The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

زمان بندی بهبود مادر پس از عمل جراحی سزارین!

با توجه به این که تعداد زیادی از پدران و مادران تصوری از پروسه بهبودی جراحی سزارین ندارند و طولانی بودن اش نگران و خسته شان می کند، انجمن زنان و زایمان آمریکا، زمان بندی بهبود مادر را منتشر کرده که مطالعه اش برای زوجینی که قصد دارند بچه دار شوند ضروری است.

 

ساعت اول

بلافاصله پس از اتمام جراحی، به اتاق ریکاوری منتقل می شوید. فشار خون و درجه حرارت بدن تان کنترل می شود، مواد مغذی مایع به داخل ورید تان تزریق و ادرارتان در کیسه ای مخصوص جمع آوری می شود تا نیاز به مراجعه مکرر به دستشویی از بین برود. هنوز به فرزندتان حسی ندارید چون بیهوش و به دلیل تزریق وریدی مورفین برای تسکین درد گیج و منگ هستید. خبر خوب: گیج و منگی به مرور از میان رفته و فرزندتان را در آغوش خواهید گرفت و تغذیه اش خواهید کرد.

روز اول

اگر عوارضی بروز نکرده باشد، پس از چند ساعت به بخش زنان و زایمان منتقل و با مایعات تغذیه خواهید شد تا پزشک مجوز مصرف غذای جامد را صادر کند. پس از اتمام جراحی، پرستاران رحم تان را ماساژ می دهند تا به اندازه طبیعی اش بازگردد. اگر شرایط جسمی تان مناسب باشد از تخت خواب خارج شده و راه خواهید رفت. علی رغم این که عمل جراحی دشواری را پشت سر گذاشته اید اما فعالیت بدنی - راه رفتن - پروسه بهبودی را تسریع می کند.

روز دوم

به احتمال زیاد، یک روز پس از عمل جراحی سزارین، به راحتی راه - از تخت خواب تا دستشویی - خواهید رفت.

دکتر آیرون کایچون، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه آلاباما و عضو انجمن متخصصان زنان و زایمان آمریکا گفت:" به مادران توصیه می کنیم یک روز پس از عمل جراحی سزارین تا آنجا که می توانند راه بروند. افزایش فعالیت های بدنی به افزایش گردش خون و بهبود عملکرد روده کمک خواهد کرد. "

شست و شوی بخیه ها با آب و صابون و دوش گرفتن مفید است. پس از خروج از حمام، خون ریزی شروع می شود. باید نوار بهداشتی بگذارید.

روز چهارم

بر خلاف مادرانی که زایمان طبیعی کرده اند و تنها دو روز در بیمارستان بستری شده اند، زنانی که فرزندشان را با استفاده از جراحی سزارین به دنیا می آورند دست کم باید چهار روز در بیمارستان بستری شوند. به احتمال بسیار زیاد، پس از گذشت چهار روز از عمل جراحی سزارین، آماده بازگشت به خانه خواهید بود.

هفته دوم

دو هفته پس از جراحی سزارین، پزشک تان بخیه ها را کنترل خواهد کرد. اگر علایم و نشانه های حساسیت، خارش و عفونت نمایان باشد داروهای ویژه ای تجویز خواهد کرد. ( اگر علایم و نشانه های حساسیت، خارش و عفونت را مشاهده یا تب کردید به پزشک تان اطلاع دهید. )

هفته چهارم

در هفته چهارم، طولانی تر راه خواهید رفت و راحت تر جا به جا خواهید شد و خون ریزی از میان خواهد رفت.

دکتر شوآن تاسون، رئیس بخش زنان و زایمان بیمارستان دانشگاه جان هاپکینز و قائم مقام انجمن پزشکان زنان و زایمان آمریکا گفت:" هرگز روند بهبودی تان را با دیگران مقایسه نکنید. روند بهبودی افراد به ژن ها و ... بستگی دارد. "

او افزود:" به فرزندتان توجه کنید. اگر موضوعی خاص آزارتان می دهد آرامش تان را حفظ و تا جایی که می توانید استراحت و داروهای تجویز شده را مصرف کنید. "

هفته ششم

خبر خوب: شش هفته پس از جراحی سزارین پروسه بهبودی کامل شده و به حالت عادی بازگشته اید.

دکتر شوان تاسون گفت:" پروسه بهبودی مادرانی که با استفاده از جراحی سزارین زایمان می کنند چهار تا شش هفته زمان خواهد برد. "

او افزود:" 50 درصد بخیه ها جذب خواهند شد، رحم به حالت عادی باز خواهد گشت و برقراری رابطه جنسی بلامانع خواهد شد. "

منبع: parents