The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا قرص مترونیدازول برای درمان عفونت در دوران شیردهی خطر دارد؟

سوال مخاطب:

آیا در دوران شیردهی برای درمان عفونت می توان از قرص مترونیدازول استفاده کرد؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

ضرر چندانی ندارد ولی بهتر است از داروهای مناسب تر و بی خطر شناخته شده استفاده شود .عفونت واژن ابتدا باید مشخص شود که میکروبی است و اگر هست چه نوع میکروبی است که اغلب کلی باسیل میکروب موجود در مدفوع است و یا این که انگلی است به نام تریکوموناس واژینالیس و ... که بعد بر حسب نوع آن درمان شود. مترونیدازول فقط در تریکوموناس واژینالیس و آن هم مخلوط با تتراسایکلین موثر است..این آسان است که فرض کنیم استفاده از داروهای گیاهی ایمن و مطمئن است، زیرا آنها طبیعی هستند. اما گیاهان می‌توانند به همان اندازه داروهای نسخه ای یا بدون نسخه قوی باشند، و برخی از آنها حتی سمی هستند.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر: 

 

 

منبع: نی نی +