The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا وجود لکه خون در پوشک نوزاد خطرناک است؟

احتمالا دیدن لکه خون در پوشک نوزاد همان چیزی است که می تواند مادر را به شدت برآشفته کند! اما ما به شما می گوییم که ضمن حفظ آرامش نباید آنقدرها هم نگران و مضطرب شوید زیرا به دلایل بسیار زیادی ممکن است لکه خون در پوشک نوزاد شما مشاهده شود که در بیشتر موارد نیز خطری ندارد.

آیا وجود لکه خون در پوشک نوزاد خطرناک است؟

 شاید جالب باشد بدانید که وجود گاه‌ و بیگاه لکه خون در پوشک نوزاد خیلی نگران‌کننده نیست. دلایل احتمالی زیادی وجود دارد.

ممکن است نوزاد حین شیر خوردن از ترک نوک پستان مادر مقداری خون نوشیده باشد. (ممکن است ترک قابل مشاهده نباشد و برای پیدا کردنش باید جستجو کنید.) این به نوزاد آسیب نمی‌رساند و می‌توانید حین بهبود نوک پستان خود به شیر دادن ادامه دهید. خون ممکن است به خاطر خراش یا ترک در پوست مقعد نوزاد به دلیل مدفوع خشک یا سفت ایجاد شده باشد، ولی این نباید مشکلی برای نوزادان باشد، چراکه آن‌ها هنوز شروع به خوردن غذاهای جامد نکرده‌اند و بعید است دچار یبوست شوند. اگر عارضه بیرونی است می‌توانید با مالیدن پماد آنتی‌باکتریال یا مرطوب‌کننده به بهبود آن کمک کنید. اما به یاد داشته باشید که ادامه روند ترک خوردگی و شکاف مخاط مقعد که به آن شقاق مقعد نیز گفته می شود، می تواند عمل دفع را برای دلبندتان بسیار دشوار سازد، بنابراین لازم است علت اصلی سفت شدن مدفوع که ممکن است مصرف دارویی خاص توسط خود نوزاد و حتی مادر باشد را پیدا کرده و هرچه سریعتر آن را برطرف کنید.

نوزاد دختر ممکن است به خاطر خروج هورمون‌های مادر پس از زایمان مقداری ترشحات خون‌آلود از واژن خود داشته باشد. این معمولا پس از بازگشت هورمون‌ها به حالت طبیعی قطع می‌شود و به ان شبه قاعدگی می گویند. نوزاد پسر ممکن پس از ختنه مقداری خونریزی داشته باشد. در آخر، خارش ناشی از پوشک می‌تواند در صورت شدید بودن باعث مقداری خونریزی شود. لکه خون در پوشک نوزاد فقط زمانی مشکل محسوب می‌شود که خونریزی شدید یا دائمی باشد، یا نوزاد از خود نشانه‌های بیماری بروز دهد، تب داشته باشد یا به سادگی جراحت بردارد. اگر متوجه هرگونه خون در پوشک نوزاد خود شدید، حتما برای اطمینان خاطر با پزشک اطفال درمیان بگذارید.

 https://www.babycenter.com/404_is-it-normal-that-theres-a-little-blood-in-my-babys-diaper_9939.bc