The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

در بارداری پوچ مشکل از زن است یا مرد؟

بارداری پوچ و در پی آن سقط جنین، یکی از تلخ ترین تجاربی است که زوجین ممکن است در طول زندگی خود با آن مواجه شوند. این تجربه به قدری دردناک و ناراحت کننده است که احتمالا هزاران سوال را در ذهن پیش می آورد، از جمله اینکه چه دلیلی باعث بارداری پوچ شده و چطور می توان احتمال تکرار آن را به حداقل رساند. اگر شما هم برای یافتن این سوال و دانستن اینکه در بارداری پوچ مشکل از زن است یا مرد، کنجکاو هستید، ادامه مطلب را بخوانید.

 

 

در بارداری پوچ مشکل از زن است یا مرد 

در اغلب موارد، بارداری پوچ به صورت زودهنگام و حتی پیش از آنکه شما متوجه باردار بودن خود شوید، به صورت خود به خود خاتمه پیدا می کند. اما گاهی اوقات شرایط بسیار متفاوت پیش رفته و این احتمال وجود دارد که تا هفته های بالاتر، بارداری با یک ساک حاملگی خالی و بدون جنین ادامه پیدا کند تا در نهایت پزشک با روش هایی همچون دارودرمانی یا کورتاژ (D&C)، به بارداری خاتمه دهد.

بارداری پوچ، چطور تشخیص داده می شود؟

سونوگرافی دقیق ترین ابزاری است که می تواند به ما نشان دهد بارداری در چه شرایطی قرار دارد و هنگامی که در سونوگرافی هفته 7 بارداری جنین رویت نشود، به وجود بارداری پوچ شک خواهد شد. در چین شرایطی، سونوگرافی 1 تا 2 هفته بعد تکرار می شود تا تشخیص به تایید رسیده و یا رد شود. در نهایت، تشخیص نهایی بارداری پوچ، بین هفته های 7 تا 12 بارداری ممکن می شود.

چه افرادی بیشتر در معرض خطر بارداری پوچ هستند؟

با اینکه هنوز مطالعات در رابطه با علل زمینه ساز بارداری پوچ ادامه دارد، اما محققان دریافته اند که وجود برخی شرایط خاص می تواند احتمال وقوع بارداری پوچ را افزایش دهد، از جمله:

  •  ابتلا به برخی انواع عفونت ها
  •  وجود اختلالات خودایمنی در خانم
  •  اختلالات ساختاری رحم
  •  مشکلات هورمونی
  •  اختلالات انعقادی
  •  اختلالات غدد درون ریز (به ویژه اختلالات مرتبط با عملکرد غده تیروئید)
  • سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCO)
  •  اضافه وزن و چاقی مادر
  •  و سن بالا

بارداری پوچ، چه دلایلی دارد؟

هنگامی که وجود بارداری پوچ به تایید می رسد، یکی از مهم ترین سوالاتی که در ذهن افراد ایجاد می شود این است که در بارداری پوچ مشکل از زن است یا مرد! این احساس که دلتان بخواهد بدانید چه عاملی منجر به بارداری پوچ و سقط شده است، کاملا قابل درک است اما قبل از اینکه به دنبال مقصر بگردید، باید بدانید که علت اصلی بارداری پوچ ناشناخته است!

محققان بر این باور هستند که وجود ناهنجاری های کروموزومی در تخمک بارور شده که اغلب تصادفی و اتفاقی در حین تقسیم سلولی رخ داده اند، می توانند از جمله دلایل احتمالی بارداری پوچ باشند. از سوی دیگر برخی دیگر از محققان اعتقاد دارند که دخالت یک تخمک یا یک اسپرم معیوب در پروس لقاح، ممکن است علت اصلی وقوع بارداری پوچ باشد.

بنابراین در پاسخ به این سوال مهم که در بارداری پوچ مشکل از زن است یا مرد، باید بگوییم که هر دو می توانند در ایجاد بارداری پوچ نقش داشته باشند. بنابراین اگرچه احتمال تکرار سقط در اغلب مواقع وجود ندارد، اما در صورتی که باز هم بارداری پوچ را تجربه کردید، لازم است هم شما و هم همسرتان، تحت ارزیابی و بررسی قرار بگیرید.

مطالعه بیشتر:

بارداری پوچ چیست و چه علائمی به همراه دارد؟

?پرسش و پاسخ های در بارداری پوچ مشکل از زن است یا مرد?

در بارداری پوچ مشکل از زن است یا مرد؟

باید بگوییم که هر دو می توانند در ایجاد بارداری پوچ نقش داشته باشند. بنابراین اگرچه احتمال تکرار سقط در اغلب مواقع وجود ندارد، اما در صورتی که باز هم بارداری پوچ را تجربه کردید، لازم است هم شما و هم همسرتان، تحت ارزیابی و بررسی قرار بگیرید.

بارداری پوچ، تا چه زمانی ادامه پیدا می کند؟

در اغلب موارد، بارداری پوچ به صورت زودهنگام و حتی پیش از آنکه شما متوجه باردار بودن خود شوید، به صورت خود به خود خاتمه پیدا می کند. اما گاهی اوقات شرایط بسیار متفاوت پیش رفته و این احتمال وجود دارد که تا هفته های بالاتر، بارداری با یک ساک حاملگی خالی و بدون جنین ادامه پیدا کند.