The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

عوارض و مضرات سیگار الکترونیکی برای مردان

آیا با سیگار الکترونیکی می توان مصرف سیگار را ترک کرد؟ سیگار الکترونیکی چه تاثیری بر باروری مردان می گذارد؟ سیگار الکترونیک باعث به وجود آمدن چه مشکلاتی می شود؟ برای پاسخ به این پرسش ها ویدیو "عوارض و مضرات سیگار الکترونیکی برای مردان" را مشاهده نمایید.

 

 

مشکلات ناباروری، اختلال رشد جنین و غده تیروئید با سیگار الکترونیکی برای مردان

پژوهشگران به تازگی دریافتند که سیگار های الکترونیکی بسیار خطرناکتر از تصور آنها در گذشته است مواد این نوع سیگار ها حاوی سمومی است که میلیون ها برابر خطرناکتر از آلاینده های موجود در هوای آلوده است زیرا حاوی عوامل سرطان زا و ضد حریق هستند به گزارش دیلی میل (Daily Mail)  دانشمندان برای اولین بار کشف کردند که مواد شیمیایی داخل سیگار های الکترونیکی منجبر به مشکلات ناباروری، اختلال رشد جنین و اختلال غده تیروئید می شوند. پژوهشی که توسط پژوهشگران دانشگاه بابتیس در هنگ کنگ انجام شده مسئولان رسمی شورای بهداشت این کشور را متقاعد کرد تا فورا مصرف سیگار الکترونیکی را ممنوع اعلام کند. تنفس ماده PBDES به طور مستقیم هورمون های تیروئید را دچار اختلال می کند، باروری را کاهش می دهد و رشد جنین را مختل می کند و منجربه سرطان می شود. طبق گزارش سازمان سلامت جهانی سیگار الکترونیکی هیچ کمکی به ترک سیگار نمی کند. خرید و فروش، تبلیغ، پخش، واردات و تولید سیگار های الکترونیکی تاکنون در 16 کشور به طور کامل ممنوع شده است. بسیاری از مردم از آنچه درون ریه های خود می دهند، هیچ اطلاعی ندارند. اگر نگران سلامتی خود هستید و تصمیم دارید در آینده پدر شوید از مصرف سیگار الکترونیکی اجتناب کنید.

 

 

منبع: نی نی +