The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

راههای تست بارداری در منزل قبل از موعد مقرر قاعدگی

استفاده از راههای تست بارداری یکی از اولین افکاری است که امروزه به ذهن افرادی می رسد که قبل از موعد مقرر قاعدگی خود می خواهند بدانند که آیا باردار هستند یا خیر.

راههای تست بارداری در منزل

بعد از اقدام به بارداری و نزدیک شدن تاریخ مقرر قاعدگی، یکی از مهم ترین نکاتی که ذهن مادران را به خود مشغول می کند این است که راههای تست بارداری کدام است؟ روش های تست بارداری به چه صورت انجام می شود؟ 

گرچه همیشه بهترین و مطمعن ترین روش برای تست بارداری در مرتبه اول انجام آزمایش خون و در مرتبه دوم استفاده از تست های تشخیص بارداری خانگی و یا همان بی بی چک است. اما امروزه برخی از راه های تست بارداری در منزل متداول شده اند که گرچه هیچ پایه و اساس علمی ندارند اما برخی مادران معتقدند که می توان با کمک آنها در مراحل اولیه، بارداری را تشخیص داد. در این جا به چند مورد از معروف ترین راههای تست بارداری اشاره می کنیم.

1- روش تست بارداری با وایتکس

برخی معتقدند که می توان از محلول سفید کننده و یا همان وایتکس برای تشخیص بارداری استفاده کرد. لازم به ذکر است که اگر تصمیم گرفتید که از این روش استفاده کنید مراقب باشید تا بوی آن را استشمام نکرده و وایتکس با پوست شما در تماس نباشد. برای این کار باید کمی از ادرارتان را با کمی وایتکس مخلوط کنید، اگر محلول حاصل کف کرد شما باردار هستید.

2- روش تست بارداری با خمیردندان

شاید عجیب باشد اما با کمک خمیر دندان هم می توانید متوجه شوید که باردار هستید یا نه. برای این کار کمی از خمیر دندان را با مقداری از ادرارتان مخلوط کنید. اگر رنگ خمیر دندان از سفید به آبی تغییر رنگ داده و کف کرد نشان می دهد که شما باردار هستید.

3- روش تست بارداری با سرکه

امروزه سرکه در بیشتر خانه ها یافت می شود و شما با کمک آن می توانید از باردار بودنتان مطلع شوید. مقداری سرکه را با ادرار مخلوط کرده و خوب هم بزنید، اگر رنگ نهایی محلول بعد از مدتی تغییر رنگ داد شما باردار هستید.

گرچه که این راههای تست بارداری پایه و اساس علمی ندارد، اما با انجام آنها می توانید در این روزهای انتظار به جای دلهره و نگرانی خود را سرگرم کنید. اگر هریک از نشانه های اولیه بارداری را نیز در خود می بینید، احتمال در راه داشتن فرشته ای کوچک بیشتر خواهد بود.

 

مطالعه بیشتر:

1- روش استفاده از تست حاملگی خانگی یا بی بی چک

2- تست بعد از نزدیکی یا PCT چیست و چگونه انجام می شود؟

3- همه چیز در مورد تست های بارداری خانگی (بی بی چک)