The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

پنج جمله ای که نباید به مادر مجرد گفت!

من مادری مجردم که فرزندم را سال ها به تنهایی بزرگ کردم. در طول این سال ها پی برده ام با مادران مجرد به درستی رفتار نمی شود. فرزند پروری سخت است و اتفاقات و رفتارهای گوناگون می تواند آن را دشوارتر کند. والدین به مهربانی، حمایت و ... نیاز دارند تا کیفیت فرزند پروری شان ارتقاء یابد. برای از میان نرفتن توان فرزند پروری مادران مجرد جملات زیر را به زبان نیاورید:

1- " همسرم تعطیلات آخر هفته سفر رفته، منم مث تو تنهام "

تنها مادران مجرد که برای حفظ زندگی و رشد و نمو فرزندشان با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند از موقعیت دشوارشان آگاه هستند. به تجربه های مختلف زندگی و تفاوت هایش باید احترام گذاشت. بهترین روش برخورد با مادران مجرد، شنیدن تجربیات، مشکلات و محاسن زندگی آنها بدون قضاوت و اظهار نظر کردن است.

مادران مجرد در شرایط دشواری قرار دارند، اما ترحم و دلسوزی کردن به آنها کمک نمی کند. به جای به زبان آوردن جملات منفی مثل " حس می کنم شرایط بدی داری " در نظافت کردن خانه، نگهداری از فرزند و ... به مادر مجرد کمک کنید و چند روز یک بار با او به سینما، پارک، کافه، کتاب فروشی یا رستوران بروید.

3- " نمی دونم چطور این کار رو انجام می دی "

اغلب اوقات تعریف و تحسین کردن از کاری که مادر مجرد انجام می دهد، تاثیر منفی بر او می گذارد. آنها کاری که شما انجام دادن اش را تحسین می کنید بلاجبار انجام می دهند. وقتی شوهرم را از دست دادم و به تنهایی فرزندم را بزرگ می کردم بارها زمان عوض کردن پوشک، چرت زدن، خوابیدن، گریه کردن و غذا خوردن فرزندم به سوال " نمی دونم چطور این کار رو انجام می دی " جواب دادم.

4- " نگران بزرگ شدن بدون پدر بچه ات نیستی؟ "

مردم کنجکاوند و برای ارضاء حس کنجکاوی شان ناخودآگاه زخم می زنند. مادران مجرد گاهی اوقات نگران بزرگ شدن بدون پدر فرزندان می شوند. من بیشتر نگران حرف هایی بودم که همکلاسی ها و دوستان فرزندم می زدند و ممکن بود او را برنجانند. بیش از تبعاتی که فقدان پدر برای فرزندنم داشت، قضاوت های نادرست اطرافیان آزارم می داد. واقعیت این است که مادران مجرد فرزندان شان را بدون آسیب دیدگی جسم و روح و در فضایی سالم بزرگ می کنند.

5- " چطور با دوستانت ملاقات می کنی؟ "

به نظرم ملاقات کردن با دوستان یکی از کابوس های مادران مجرد است. اکثر قریب به اتفاق ما می خواهیم همدم، همکار و شریک خوبی برای فرزندان باشیم که اختصاص دادن وقت برای دیدار با دوستان را دشوار می کند. یافتن فرد قابل اعتماد برای نگهداری فرزند دشوار است. به دلیل وجود مشکلات عدیده چهار سال دوستانم را ندیدم.

دکتر برژیت ناروان، روان شناس و استاد مدرسه بهداشت روان دانشگاه جورج تاون واشنگتن معتقد است، مطالعه و اجرای توصیه های زیر برای مادران مجرد سودمند است:

1- تبریک گفتن به مادران مجرد در روز مادر

از دوستان و اعضای خانواده بخواهید برای تان جشن بگیرند یا کارت تبریک و هدیه بفرستند.

2- غذا پختن

والدین روزانه با فشارهای گوناگون دست و پنجه نرم می کنند و وقتی به خانه می آیند توان تهیه غذا را از دست می دهند. یکی از بهترین کارهایی که دوستان انجام می دادند و بار سنگینی را از دوشم بر می داشتند، پختن و آوردن غذا به خانه ام بود.

3- کمک کردن به مادران مجرد

یکی از دوستانم خبر داد، زایمان دوست اش نزدیک است، اما از نظر مالی در مضیقه است. با همکاری گروهی از دوستان لباس بچه، پوشک، اسباب بازی، کالسکه، کرئیر و ... تهیه کردیم و برایش ارسال کردیم. برخی از افراد نیز مبالغی اهدا کردند که بخش بزرگی از مخارج زایمان را پوشش داد.

4- آموختن تفاوت های خانوادگی به فرزندان

به فرزندان بیاموزید که برخی از خانواده ها تنها مادر یا پدر دارند. در تعدادی از خانواده ها پدر و مادر کنار یکدیگر زندگی می کنند. در تعداد اندکی از خانواده ها نیز دو مادر یا دو پدر در کنار هم زندگی می کنند. 

5- به فرزندان بگویید که کار بزرگی انجام می دهید

به فرزندان بگویید که در کنار سایر همسالان شان رشد می کنند و بزرگ و تربیت کردن لذت می برید.

منبع: mothering