The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

کابوس در بارداری و چگونگی مواجه شدن با کابوس ها در بارداری

آیا مدام خواب های بد می بینید؟ کابوس های به دنیا آمدن فرزندی با مشکلات جسمی و ...، پیش آمدن اتفاقات ناگوار، از دست دادن عزیزان و ... خواب راحت را در دوران بارداری از شما سلب کرده است؟

به شما حق می دهیم که همانند تعداد بسیار زیادی از مادران باردار شب های زیادی را ناگهان از خواب پریده و حتی مدت ها در اثر ترس ناشی از دیدن کابوس در بارداری گریه کنید. اما اگر علت دیدن خواب های آشفته در این دوران را بدانید، احتمالا متوجه می شوید که جای نگرانی وجود ندارد و متاسفانه کابوس در بارداری یکی دیگر از عوارض ناخوشایند این دوران محسوب می شود. در ادامه راه حل هایی را برای مقابله با کابوس در بارداری و لذت بردن از خواب آرام شبانه برای شما ارائه می دهیم.

مواردی همانند کم خوابی، تشویش و اضطراب، تغییرات هورمونی و افزایش هورمون کورتیزول که تا زمان زایمان به بالاترین حد خود می  رسد، همه و همه از دلایل اصلی دیدن کابوس در بارداری محسوب می شوند. اما خوشبختانه راه حل هایی برای مقابله با این مشکل وجود دارد. 

چگونگی مواجه شدن با کابوس ها در طول بارداری:

سعی کنید حتی با وجود کابوس های مختلف، خواب شبانگاهی خود را از دست ندهید. خیلی به کابوس های خود توجه نکرده و به آنها فکر نکنید. زیرا توجه بیش از حد می‌تواند باعث مختل شدن سلامتی و آرامش شما شود.

  • خوابهای بد و کابوس های مختلف در طول بارداری می‌توانند نمایانگر حالات عاطفی و روحی شما در این مرحله حساس زندگی باشند. کابوس ها می توانند نمایشی از اضطراب ها، ترس ها و نگرانی های شما باشند.
  • رویاهای بد در طول بارداری در صورت مختل کردن خواب، می توانند باعث بروز نگرانی در شما شوند، زیرا بدین وسیله بر روی سلامتی شما تاثیر می گذارند. می توانید با پزشک درباره نگرانی های خود صحبت کنید. با همسر خود در مورد اضطراب ها و رویاهای ناشی از آن صحبت کنید. گفتگو و تبادل افکار و نظرات بین شما و همسرتان می تواند راهی مناسب برای تسکین اضطراب ها و کاهش ترس ها باشد. زمانی که ترس هایتان برطرف شوند، آنگاه رویاهای بد و کابوس نیز از بین می‌روند.

  نکاتی در مورد خواب راحت‌تر در طول بارداری

  با انجام اقدامات زیر می توانید خواب راحتی در طول بارداری داشته باشید: 

  • قبل از خوابیدن، دقایقی را به مدیتیشن اختصاص دهید. برای این کار لازم نیست که به صورت کاملا حرفه ای به مدیتیشن یا مراقبه بپردازید. فقط آرام باشید، چشمان خود را ببندید، چند نفس عمیق بکشید و سعی کنید که ذهن خود را آرام کنید. هر چقدر آشفتگی ذهنی کمتری داشته باشید، به همان میزان خواب های بد و کابوس های کمتری نیز خواهید داشت.
  • قبل از خواب مطالعه کنید. موزیک آرامش بخش گوش کنید. همچنین کارهای دیگری را نیز برای بالا بردن روحیه و از بین بردن ترس ها و استرس‌های روزانه خود انجام دهید.
  • تغذیه مناسب و سالمی داشته باشید و سعی کنید بنا به توصیه پزشک، تحرک کافی در طول روز داشته باشید. نوشیدن یک لیوان شیر گرم و یا خوردن یک اسنک دارای پروتئین زیاد، قبل از خواب به شما کمک می کند که خواب بهتری داشته باشید.

دیدن کابوس در بارداری ممکن است بعد از زایمان نیز ادامه داشته باشد. خانم ها پس از زایمان نیز ممکن است دچار استرس، کم خوابی و یا تغییرات هورمونی شوند. در بعد از زایمان ممکن است موضوع کابوس هایتان، ترس های مربوط به انجام وظایف مادری و یا مسائل مرتبط به ایمنی و سلامت نوزادتان باشد.

منبع: momjunction

 

بیشتر بدانید:

1- خواب بد و آشفته دیدن در بارداری به چه معنی است؟

2- خوابیدن زیاد و خواب دیدن مادر در بارداری چه تاثیری بر جنین دارد؟

3- تعبیر خواب بارداری یا تعبیر خواب باردار شدن چیست؟

4- خواب بد دیدن در بارداری و علت اصلی خواب بد در بارداری چیست؟