواب طوطی ماده در بارداری، فرزند درون رحم شما دختر خواهد بود. همچنین از آنجا که بر اساس نظر ابن سیرین، طوطی نر در خواب خبر از مردی درستکار می دهد، بنابراین اگر مادران باردار خواب طوطی نر ببینند، فرزند آن ها پسر خواهد بود!

تعبیر خواب طوطی مریض چیست؟

با سر زدن به کتاب ها و مدارک موجود در زمینه تعبیر خواب، هیچ تعبیری برای خواب طوطی مریض پیدا نشد، اما اگر در خواب طوطی مرده دیدید، نشانه خوبی نبوده و هشدار از دست رفتن و مردن کسی از دوستان و آشنایان است. در چنین شرایطی، حتما از اعتبار خود مطمئن شده و به خدا توکل داشته باشید، زیرا هر تعبیر خوابی درست نیست و قرار نیست لزوما چنین اتفاقی رخ دهد.

تعبیر خواب طوطی از دیدگاه امام صادق چیست؟

امام صادق، در مورد تعبیر خواب طوطی سه معنای مختلف را ذکر کرده اند که به ترتیب عبارت هستند از: 1. فرزند 2. دختر دوشیزه، مجرد، عفیف و پاکدامن 3. داشتن شاگرد و کارگری زرنگ و ماهر،

تعبیر خواب طوطی از دیدگاه ابن سیرین چیست؟

در انتها بد نیست تا با تعبیر خواب طوطی از دیدگاه محمد ابن سیرین نیز آشنا شویم. این معبر بزرگ اعتقاد دارد که دیدن طوطی در خواب، به معنای فرزند است و اگر دیدید که طوطی در خواب از دست شما پرواز کرد، یعنی اینکه فرزند جگرگوشه شما به مسافرت خواهد رفت.

منبع: falokhab