The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ایران زمین در آستانه بهار و نوروز

. . . و چه سال طول و درازی بود. باور نمی شود که این همه اتفاق افتاده باشد، باور نمی شود که این همه راه و بیراه را رفته باشیم. اما رفته ام و رفته ايى که رسم سال و ماه جز اين نيست.

 

آن همه را که در 1395 می گذاریم و تا ساعتى دیگر می گذریم ما نيز وا مى گذاریم به تاريخ. بارى بهار مى آيد هر چقدر که زمستان پر برف و طولانى باشد. خورشيد گرمى مى گيرد و فصل و زمان نو مى شود.

بسا که در اين سال ها، بخت با ما چندان بر سر مهر نبوده است، ولى اين خود دليل سخت رويى بيشتر ما است، تا با او پنجه بيندازيم که دست از طلب ندارم تا کام من برآيد.

شايد فرجه ما براى تفرج قدرى تنگى می کند اما در سوگ خوشدلى نبايد آنقدر حزين بود که سرمايه عيش یکسر بر باد شود. پس دفتر 1395 را با نام همو که آغاز کردیم با خوشدلی می بندیم که رنج ایام باعث کامیابی ما در نوروز و نو سال شود.

رغم نشانه هايى که همه بر نامرادی کار جهان گواهى مى دهد، نوایی در گوش ما نجوا مى کند که چتر گل در سرکشى اى مرغ خوشخوان غم مخور.

در آستانه بهاريم. طبيعت هر آنچه از هنر که در آستين دارد، آماده افشاندن است تا ما را به وادی غفلت مقدس برد. دعا و داعيه تحويل را با حضرت حافظی که گشودیم زمزمه می کنيم و ازعزیز دگرگون کننده قلبها می خواهیم ما را به لذت شهودی ناب، بوییدن گل نرگسی و به تپشی از عشق برساند. آخر دعا امید است. روشنایی است. گرچه به اندازه جرقه ای بی رمق، اما تاریکی را یک چندی روشن می کند.

                                                               ***

خداوندا روزهای ما را به روزی که نیامده مسپار. بگذارتا لحظه ها را به امید آمدن ساعتی هدر ندهیم.

اى تحول دهنده برهمه احوال، حال ما را درونی کن، بگذار تا باد استغنا بوزد بر روح و جان وتن ما. ای عزیز دگرگون کننده قلبها، ما را به لذت شهودی ناب، بوییدن گل یاسی در دور، به تپشی از عشق برسان.

نازنينا، رحمت و تلاش را تو به ما ارزانى کن که بى تو نه رحمتى هست و نه ثمرى براى تلاش ها. باور داریم چيزى که از تو طلب کنیم مى دهى و مى دانم آن مى کنى که صلاح ما است. اى عظيم اين بار و این سال صلاح خودت را با طلب ما مقدر کن و تقدير طلب کرده ما را با تدبير خودت کامل.

مهربان ترین، ما را به داغ کسی منشان در این سال. زمین را بگو که فرصت دهد و نلرزد زیر پاهایمان. رود را بگو طغیانی نگیرد. آسمان را بفرما جز به رحمت بر سر ما نبارد. ما تنها امید مان این است که حفظمان کنی. می بینی که ناتوانیم . باور نداریم که بر ما خشم بگيرى و آبى دريا و سايه درختان و آرامش خاک و لطافت ابر را بر ما و هم نوعانمان با آوار نشانى دهي.

خوب و بد، ای حقیقت دوست داشتنی طوری به هم آمیخته که نمی توان دستی به گناه و بدی نیالود اگر تو نباشی و حفظمان نکنی. خاطر کسى را و خاطر آن کس را که تو مى دانى از ما مکدر مکن در اين سال و همه سال. خداوندا وقتی پرهیز نمی ماند و تدبير، تو بمان.

مهربانا، اين دفتر نيز به زودى ورق خواهد خورد، به هنگامه اى که در حال بستن آن هستم ما را شرمسار خودت مگردان.

ای اول و آخر، حال ما را به بهترين حالها بگردان در اين سال که به وعده بهشتت نه بر روى آسمان که بر بلنداى زمين صبح از خواب بر مى خيزيم و شام بر بستر مى رويم.

عيد آمده است. بر ما شادش کن و ما را وسيله ايى براى شاد کردن عزيزانمان قرار ده. نه فقط ايام عيد که عيد بيايد رود. عید تو ماند ابد. آن عيد دايمى را در کنار ما نگاه دار ابد.

گردانندگان نی نی +، مدیر و سردبیر، تحریریه، مدیران فنی، دبیران، مشاوران، نویسندگان و مترجمان رسیدن نوبهاران و سال 1396 و عید نوروز را به کلیه فارسی زبانان سراسر جهان، به خصوص کشورهای فارسی زبان و حوزه تمدنی ایران زمین شادباش می گویند و سالی سراسر صلح و آرامش و شادکامی برای همه ساکنان کره خاکی به خصوص ایرانیان آرزو دارند.

منبع: نی نی +