The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

روش تضمینی برای دختر دار شدن وراه های دخترشدن جنین کدام است؟

آیا هروقت دختر بچه‌‌ بانمکی را با لباس صورتی می‌بینید، قند توی دلتان آب می‌شود؟ حتما همین‌طور است، چون هم‌اکنون در حال خواندن این مقاله هستید و با خود فکر می‌کنید چطور می‌توانید صاحب فرزند دختر شوید و راه های دختر شدن جنین کدام است؟ ابتدا برای روراست بودن، باید بگوییم که هیچ روش تضمینی برای دختر دار شدن وجود ندارد. ولی اگر مشتاق هستید، امتحانش ضرری ندارد. به هر حال شما ۵۰ درصد شانس موفقیت دارید!

 هرچند ما درک می‌کنیم که برخی زوج‌ها در دنیای خود بنا بر دلایل شخصی، به دنبال داشتن نوزاد دختر هستند، اگر نظر ما را بخواهید، بهترین نتیجه این است که نوزاد سالم باشد. پس در حالی‌که این مقاله درباره روش های دختر شدن جنین را مطالعه می‌کنید این موضوع را نیز در ذهن داشته باشید.

روش صد در صد تضمینی برای دختر دار شدن

آماده‌اید ببینیم چگونه می‌توانید صاحب فرزند دختر شوید و یا به عبارتی شانس خود را برای داشتن دختر افزایش دهید؟ برای شروع ۹ نکته مهم را مطالعه کنید:

روش تضمینی برای دختر دار شدن، روش شتلز

از دهه ۶۰ تاکنون از روش شتلز برای دختردار شدن استفاده شده است و ادعا می‌شود در حدود ۷۵ درصد از زوج‌هایی که قصد دختردار شدن داشته‌اند، با این روش موفق بوده‌اند.

دکتر شتلز معتقد است اولین شرط برای موفقیت، زمان‌بندی است. جنسیت جنین را کروموزوم‌های حامل اسپرم تعیین می‌کند. اسپرم مذکر (حاوی Y) سریع‌تر حرکت می‌کند ولی نسبت به اسپرم ماده (حاوی X)عمر کوتاه‌تری دارد. اسپرم‌های ماده قوی‌تر و سرسخت‌تر هستند و نسبت به اسپرم‌های مذکر آهسته‌تر حرکت می‌کنند. طبق روش شتلز، باید ۲ تا ۴ روز قبل از تخمک‌گذاری مقاربت کرد تا در زمان تخمک‌گذاری فقط اسپرم‌های ماده باقی مانده باشند. در نتیجه در زمان تخمک‌گذاری، برای باروری تخمک تنها اسپرم‌های ماده زنده مانده‌اند. دکتر شتلز توصیه می‌کند هنگامی‌که ترشحاتی شفاف و مانند زرده تخم‌مرغ دارید از مقاربت پرهیز کنید زیرا این علامت تخمک‌گذاری است. البته باید در نظر بگیرید که مقاربت نکردن دراین دوران می‌تواند کلا مانع باردار شدن شما شود.   

روش تضمینی برای دختر دار شدن، روش ولان

روش دیگری که توسط دکتر الیزابت ولان پیشنهاد شده است، ادعا دارد ۵۷ درصد از زوج‌هایی که قصد دختردار شدن داشته‌اند با این روش موفق بوده‌اند.

زمان‌بندی تئوری ولان اندکی متفاوت است:

اگر می‌خواهید صاحب فرزند دختر شوید باید ۲ تا ۳ روز قبل از تخمک‌گذاری مقاربت داشته باشید. روش ولان و شتلز کاملا با هم متفاوت است. ولی همچنان هر دو طرفداران زیادی دارند. ولی پی بردن به این موضوع که آیا این موفقیت‌ها، درنتیجه دنبال کردن این روش‌ها بوده یا خیر چندان آسان نیست.

تحقیقات اندکی در مورد بررسی موفقیت این روش‌ برای دختردار شدن انجام گرفته است. 

روش تضمینی برای دختر دار شدن، وضعیت مقاربت

برای پسردار شدن دخول کامل باید انجام شود. در حالی‌که برای دختردار شدن برعکس این قضیه صادق است.برای دختردار شدن می‌توانید مقاربت رو در رو انجام دهید که عمق دخول را محدود می‌کند. در این روش انزال در فاصله دورتری از دهانه رحم اتفاق می‌افتد.

اسپرم مذکر پیش از آن‌که از بین برود با سرعت بیشتر و در مدت زمان کوتاه‌تری حرکت می‌کند. بنابراین هنگامیکه از دخول عمیق جلوگیری می‌کنید می‌توانید از رسیدن اسپرم مذکر به تخمک و بارور کردن آن جلوگیری کنید.

روش تضمینی برای دختر دار شدن، نرسیدن به ارگاسم

طبق نظریه متخصصان تعیین جنسیت،‌ به ارگاسم نرسیدن ممکن است به دختردار شدن کمک کند. محیط واژن در هنگام ارگاسم قلیایی می‌شود و بستر مناسبی برای زنده ماندن اسپرم‌ها ایجاد می‌شود. هنگامیکه این ترشحات قلیایی وجود نداشته باشند اسپرم مذکر به سختی زنده می‌ماند و شانس کمتری برای رسیدن به تخمک خواهد داشت.

