The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

عشق به سبزیجات با تغذیه نوزاد با شیر مادر

آیا دوست دارید فرزندتان پیش از رفتن به مدرسه بدون غر زدن سبزیجات بخورد؟ هنگام تغذیه کردن اش با شیر مادر سبزیجات بخورید.

یافته های تازه نشان می دهند، نوزادانی که با شیر مادری که طعم و مزه سبزیجات می دهند تغذیه می شوند کمتر از سایر همسالان شان از مصرف کردن سبزیجات خودداری می کنند.

دکتر جولیا منلا، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه آلاباما و سرپرست این مطالعه گفت:" هر یک از تجربه های حسی کودکان منحصر به فرد است و عطر و طعم نخستین مواد غذایی که مصرف می کنند در ذهن شان حک می شود. "

دانشمندان معتقدند، هنگامی که مادر باردار سبزیجات مصرف می کند، مایع آمنیوتیک طعم این ماده غذایی را به خود گرفته و به جنین منتقل می کند. در نتیجه وقتی مادر نخستین قاشق سبزیجات را به دهان نوزاد نزدیک می کند او با اشتیاق دهان را برای خوردن باز می کند.

دکتر منلا ادامه داد:" اگر دوست دارید فرزندتان به سبزی خواری قهار تبدیل شود باید در دوران بارداری و شیر دهی به کرات سبزیجات مصرف کنید. "

پژوهشگران 97 مادر را به پنج گروه تقسیم کردند. سپس، به سه گروه که باردار بودند و از عمر فرزندان شان به ترتیب دو تا شش هفته می گذشت روزانه نصف فنجان آب کلم، کرفس، هویج و ... خوراندند. به گروه چهارم نیز دو هفته پس از تولد نوزادان، 12 هفته آب میوه خوراندند. به گروه پنجم نیز ماده غذایی خاصی نخوراندند و در نهایت پی بردند تنها 8 درصد نوزادانی که شیر مادرشان طعم و مزه سبزیجات می داد، از مصرف مواد غذایی حاوی کلم بروکلی، غلات و حبوبات خودداری کردند.

آنها افزودند، نوزادانی که پس از گذشت دو هفته از عمرشان در معرض غلات، حبوبات و سبزیجات قرار گرفتند و مادران شان به جای آب سبزیجات، آب مرکبات و ... نوشیده اند به شدت در مقابل مصرف سبزیجات و حبوبات مقاومت می کنند.

مطالعه بیشتر:

1- آموختن مصرف سبزیجات به کودکان بد غذا

منبع: healthday