The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

4 پرسش رایج دوران بارداری

سوالات متعدد ذهن بانوان که برای بچه دار شدن برنامه ریزی می کنند یا باردار هستند را مشغول می کند. در این نوشتار پاسخ های دکتر راشن راج، پزشک متخصص زنان و زایمان مرکز درمانی رونالد ریگان به چهار سوال مهم مطالعه می کنید.

1- برقراری رابطه جنسی در موقعیت های خاص در تعین جنسیت فرزندان موثر است؟

2- در حالی که باردار هستم مجددا می توانم باردار شوم؟

3- دوستم می خواهد فرزندان یکدیگر را با شیر مادر تغذیه کنیم. این کار ایمن است؟

4- تنها یک بار زایمان کرده ام اما از بی اختیاری گاز معده رنج می برم. مشکل چیست؟

برقراری رابطه جنسی در موقعیت های خاص در تعیین جنسیت فرزندان موثر است؟

آرزو می کردم بگویم، برقراری رابطه جنسی در موقعیت های خاص در تعیین جنسیت فرزندان تاثیر گذار است. در حقیقت، شانس نقش زیادی در تعیین جنسیت نوزادان ایفاء می کند. مایع منی حاوی میلیون ها اسپرم است که نیمی از آنها کروموزوم ایکس (X) و نیمی دیگر کروموزوم ایگرگ (Y) را حمل می کنند. برای مشخص شدن جنسیت فرزندتان باید 9 ماه صبر کنید.

در حالی که باردار هستم مجددا می توانم باردار شوم؟

بله، اما این اتفاق بسیار نادر است. وقتی باردار می شوید، دهانه رحم باید بسته و تخمک گذاری متوقف شود. به معنای دیگر، شما می توانید بدون نگرانی از باردار شدن مجدد رابطه جنسی برقرار کنید. در موارد نادر، دهانه رحم بسته نشده و تخمک گذاری ادامه پیدا می کند. تخمدان های برخی از بانوان در هفته های ابتدایی بارداری به جای یک تخمک، دو تخمک تولید می کنند. اگر لخته مخاطی شکل نگرفته باشد، می توانید مجددا باردار شوید.

دوستم می خواهد فرزندان یکدیگر را با شیر مادر تغذیه کنیم. این کار ایمن است؟

تغذیه نوزاد با شیر مادر کاری شگفت انگیز و جذاب است که تنها مادر و نوزاد تجربه می کنند. نوزاد پس از حس کردن بوی مادر و دیدن و شنیدن چهره و صدایش نوک پستان های او را به دهان می گیرد. در اکثر قریب به اتفاق موارد، او نوک پستان های سایر مادران را به دهان نخواهد گرفت. همچنین، برخی از مواد مخدر، الکل، بیماری های عفونی مثل ایدز و سل نیز می توانند از طریق شیر مادر به نوزاد منتقل شوند.

تنها یک بار زایمان کرده ام اما از بی اختیاری گاز معده رنج می برم. مشکل چیست؟

تضعیف شدن عضلات و اعصاب اطراف مقعد و لگن کنترل کردن گاز معده را به شدت دشوار کرده و زمینه بی اختیار شدن آن را فراهم می کند. شما به احتمال بسیار زیاد، پیش از باردار شدن و زایمان کردن نیز از این مشکل رنج می برده اید. تقویت کردن عضلات، کنترل کردن گاز معده را آسان تر خواهد کرد. انجام دادن تمرینات کگل بسیار موثر است. در حالی که نشسته اید، تصور کنید ادرارتان را نگه داشته اید، 10 ثانیه در این حالت بمانید، سپس 10 ثانیه استراحت کنید. این کار را روزانه 10 تا 15 بار انجام دهید. به مرور زمان توانایی کنترل گاز معده را به دست خواهید آورد. همچنین، مصرف مواد غذایی (کلم، نوشابه های گازدار، پیاز، حبوبات و ... ) که تولید گاز معده را افزایش می دهند را مدتی محدود کنید.

مطالعه بیشتر:

1- خواب دیدن اروتیک در دوران بارداری چه معنایی دارد؟

2- پرسش از خوانندگان پاسخ از متخصصان

3- 30 پرسش و پاسخ مهم دوران بارداری

منبع: health