The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

درمان التهاب روده با رژیم غذایی خاص!

یافته های تازه نشان می دهند، کودکانی که از بیماری التهاب روده رنج می برند ممکن است بتوانند با پیروی کردن از رژیم غذایی خاص، علایم و نشانه های بیماری شان را کاهش دهند. 

محققان اعلام کردند، ۱۰ کودک ۱۰ تا ۱۷ ساله مبتلا به التهاب روده پس از ۱۲ هفته پیروی کردن از رژیم غذایی خاص که عاری از مواد غذایی فرآوری شده و سرشار از گوشت، میوه، سبزیجات و حبوبات بود، توانستند علایم و نشانه های بیماری شان را کاهش دهند.

دکتر دیوید ساسکند، مدیر مرکز مطالعات معده و روده کودکان بیمارستان کودکان سیاتل و سرپرست این مطالعه گفت:" یافته های ما نشان دادند بدون هیچ مداخله ای می توان وضعیت بالینی و آزمایشگاهی بیماران را بهبود ببخشیم. "

او افزود:" نتایج پژوهش های گذشته نشان دهنده آن بود که پیروی کردن از رژیم غذایی خاص تاثیر گذار است. "

آمارهای مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا نشان می دهند، بیش از یک و نیم میلیون شهروند آمریکا از بیماری التهاب روده که نوعی بیماری خود ایمنی است رنج می برند.

علایم و نشانه های این بیماری عبارتند از: یبوست، اسهال، گرفتگی عضلات شکم و خونریزی مقعد

پزشکان برای درمان التهاب روده استروئید و داروهای تقویت کننده سیستم ایمنی و در موارد حاد جراحی تجویز می کنند.  

دکتر ساسکند در پایان گفت:" رژیم غذایی خاصی که بیماران از آن پیروی می کنند عاری از لبنیات، غلات، مواد غذایی فرآوری شده و شیرین ( به جز عسل ) و سرشار از میوه، سبزیجات، حبوبات و گوشت است. "

منبع: foxnews