The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

سکسکه با لگد زدن جنین چه فرقی می کند؟

با افزایش سن بارداری و بزرگتر شدن جنین، هر روز ممکن است متوجه تغییرات جدیدتری شوید و کم کم حرکات دلبندتان را احساس کنید. این حرکات با گذشت زمان قوی و واضح تر شده و علاوه بر لگد زدن، غلت زدن و ضربه زدن، ممکن است متوجه حرکات دیگری نیز بشوید که به عنوان سکسکه جنین در نظر گرفته می شوند. بله سکسکه! اگر می خواهید تا در این مورد بیشتر بدانید و تشخیص دهید که سکسکه با لگد زدن جنین چه فرقی می کند، ما را در این مقاله همراهی کنید.

سکسکه جنین چیست؟

قبل از اینکه بگوییم سکسکه با لگد زدن جنین چه فرقی می کند، در ابتدا بهتر است کمی بیشتر در رابطه با سکسکه جنین بدانید. دلبند کوچک شما در درون رحم، قبل از تولد نقاط عطف رشدی و تکاملی زیادی را پشت سر می گذراند که هر کدام از آن ها به او کمک می کنند تا هر چه بیشتر و بهتر برای زندگی در دنیای واقعی آماده شود. یکی از این نقاط عطف، سکسکه جنین است.

پرده دیافراگم در دوران جنینی، عملکردی مشابه به دوران بعد از تولد دارد و تنفس را کنترل می کند که یک حرکت ریتمیک و متناوب است. اما برخلاف دوران نوزادی، هنگامی که دلبند شما درون رحم است، آنچه را استنشاق می کند، هوا نیست، بلکه مایع آمنیوتیک است، همان مایعی که جنین را در دوران بارداری احاطه کرده و از او محافظت می کند.

با هر بار استنشاق، مقداری مایع آمنیوتیک، وارد ریه های جنین شده و باعث انقباض دیافراگم در حال رشد می شود که در نتیجه آن، سکسکه رخ خواهد داد. یعنی در واقع سکسکه جنین با رشد ریه های او در ارتباط است و نویدبخش آن است که این روند به خوبی پیش می رود.

البته به جز این مورد، برخی محققان و پزشکان بر این باور هستند که سکسکه جنین، می تواند نشانگر فعال شدن عصب کنترل کننده دیافراگم نیز باشد. به بیان دیگر سکسکه جنین به این معنا است که او از نظر عصبی به آن اندازه رشد کرده که بتواند در محیط خارج از رحم زنده بماند. بنابراین سکسکه های دلبندتان را به فال نیک بگیرید.

سکسکه با لگد زدن جنین چه فرقی می کند؟

برای تشخیص اینکه سکسکه با لگد زدن جنین چه فرقی می کند، چند نکته کلیدی وجود دارد که با توجه به آن ها می توانید به نتیجه برسید. این نکات عبارت هستند از:

