The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

خوردن لبنیات در بارداری

عاشق پنیر هستم. می توانم در دوران بارداری پنیر فتا، یونانی و ... بخورم؟

پاسخ

مصرف پنیر فتایی که با استفاده از شیر پاستوریزه تهیه شده بلا اشکال است.

دکتر کلی جانسون، متخصص همه گیر شناسی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا می گوید:" مصرف محصولات لبنی که با استفاده از شیر پاستوریزه نشده تهیه شده اند خطرناک و ممنوع است. "

او می افزاید:" مصرف شیر پاستوریزه نشده باعث انتقال عفونت باکتریایی لیستریوز می شود که برای بانوان باردار بسیار خطرناک است که زمینه سقط جنین، تولد نوزاد مرده یا زایمان زودرس را فراهم می کند. "

پروفسور رونیک راشنبرگ، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه هاروارد و رئیس بخش عفونی بیمارستان نیویورک نیز می گوید:" بیش از 17 درصد بانوان باردار آمریکایی به دلیل مصرف شیر و محصولات لبنی پاستوریزه نشده به این عفونت مبتلا می شوند و شش درصد فرزندان شان به دلیل ابتلا به مننژیت و ... جان شان را از دست می دهند. "

متخصصان سازمان غذا و داروی آمریکا به بانوان باردار توصیه می کنند، پیش از نوشیدن شیر آن را بجوشانند و از مصرف غذاهای دریایی دودی شده و خام و هات داگ بپرهیزند و بالافاصله پس از بروز علایم آنفولانزا به پزشک مراجعه کنند.

منبع: fitpregnancy