The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

پرسش و پاسخ های رایج درباره نوزاد!

تا زمانی که فرزندتان به چهار تا شش ماهگی نرسیده است، او را از پرتو مستقیم خورشید محفوظ نگه دارید. وقتی خارج از منزل هستید، با پوشاندن کلاه یا پوشاندن کالسکه با پتو یا پوشاندن کامل او این کار را انجام دهید.

پرسش: در جایی که فرزندم واکسن "ب‌ث‌ژ" را تزریق کرده است، جوش بزرگی به وجود آمده است. باید آن را بترکانم؟ 
پاسخ: خیر. اکثر خردسالان چند روز پس از تزریق ب‌ث‌ژ در بالای بازوی دست راست شان واکنشی نشان خواهند  داد - این جوش نیست، بلکه آبسه (ورم زیر پوست) است. این آبسه به خودی‌خود باز می‌شود و مقداری چرک از آن خارج خواهد شد، احتمالا بیش از یک مرتبه. باید محل آن را پاک نگه دارید، اما باید روی آبسه باز باشد تا در صورت لزوم چرک خارج شود. آن را خراش ندهید و نترکانید. در صورت نگرانی، خصوصا اگر زیر بغل یا بازو غده‌ی بزرگی به وجود آمد، نزد پزشک بروید.

پرسش: فرزند نارس من اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه از نوزادان نارس است و می‌دانم که پوست او بیش از حد لطیف است. آیا با زایمان زودهنگام، او به مراقبت مخصوص و منظم از پوست نیاز دارد؟ 
پاسخ: بر اساس سن زایمان و الزامات خاص بخش مراقبت‌های ویژه‌ نوزادان نارس، آنچه در این روزهای  نخستین از زندگی نوزاد نارس شما بیشترین اهمیت را دارد، حفظ رطوبت پوست اوست. از پوست او در برابر عوامل خارجی حفاظت کنید. مالیدن پوست فرزندتان در این مقطع زمانی نسبتا زیان‌آور (زیرا پوست او بسیار حساس‌تر از بچه‌ی دوره‌ کامل است) و دردناک است. بنابراین، مالیدن کرم یا لوسیون به پوست او نباید پیش از هفته سی و دوم (دوران بارداری یا سن بارداری) اجرا شود. از این مرحله به بعد مرطوب کردن نواحی حساس‌تر (مثل صورت) ضروری است. استفاده از پاک‌کننده ‌یا مرطوب کننده نیز روش دیگری برای محافظت از پوست اوست. شما می‌توانید حتی پس از آوردن فرزندتان به خانه نیز با استفاده از محصولات مناسب به کار خود ادامه دهید.

پرسش: از چه زمانی می‌توانم از کرم‌های ضد آفتاب برای فرزندم استفاده کنم؟ شنیده‌ام که مواد شیمیایی زیادی در آنها وجود دارد، به همین دلیل نمی‌دانم استفاده کنم یا خیر! 
پاسخ: آگاهی از تفاوت بین ضد‌ آفتاب‌ های موجود در بازار اهمیت بسیاری دارد و باید از تاثیر آنها بر پوست  خردسالان مطلع شوید. برخی از ضد‌ آفتاب‌ها حاوی محافظ‌ های فیزیکی است که مانع از رسیدن پرتوهای یو وی‌ اِی (UVA) و یو وی‌ بی (UVB) به پوست می‌شود مثل اکسید روی و تیتانیوم. در واقع، این ها منافذ پوست را مسدود می‌کنند و باعث مشکلات پوستی برای نوزادان می‌شوند.

ضد آفتاب‌هایی که حاوی مواد شیمیایی محافظ هستند انواع مختلفی دارد. اینها در مورد مسدود کردن منافذ پوست، مشکلات کمتری ایجاد می‌کنند، اما می‌توانند پوست بچه را ناراحت کنند (حتی اگر با آن دست‌های کوچک به چشم مالیده شوند، سبب ناراحتی می‌شود).

ما آنها نسبت به ضدآفتاب‌‌هایی که قبلاً ذکر شد، پوشش گسترده‌تری در برابر یووی‌اِی و یووی‌بی دارند. چون واقعاً هر دوی اینها برای پوست نوزادان مناسب نیستند (به دلایل ذکر شده)، تا زمانی که فرزندتان به چهار تا شش ماهگی نرسیده است، او را از پرتو مستقیم خورشید محفوظ نگه دارید.

وقتی خارج از منزل هستید، با پوشاندن کلاه یا پوشاندن کالسکه با پتو یا پوشاندن کامل او این کار را انجام دهید. پس از شش ماهگی، برای استفاده روی پوست فرزندتان مرطوب‌کننده‌ای مناسب انتخاب کنید (و مطمئن شوید که حاوی اکسید روی یا تیتانیوم نیست).

به یاد داشته باشید که پیش از این که پماد را روی تمام بدن او بمالید، مقداری از آن را روی بخش کوچکی از پوست لطیف او امتحان کنید (مثل ساعد دست). اگر واکنشی روی آن بخش پوست دیدید، از آن استفاده نکنید. بی‌شک نمی‌خواهید با واکنشی آلرژیک روی پوست فرزندتان روبه‌رو شوید.

پرسش: فرزند نوپای من روی انگشتش زگیل دارد. چگونه می‌توانم از شر آن برای همیشه خلاص شوم؟
پاسخ: وقتی "پاپیلوماویروس" انسانی بیرونی‌ترین لایه‌های پوست را عفونی می‌کند، زگیل به وجود می‌آید و باعث  می‌شود که سلول‌های پوست به سرعت رشد کنند. این ویروس از زگیل موجود به دیگر نواحی بدن گسترش می‌یابد و باعث زگیل‌های بیشتر خواهد شد.

انواع مختلف این ویروس در محیط‌های گرم و مرطوب رشد می‌کنند، مثل حمام، اتاق رختکن و نواحی استخر شنا. زگیل‌ها با تماس و سپس لمس ناحیه‌ دیگری از بدن که بریدگی یا خراشیدگی دارد، گسترش می‌یابند. زگیل‌های معمولی به تنهایی یا گروهی روی دست ظاهر می‌شوند، گرچه امکان دارد روی هر بخش از بدن رشد کنند. آنها به رنگ خاکستری - قهوه‌ای، وگنبدی شکل رشد می‌کنند.

زگیل‌های کف پا در هر بخشی از پا رشد می‌کند و راه‌ رفتن را دردناک می‌سازد. زگیل‌های تخت معمولاً روی صورت، بازوها یا پاها یافت می‌شوند. آنها کوچک هستند و معمولاً چند عدد در یک ناحیه رشد می‌کنند. روی آنها تخت و به رنگ‌های صورتی، قهوه‌ای روشن یا زرد روشن است. مهم‌ترین کار برای درمان زگیل این است که طی درمان جای زخم به وجود نیاورید.

پوشاندن زگیل با نوار چسب زگیل را "خفه" می‌کند. مالیدن اسید سالیسیلیک روی زگیل - این ماده در داروخانه‌ها دسترس است - بی‌درد است و با تکرار مصرف کارساز خواهد بود. برای استفاده از این محصول، دستورالعمل آن را به دقت بخوانید.

کرایوتراپی (منجمد کردن) با نیتروژن مایع نیز معمولاً برای خلاصی از زگیل بسیار موثر است، اما شخص مجربی باید آن را انجام دهد و درمانی نسبتاً تهاجمی است. اگر زگیل سرسخت است از بین نمی‌رود، شاید نیاز به جراحی باشد، پس به پزشک مراجعه کنید.

منبع: dailymail