The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ایا لیزر موهای زائد در بارداری برای جنین خطرناک است؟

سوال مخاطب:

من برای رفع موهای زائد صورتم لیزر انجام دادم و از بارداری خود بی اطلاع بودم آیا مشکلی برای جنین به وجود می آید؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

لیزر درمانی به خصوص با دوزهای پایین مثلا برای رفع موهای زائد تاثیری روی حاملگی ندارد هر چند که کلا اثر سوئی از لیزر درمانی در دوران حاملگی تا کنون گزارش نشده است شاید به دلیل اینکه عمر زیادی از درمان با لیزر نمی گذرد ولی در هر صورت بهتر است حالا که متوجه حاملگی شدید دیگر ادامه ندهید.بنابراین در صورت باردار بودن می توانید انجام این کار را به تعویق بیندازید.اگر چه با وجود تحقیقات مستمر دانشمندان در مورد عوارض احتمالی لیزر بر جنین هنوز نتایج قطعی و روشنی در این خصوص حاصل نشده ولی با این حال نمی توان این موضوع را دال بر ایمن و بی خطر بودن استفاده از لیزر دانست. هر چند که پس از زایمان نیز توصیه می شود که تا پایان دوران شیردهی از انجام این کار پرهیز کنید.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +