The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین سن برای بارداری چه زمانی است؟

اساتید کالج سلطنتی لندن معتقدند بین 20 تا 35 سالگی مناسب ترین زمان برای بارداری است. در این مدت باردار شدن آسان تر است، مادر از انرژی بیشتری برای مبارزه با بی خوابی و مراقبت از فرزند خود دارد و احتمال سقط جنین و ابتلا به دیابت بارداری و فشار خون بالا نیز کاهش می یابد.

اما چه سنی بهترین زمان برای بارداری است؟

محققان دانشگاه کپنهاگ پس از مطالعه بر روی بیش از چهار هزار و 700 مادر دانمارکی دریافتند سن مادر شدن در این کشور اواسط دهه سوم عمر است که می تواند زمینه بروز مشکلات رفتاری، روانی و اجتماعی فرزندان متولد شده از این مادران را در یازده سالگی شان افزایش دهد.

متخصصان خدمات ملی بهداشت بریتانیا نیز اعلام کردند، میانگین سن مادر شدن در انگلیس و ولز 30.3 سال است که در مقایسه با میانگین سن بارداری در میانه دهه 70 میلادی چهار سال افزایش یافته است.

مادران تحصیل کرده و شاغل، روابط میان فردی با ثبات تر و امنیت مالی بیشتری دارند اما در مقایسه با خانم های دیگر دیرتر باردار می شوند.

 پژوهشگران معتقدند، مادران مسن تر، بلوغ عاطفی بیشتری دارند و در مراقبت از فرزندشان با حوصله و انعطاف پذیر تر هستند.

این عوامل، فرزند پروری انعطاف پذیر و مقتدرانه را آسان تر می کند. نتایج بررسی های متخصصان موسسه ماکس پلانک نیز نشان داد، کودکان مادران مسن در مقایسه با فرزندان مادران جوان، توانایی های شناختی بیشتری دارند.

با این وجود، بروز عوارض بارداری در میان مادران مسن متداول تر است. پروفسور روبرتو ریازور، استاد پزشکی دانشگاه جان هاپکینز، بهترین سن برای بارداری را اواخر دهه 20 تا اواخر دهه 30 عمر می داند.

مطالعه بیشتر:

1- بارداری کم خطر پس از 35 سالگی

2- تاثیر سن مادر بر بارداری

 

منبع: theguardian