The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

روش صحیح نشستن روی صندلی در دوران بارداری

بارداری دورانی است که در آن همه چیز مهم می شود. هر کاری حتی نشستن روی صندلی در دوران بارداری باید درست و اصولی انجام شود تا مادر هرچه کمتر با عوارضی نظیر کمر درد، درد لگن و ... مواجه شود. برای کسب اطلاعات کامل درمورد نشستن روی صندلی در بارداری و نیز نکات مربوط به نشستن طولانی روی صندلی در بارداری ویدیو مربوط به سرکار خانم رضاخان کارشناسی مامایی و کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را مشاهده کنید.

طریقه نشستن روی صندلی در بارداری

رشد و سلامت جنین در دوران بارداری منوط به سلامتی مادر است. هرقدر که سطح سلامتی شما در دوران بارداری بالاتر باشد و درد و رنج کمتری را حس کنید، توان و حوصله بیشتری را برای کسب اطلاعات و برخورد آگاهانه با عوارض بارداری خواهید داشت. درنتیجه نوزاد سالم تری به دنیا خواهید آورد. 

از جمله مشکلات شایع و بسیار آزار دهنده در دوران بارداری می توان به درد کمر و لگن اشاره کرد. یکی از علل این دردها رعایت نکردن اصول و نکات مربوط به نشستن روی صندلی در دوران بارداری و نیز نشستن طولانی مدت روی صندلی در بارداری بدون رعایت نکات احتیاطی است.

نشستن زیاد روی صندلی در دوران بارداری سبب می شود که خون در پاهای شما جمع شده و علاوه بر افزایش تورم پاها، احتمال ایجاد لخته خون نیز افزایش می یابد. برای جلوگیری از این واقعه لازم است ضمن رعایت اصول صحیح نشستن، هر از چند گاهی بلند شوید و کمی قدم بزنید. در هنگام مسافرت و نشستن روی صندلی در دوران بارداری درون ماشین لازم است علاوه بر گذاشتن یک کوسن مناسب در پشت کمر و ایجاد زاویه 10 درجه بین کمر و پشتی صندلی، هر نیم تا یک ساعت یکبار پیاده شوید و برای مدت 10 دقیقه قدم بزنید.

از دیگر نکات مربوط به نشستن روی صندلی در دوران بارداری می توان به استفاده از کوسن در پشت کمر اشاره کرد. همواره بالش کوچکی همراه داشته باشید تا هر زمان که نیاز بود آن را در پشت کمر خود بگذارید تا زاویه مناسب بین کمر شما و پشتی صندلی ایجاد شود و از ایجاد فشار نامناسب بر روی ستون مهره ها جلوگیری به عمل آید. 

درهنگام نشستن روی صندلی در دوران بارداری هرگز پا روی پای دیگر نیندازید زیرا این کار سبب برهم خوردن تقارن لگن و ایجاد لگن درد خواهد شد.

با مشاهده این ویدیو و یادگیری نکات لازم درمورد طرز صحیح نشستن در بارداری، حاملگی سالم تر و با آرامش بیشتری را به خود و فرزندتان هدیه دهید.

 

مطالعه بیشتر:

1- 10 نکته برای جلوگیری یا پیشگیری از کمر درد بارداری

2- 5 تمرین ورزشی برای کاهش درد پشت و کمر در دوران بارداری

3- آیا بالا رفتن از پله در دوران بارداری بی خطر است؟

 

منبع: نی نی پلاس