  •  شما به عنوان یک مادر باردار، سکسکه جنین را به صورت حرکات ریتمیک، سریع و لرزشی در یک نقطه از شکم خود احساس خواهید کرد که برای یک دوره منظم رخ داده و ممکن است حتی تا 15 دقیقه هم طول بکشد. در واقع اولین باری که سکسکه را تجربه می کنید، ممکن است فکر کنید که این یک ضربه است، اما خیلی زود متوجه خواهید شد که این ضربه دوباره و دوباره و دوباره تکرار خواهد شد! اما در مقابل، لگد زدن جنین، ریتمیک نبوده و در بخش های مختلف شکم ممکن است آن را احساس کنید. به علاوه حرکاتی که چرخشی یا لغزشی به نظر می رسند نیز بیانگر لگد زدن دلبندتان بوده و اصلا مانند سکسکه، نظم مشخصی ندارند.
  • در پاسخ به این سوال که سکسکه با لگد زدن جنین چه فرقی می کند، می توان به زمان تجربه این حرکات نیز اشاره کرد. به صورت کلی جنین در درون رحم مادر بین هفته های 16 تا 24 بارداری، اولین حرکات خود را آغاز می کند که اگرچه این حرکات در ابتدا بسیار ضعیف و ظریف و شبیه به بال زدن یک پروانه هستند، اما با گذشت زمان قوی تر و واضح تر می شوند، تا جایی که گاهی اوقات ممکن است بابت لگد زدن های وروجکتان احساس درد و ناراحتی شدیدی پیدا کنید. اما در مقابل، سکسکه جنین، در سه ماهه دوم یا سوم بارداری آغاز شده و با عبور از هفته 32 بارداری کمتر احساس خواهد شد. به همین دلیل نیز پزشکان توصیه می کنند که اگر سکسکه جنین را به صورت مکرر و روزانه بیش از 4 بار در روز پس از 28 هفته، احساس کردید بهتر است پزشک خود را در جریان قرار دهید تا مطمئن شویم که بند ناف فشرده نشده و تحت فشار نیست.
  • لگد زدن جنین حرکتی است که تمام مادران بدون استثناء آن را تجربه خواهند کرد و اگر این اتفاق رخ ندهد، باید به سلامت بارداری شک کرد! در واقع لگد زدن دلبند شما درون رحم، علامتی از سلامت او است. اما در مقابل تمام مادران سکسکه جنین را تجربه نمی کنند و برخی دیگر نیز آن را با شدت بیشتری تجربه می کنند که هر دو این حالات طبیعی در نظر گرفته می شود.

و در نهایت به عنوان یک راهکار برای اینکه تشخیص دهید سکسکه با لگد زدن جنین چه فرقی می کند، می توانید یک خوراکی گرم، یا سرد یا شیرین بخورید. از آنجا که این خوراکی ها حواس جنین را تحریک می کنند، بنابراین اگر او در حال لگد زدن باشد، حرکات را در نقاط مختلف شکم احساس خواهید کرد. به علاوه اگر با تغییر موقعیت، حرکاتی که احساس می کنید متوقف شدند، این یعنی اینکه آن حرکات صرفا لگدهای دلبر کوچک و بازیگوش شما هستند.

مطالعه بیشتر:

آیا سکسکه جنین در رحم مادر نشانه خوبی است؟

علت و نشانه های سکسکه کردن جنین در شکم مادر

آیا احساس لرزش جنین در شکم مادر نشانه سکسه کردن جنین است؟

حرکات جنین در پایین شکم نشانه چیست؟9 نکته درباره حرکات جنین

?پرسش و پاسخ های سکسکه با لگد زدن جنین چه فرقی می کند؟

از کجا بفهمیم جنین لگد میزنه یا سکسکه می کنه؟

می توانید یک خوراکی گرم، یا سرد یا شیرین بخورید. از آنجا که این خوراکی ها حواس جنین را تحریک می کنند، بنابراین اگر او در حال لگد زدن باشد، حرکات را در نقاط مختلف شکم احساس خواهید کرد. به علاوه اگر با تغییر موقعیت، حرکاتی که احساس می کنید متوقف شدند، این یعنی اینکه آن حرکات صرفا لگدهای دلبر کوچک و بازیگوش شما هستند.

سکسکه کردن جنین معمولا چقدر طول می کشد؟

ممکن است حتی تا 15 دقیقه هم طول بکشد

آیا سکسکه جنین طبیعی است؟

سکسکه جنین، می تواند نشانگر فعال شدن عصب کنترل کننده دیافراگم نیز باشد. به بیان دیگر سکسکه جنین به این معنا است که او از نظر عصبی به آن اندازه رشد کرده که بتواند در محیط خارج از رحم زنده بماند. بنابراین سکسکه های دلبندتان را به فال نیک بگیرید.

از کجا بفهمم جنین سکسکه می کنه یا لگد میزنه؟

سکسکه ریتمیک است ولی لگد زدن جنین، ریتمیک نبوده و در بخش های مختلف شکم ممکن است آن را احساس کنید. به علاوه حرکاتی که چرخشی یا لغزشی به نظر می رسند نیز بیانگر لگد زدن دلبندتان بوده و اصلا مانند سکسکه، نظم مشخصی ندارند.

منبع: healthline