The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا ممکن است خانمی در 35 سالگی از نظر رحم ، ‌تخمک گذاری مانند یک خانم 25 ساله باشد؟

آیا رحم و ‌تخمک گذاری خانم  35 ساله مانند یک خانم 25 ساله است؟

 

با بالارفتن سن تمامی دستگاه ها و سیستم های بدن انسان بطور هماهنگ به طرف پیری پیش می رود. تا سن 25 سالگی بدن در حال رشد و در بهترین حالت سلامتی است ولی به مرور که سن بالا می رود به خصوص از 35 به بالا پدیده پیری شروع می شود و آمادگی بدن هم برای بارداری کمتر می شود به همین دلیل است که احتمال تولد نوزادی تریزومی یا عقب افتادگی ذهنی در افراد بالای 35 سال بیشتر است. این پدیده در مورد مرد نیز صادق است و با افزایش سن اسپرم های مرد نیز دچار مشکلاتی نظیر کندی حرکت، افزایش نطفه معیوب و غیر عادی و ... میشود.

 

آیا با افزایش سن، قدرت باروری زنان کمتر می شود؟

بعد از سی و پنج سالگی قدرت باروری 15 تا 20 درصد کاهش می یابد. از 40 تا 45 سالگی این کاهش شدیدتر است. یک زن سالم 30 ساله در هر سیکل قاعدگی 20 درصد شانس حاملگی دارد که این مقدار در چهل سالگی 5 درصد در هر ماه است.

منبع: نی نی پلاس