The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

دلیل اختلاف سن بارداری براساس سونوگرافی چیست؟

سوال مخاطب:

هفته 37 بارداری هستم. ولی در سونوگرافی 2 هفته کمتر نشان می دهد. دلیل این اختلاف چیست و بر اساس کدام تاریخ سزارین انجام می شود؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)     

  

تعیین سن حاملگی از روی تاریخ عقب افتادن عادت ماهیانه L.M.P دقیق تر است (اگر می خواهید بدانید که دقیقا چند هفته هستید، از ابزار تقویم بارداری استفاده کنید) به شرط اینکه عادت ماهیانه همیشه منظم باشد در غیر این صورت از روی سونوگرافی های سریالی (حداقل در سه ماه اول- دوم- سوم) می توان سن جنین را مشخص و بر اساس آن تاریخ زایمان یا سزارین را معلوم کرد. از طرف دیگر کوچکتر بودن جنین در هفته های آخر بارداری ممکن است نشان دهنده کوچکتر بودن جنین و یا عقب افتادگی رشد آن به دلایل مختلف باشد به خصوص در فشار خون بالا- دیابت- سن بالای چهل سال- نارسایی جفت... دیده می شود که پزشک باید آن را مشخص نماید. زیرا در این موارد تست بیوفیزیکال با سونوگرافی انجام می شود و چنانچه Score آن پایین باشد باید زودتر سزارین انجام شود.

 

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +