The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بارداری پوچ کی سقط می شود و چه زمانی می توان مجدد حامله شد؟

تشخیص بارداری پوچ برای زوجینی که قصد بچه دار شدن دارند بدون شک یک رخداد غم انگیز است. بعد از کنار آمدن با این واقعه تلخ احتمالا می پرسید که بارداری پوچ کی سقط می شود و چه زمانی می توانم مجدد حامله بشم؟ در ادامه این متن همه چیز را در مورد این که بارداری پوچ کی سقط می شود و این که چه روش هایی برای سقط آن وجود دارد برای شما شرح خواهیم داد.

حاملگی پوچ چیست؟

بارداری پوچ نوعی سقط جنین است که در اوایل حاملگی اتفاق می افتد و در آن تخمک بارور شده بعد از اتصال به دیواره رحم قادر به تبدیل شدن به جنین نیست. این اتفاق معمولاً در مراحل اولیه بارداری (هفته های 4-6) رخ می دهد، اغلب قبل از اینکه زن حتی از حامله بودن خود مطلع شود.

متأسفانه حاملگی پوچ به ندرت اتفاق نمی افتد و عامل اصلی سقط جنین در قبل از هفته 8 بارداری است. خوشبختانه، همانطور که در ادامه برای شما شرح می دهیم، سقط جنین زودهنگام مانند این هیچ تأثیری در بارداری سالم در آینده ندارد.

بارداری پوچ در اوایل روند رشد جنینی اتفاق می افتد. با رسیدن اسپرم به تخمک، تخمک بارور می شود و بلافاصله شروع به تقسیم شدن خواهد کرد. در حاملگی طبیعی، تخمک بارور شده تا روز دهم رشد، از یک توده سلول تشکیل شده که به زودی تبدیل به جنین خواهد شد.

سپس تخمک بارور شده در دیواره رحم کاشته می شود. این اتصال و ادامه رشد باعث ترشح سطح بالایی از هورمون های بارداری در بدن می شود و باعث می شود جفت برای حمایت از جنین شروع به رشد کند. رشد جنین طی چند هفته آینده ادامه خواهد داشت و در حدود هفته 6 تا 8 بارداری، سرانجام در سونوگرافی قابل مشاهده خواهد بود.

هنگامی که بارداری پوچ رخ می دهد، تقسیمات سلولی به درستی پیش نمی رود. در این شرایط تخمک بارور شده نمی تواند به یک جنین تبدیل شود اما همچنان جفت رشد کرده و خود را به دیواره رحم متصل می کند.

بارداری پوچ چگونه تشخیص داده می شود؟

برای تشخیص بارداری پوچ، متخصص باید سونوگرافی انجام داده و کیسه حاملگی خالی را بدون هیچ گونه نشانه ای از جنین در درون رحم شما مشاهده کند.

چه زمانی تشخیص بارداری پوچ قطعی می شود؟

معمولا اگر سن بارداری کم و در حدود 5 هفته باشد، پزشکان تشخیص بارداری پوچ را قطعی نمی کنند و از مادر می خواهند که یک تا دو هفته بعد مجددا سونوگرافی انجام دهد. اگر در هفته هشتم که انتظار داریم حتما ضربان قلب جنین شنید شود، اثری از جنین در ساک بارداری نباشد، تشخیص بارداری پوچ قطعی خواهد شد.

علت ایجاد بارداری پوچ چیست؟

دلایل مختلفی برای بارداری پوچ وجود دارد. بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی چندین زن که بارداری پوچ را تجربه کرده اند، اتفاق نظر وجود دارد که اکثر قریب به اتفاق این رخداد به علت مشکلات ژنتیکی و کروموزوم های غیرطبیعی است. تخمک لقاح یافته ممکن است فاقد یک یا چند کروموزوم باشد. در موارد نادر، جهش های ژنتیکی نیز می تواند دلیلی برای بارداری پوچ به ویژه برای تخمک هایی باشد که پس از اتصال به رحم رشد نکردند.

آیا می توان از سقط بارداری پوچ جلوگیری کرد؟

بارداری پوچ نوعی از سقط جنین است به این معنا که برخی از ناهنجاری ها در تخمک لقاح یافته وجود دارد که در نهایت سبب سقط خواهد شد. درک می کنیم که از دست دادن بارداری سخت است. اما مهم است که بدانید هیچ راهی برای جلوگیری از سقط بارداری پوچ وجود ندارد و زنان نباید در این باره خود را سرزنش کنند.

بارداری پوچ تا چه حد شایع است؟

میزان دقیق وقوع بارداری پوچ مشخص نیست زیرا که تعداد زیادی از مادران قبل از آنکه از بارداری خود مطمعن شوند، تخمک پوچ از بدن آنها دفع می شود. با این حال، این نوع سقط در واقع بسیار شایع است و در حدود 10-20٪ از بارداری ها از این نوع تخمین زده می شود.

به دلیل مشکلاتی که در تشخیص این عارضه وجود دارد، اندازه گیری دقیق آماری در مورد میزان بارداری پوچ می تواند سخت باشد. از آنجا که این عارضه خیلی زود اتفاق می افتد، ممکن است زنان حتی از باردار بودن خود اطلاع نداشته باشند و سقط ناشی از بارداری پوچ را متوجه نشوند.

