The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

رشد جنین در سه ماهه اول بارداری

مدت بارداری حدود 40 هفته است، که شمارش آن از اولین روز آخرین عادت ماهیانه خانم ها آغاز می شود. این 40 هفته به 3 دوره سه ماهه تقسیم می شود. با خواندن این مطلب متوجه خواهید شد که در سه ماهه اول بارداری برای شما و جنین درون شکمتان چه اتفاقی خواهد افتاد.

 سه ماهه اول بارداری

 

 رشد جنین در هفته 4 بارداری

در هفته 4 بارداری توپ سلولی که درون رحم کاشته شده است در حال برپایی پایه های اصلی حیات آینده خود به عنوان یک جنین است. مغز، قلب و ستون فقرات جنین شروع به شکل گرفتن می کند و بازوها و پاها شروع به رشد می کنند.

 

 رشد جنین در هفته 8 بارداری

 تمامی اعضای داخلی اصلی و ساختمان بدنی شروع به شکل گرفتن می کنند. قلب جنین بطور منظم ضربان دارد. بازوان و پاها بیشتر رشد کرده و انگشتان دست ها و پاها شروع به شکل گرفتن می کنند. اندام های تناسلی شروع به شکل گرفتن می کنند. چشم ها بطرف جلوی صورت حرکت کرده و پلک ها شکل می گیرند. بند ناف به وضوح قابل مشاهده است. در انتهای هفته 8 بارداری جنین شباهت زیادی به انسان پیدا می کند، قد جنین تقریبا به اندازه 2 و نیم سانتی متر و وزن جنین کمتر از سه و نیم گرم است.

 

 رشد جنین در هفته 12 بارداری

در هفته 12 بارداری رگ های عصبی و ماهیچه های جنین شروع به کار با یکدیگر می کنند. جنین می تواند مشت خود را ببندد. اندام های تناسلی خارجی قابل مشاهده است و می توان پسر یا دختر بودن آنرا تشخیص داد. خانم ها در سه ماهه دوم یا بعد از آن می توانند بدانند صاحب فرزند دختر یا پسر خواهند شد. پلک ها بسته است تا رشد چشم ها را پشتیبانی کند. آنها تا هفته بیست و هشتم دوباره باز نخواهند شد. سرعت رشد سر کاهش خواهد یافت و جنین درازتر می شود. اکنون قد جنین هفت و نیم سانتی متر است و وزن جنین تقریباً 28 گرم است.

منبع: نی نی پلاس