روش تضمینی برای دختر دار شدن، مقاربت بیشتر

به جای اینکه زندگی زناشویی خود را به مواقع خاص محدود کنید، وقتی قصد دختردار شدن دارید، بهتر است‌ تناوب مقاربت‌های خود را بیشتر کنید.

در روزهایی که زمان طلایی بارداری نزدیک می‌شوید تا می‌توانید دفعات مراقبت را بیشتر کنید. این کار باعث می‌شود تعداد اسپرم‌های همسر شما کاهش پیدا کند، به این ترتیب تعداد اسپرم‌های مذکر تندرو در رقابت برای رسیدن به تخمک کاهش پیدا می‌کند.

روش تضمینی برای دختر دار شدن، سبزیجات مصرف کنید

طبق یک تحقیق با خوردن میوه و سبزیجات شانس دختردار شدن بالا می‌رود. برخی افراد بر این باور هستند که رژیم غذایی گیاهی شانس دختردار شدن را بالا می‌برد،‌ مخصوصا اگر اسفناج، آجیل و بروکلی مصرف کنید. غذاهایی مصرف کنید که سرشار از کلسیم و منیزیم باشد. مانند برگ‌های سبز، میوه‌ها و برنج که گفته می‌شود برای دختردار شدن مفید است.

روش تضمینی برای دختر دار شدن، محیط واژن را اسیدی کنید

خوردن غذاهای اسیدی در روزهایی که نزدیک به تخمک‌گذاری شانس دختردار شدن را بالا می‌برد.اسپرم‌های نر نمی‌توانند در محیط اسیدی زنده بمانند و خوردن غذاهای اسیدی باعث اسیدی شدن محیط واژن شما خواهد شد. هرچند به خاطر داشته باشید که اسیدی بودن بدن برای سلامتی مضر است. اگر هنوز تمایل دارید که این روش را امتحان کنید،‌ می‌توانید از سرکه استفاده کنید.

برخی بر این باور هستند که باید از خوردن غذاهی قلیایی مانند سیب، بادام، خیار و آووکادو (که همه از غذاهای مغذی هستند) در زمان تخمک‌گذاری پرهیز کنید.

توجه کنید؛ داشتن یک نوزاد سالم و خوردن اسید فولیک کافی برای جلوگیری از نقص عصبی جنین باید خیلی مهم‌تر از جنسیت جنین باشد.

چگونه احتمال دختر دار شدن افزایش می یابد؟ نمک کمتری مصرف کنید

اگر می‌خواهید صاحب دختر شوید،‌ نمک را از  برنامه خود حذف کنید. گفته می‌شود رژیم غذایی کم‌نمک، شانس دختردار شدن را بالا می‌برد.

تحقیقات اخیر نشان داده است رژیم غذایی غنی از سدیم و پتاسیم، مناسب اسپرم‌های مذکر است. بنابراین باید از گوشت‌های نمکی، زیتون،‌ پنیر آبی و غذاهای آماده پرهیز کنید. همچنین باید مصرف نمک را در هنگام پخت غذا محدود کنید.

چگونه می‌توانم صاحب فرزند دختر شوم : حمام کردن

برخی از مردم بر این باورند که اسپرم‌های مذکر از گرما گریزان هستند و نمی‌توانند در دمای بالا طاقت بیاورند. بنابراین حمام کردن و نشستن در وان آب گرم قبل از مقاربت می‌تواند در ضعیف کردن اسپرم‌های مذکر مفید باشد.

برای اغلب زوج‌ها، مهم داشتن یک فرزند سالم است. اما اگر مدت‌هاست در انتظار دختر هستید،‌ می‌توانید روش‌های بالا را امتحان کنید ولی به خاطر داشته باشید که برای اغلب این موارد،‌ مدرک علمی وجود ندارد. هرچند افراد زیادی ممکن است با این روش‌ها به نتیجه دلخواه خود رسیده باشند ولی به این معنا نیست که در مورد شما هم اتفاق بیفتد. برخی از این روش‌ها، مخصوصا روش زمان‌بندی ممکن است شانس باروری شما را کاهش دهند.

روش تضمینی برای دختر دار شدن: روش Babydust

کتاب روش Babydust تازه‌ترین کتابی است که به بازار آمده و زوج‌هایی که می‌خواهند صاحب نوزاد دختر شوند، باید این کتاب را بخوانند! کتاب روش Babydust نوشته کاترین تیلور بر اساس تازه‌ترین تحقیقات پزشکی است و طرفداران زیادی دارد.

کاترین دارای کارشناسی میکروبیولوژی، ایمنولوژی و ژنتیک مولکولی است. او در کتابش از قطبیت تخمک، PH، رژیم‌های غذایی اسیدی،‌ قلیایی و یون صحبت می‌کند. ترکیبی از زمان‌بندی دقیق و تناوب که موفقیت آن در مطالعات بالینی منتشر شده مورد اثبات قرار گرفته است.

منبع: bellybelly

 

بیشتر بدانید:

1- چه تعداد اسپرم برای بارداری نیاز است؟

2- افزایش احتمال بارداری و باردار شدن سریع با روش های کاربردی

3- آیا مصرف مکمل کلسیم و منیزیم در تعیین جنسیت جنین یا دختر شدن آن تاثیری دارد؟

4- آموزش پوزیشن صحیح نزدیکی و نحوه آميزش براي باردار شدن