علائم بارداری پوچ چیست؟

در بارداری پوچ جفت به دیواره رحم متصل شده و رشد می کند و هورمون های بارداری را تولید می کند، به همین سبب ممکن است یک زن علائم اولیه بارداری را تجربه کند. تا زمان خارج شدن جنین از بدن، هورمون ها هنوز تولید می شوند و آزمایش بارداری مثبت خواهد شد. یک خانم دچار بارداری پوچ ممکن است دچار تهوع صبحگاهی، نفخ شکم، سینه درد و سایر علائم شایع حاملگی باشد که در هفته های اول بارداری خود را نشان می دهد. با این حال، برخی از علائم وجود دارد که نشان می دهند شرایط طبیعی نیست و ساک حاملگی در معرض سقط شدن است، ازجمله:

• خونریزی شدید غیرطبیعی

• گرفتگی شدید شکم

• سونوگرافی که کیسه آمنیوتیک را نشان می دهد، اما جنینی در آن وجود ندارد.

آیا بارداری پوچ خودبخود سقط می شود؟

برای برخی از خانمها ممکن است هیچ درمانی برای سقط بارداری پوچ نیاز نباشد، زیرا بدن تشخیص می دهد که بارداری طبیعی پیش نمی رود و بدن به طور طبیعی با بیرون راندن محتویات رحم، محصولات حاملگی را خارج می کند. در این موارد سقط جنین مشابه یک پریود سنگین خواهد بود.

بارداری پوچ کی سقط می شود؟

بعد از اینکه بارداری پوچ تشخیص داده شد، بسته به نحوه واکنش بدن به تخمک متصل شده ممکن است تا چند هفته بعد علائم سقط جنین همانند خونریزی شروع شده و تخمک لقاح یافته از بدن مادر دفع شود. گرچه معمولا تا هفته 8 و 9ام بارداری این ساک حاملگی خالی دفع می شود اما در برخی مادران این اتفاق نمی افتد و برای دفع بارداری پوچ به مداخلات پزشکی نیاز هست. چند روش درمانی مختلف برای خارج کردن بارداری پوچ از بدن زنان در دسترس است.

اگر بارداری پوچ تشخیص داده شود اما بدن همچنان به بارداری خود ادامه دهد، پزشک ممکن است چند روز صبر کند تا ببیند بدن شما در نهایت جنین را دفع می کند یا خیر. اگر بدن علیرغم عدم رشد جنین، ساک بارداری را همچنان نگه دارد، می توان از دارو یا جراحی برای پاک کردن محتویات رحم استفاده کرد. داروهایی مانند Cytotec می توانند سقط جنین ایجاد کنند که باعث خونریزی شدید و خروج جفت و ساک می شود. با اتساع دهانه رحم و درنهایت کورتاژ رحم می توان حفره رحم را از وجود هرگونه محصولات حاملگی پاک کرد.

آیا می توانم پس از بارداری پوچ مجدد باردار شوم؟

سقط جنین می تواند ترسناک باشد و باعث شود شما احساس کنید مشکلی در قدرت باروری شما وجود دارد، اما در بیشتر موارد، واقعیت این نیست و شما هیچ مشکل باروری ندارید. سقط جنین بخشی طبیعی از بارداری است و اغلب هیچ تاثیری در میزان باروری شما ندارد. داشتن یک بارداری پوچ معمولاً جای نگرانی نیست و آمارها نشان می دهد در آینده ای بسیار نزدیک یک بارداری طبیعی و سالم خواهید داشت.

مطالعه بیشتر:

بارداری پوچ چیست و علت بارداری پوچ چیست؟

بارداری پوچ در هفته چندم تشخیص داده می شود؟

علت بارداری پوچ و درمان و علائم بارداری پوچ چیست؟

تهوع در بارداری پوچ هم وجود دارد؟ علایم ، علل و درمان و ...

?پرسش و پاسخ های بارداری پوچ

علائم بارداری پوچ چیست؟

برخی از علائم وجود دارد که نشان می دهند شرایط طبیعی نیست و ساک حاملگی در معرض سقط شدن است، ازجمله: • خونریزی شدید غیر طبیعی • گرفتگی شدید شکم • سونوگرافی که کیسه آمنیوتیک را نشان می دهد، اما جنینی در آن وجود ندارد.

آیا بارداری پوچ خودبخود سقط می شود؟

برای برخی از خانمها ممکن است هیچ درمانی برای سقط بارداری پوچ نیاز نباشد، زیرا بدن تشخیص می دهد که بارداری طبیعی پیش نمی رود و بدن به طور طبیعی با بیرون راندن محتویات رحم، محصولات حاملگی را خارج می کند. در این موارد سقط جنین مشابه یک پریود سنگین خواهد بود.

آیا می توانم پس از بارداری پوچ مجدد باردار شوم؟

سقط جنین بخشی طبیعی از بارداری است و اغلب هیچ تاثیری در میزان باروری شما ندارد. داشتن یک بارداری پوچ معمولاً جای نگرانی نیست و آمارها نشان می دهد در آینده ای بسیار نزدیک یک بارداری طبیعی و سالم خواهید داشت.

بارداری پوچ کی سقط می شود؟

بعد از اینکه بارداری پوچ تشخیص داده شد، بسته به نحوه واکنش بدن به تخمک متصل شده ممکن است تا چند هفته بعد علائم سقط جنین همانند خونریزی شروع شده و تخمک از بدن مادر دفع شود. گرچه معمولا تا هفته 8 و 9ام بارداری این ساک حاملگی خالی دفع می شود اما در برخی مادران این اتفاق نمی افتد و برای دفع بارداری پوچ به مداخلات پزشکی نیاز هست. چند روش درمانی مختلف برای خارج کردن بارداری پوچ از بدن زنان در دسترس است.

منبع: birthinjuryhelpcenter