The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین زمان برای اعلام خبر بارداری چند هفتگی است؟

بعد از آنکه جواب مثبت تست بارداری خود را، حال بعد از انجام تست بی بی چک در منزل و یا پس از گرفتن نتیجه آزمایش خون دریافت کردید، احتمالا به اولین چیزی که فکر می کنی زمان مناسب برای اعلام خبر بارداریتان به خانواده، دوستان و آشنایان است. اما واقعا بهترین زمان برای اعلام خبر بارداری به اطرافیان چند هفتگی است؟ آیا واقعا لازم است که برای اعلام خبر بارداری تا بعد از سه ماهه اول و پس از انجام آزمایش غربالگری صبر کنیم یا نه؟در ادامه این مقاله همه چیز را در مورد اعلام خبر بارداری برای شما شرح خواهیم داد.

انتخاب زمان مناسب برای اعلام خبر بارداری

پس از این‌که از بارداری خود آگاه شدید،‌ ممکن است احساسات و هیجانات زیادی در بدن و ذهن شما ایجاد شود. تجربه عصبی شدن،‌ هیجان‌زدگی، تعجب، ترس، خوشحالی و بسیاری احساسات دیگر شایع است.

پس از این‌که تست بارداری مثبت می‌شود،‌ به مرحله‌ای می‌رسید که آمادگی اعلام خبر بارداری به دیگران را خواهید داشت. ممکن است دچار هیجان شده یا مضطرب شوید. هر دو این احساسات طبیعی است و اغلب باعث شگفتی دیگران می‌شود.

به چه کسی بگوییم؟

به احتمال زیاد دومین شخصی‌که باید از بارداری شما مطلع شود همسر یا شریک زندگی شماست. روش‌های خلاقانه‌ای برای اعلام خبر بارداری به عنوان یکی از لحظات به یادماندنی زندگی وجود دارد. پیدا کردن راهی غیرمنتظره برای اعلام این خبر، سرگرم‌کننده است.

این تصمیم‌گیری‌ها راحت است. گروه بعدی که باید از جریان مطلع شوند، ‌خانواده یا دوستان نزدیک هستند. از این گروه معمولا سراغ دوستان و آشنایان می‌روید و بعد هرکسی که گوش کند.

هرچند معمولا در اغلب خانواده‌ها نظام معمولی برای اعلام خبر بارداری وجود دارد، ممکن است با خود فکر کنید آیا لازم است کمی برای این کار صبر کنم یا خیر. بسیار طبیعی است قبل از این‌که آمادگی لازم برای اعلام خبر به خانواده را پیدا کنید، آن را به غریبه‌ها بگویید. این راهی است تا خبر را در وضعیتی کم‌خطرتر و با ابراز نظرهای کمتری اعلام کنید.

چه زمانی اعلام کنید

این‌که چه زمانی خبر را به دیگران بگوییم، بحث داغی است. زمان‌بندی برای اعلام خبر بارداری، یک تصمیم کاملا شخصی است. بعضی خانواده‌ها این خبر خوب را سریع پخش می‌کنند و آن‌را به هر گوش بیکاری که پیدا کنند می‌گویند. قبل از این‌که جوهر تست بارداری خشک شود، پای تلفن هستند تا خبر را به دوستان و اقوام خود بدهند.

نکات مثبت زود خبردادن

• حمایت‌های بسیاری در اوایل دوران بارداری خواهید داشت.

• می‌توانید خبر خوب و هیجان خود را بروز دهید.

• پیشنهادهای زیادی برای کمک دریافت می‌کنید.

• توصیه‌های زیادی از اطرافیان درباره پزشک مناسب دریافت خواهید کرد.

• در تصمیم‌گیری‌های اولیه کمک دارید.

• در صورت سقط جنین از جانب اطرافیان حمایت می‌شوید.

نکات منفی زود خبردادن

• نصیحت‌های زیادی دریافت می‌کنید‌.

• اخبار خوب زود به گوش بقیه می‌رسد و شما اولین نفری نخواهید بود که خبر بارداری خود را به‌ آن‌ها می‌دهید.

• در صورتی‌که سقط کنید، همه می‌فهمند که باردار بوده‌اید.

روش دیگر این است که مثل برخی افراد خبر بارداری خود را به هیچ‌کس نگویید یا به تعداد محدودی اعلام کنید. این گروه افراد اعتقاد دارند باید به یک سطح مطمئن از بارداری برسند بعد خبر را بدهند. در این صورت ممکن است افراد صبر کنند تا شکم آن‌ها بزرگ شود و دیگران خودشان از بارداری او باخبر شوند. این امر ممکن است به دلیل اعتقادات مذهبی یا شخصی باشد یا به‌دلیل ترس از دست دادن بارداری.

نکات مثبت تاخیر در خبر دادن

• زمان کافی برای هضم خبر

• بدون دخالت دیگران تصمیم می‌گیرید.

• در صورتی‌که جنین را سقط کنید، مجبور نیستید خبر بارداری را لغو کنید.

نکات منفی تاخیر در خبر دادن

• هیچ‌نوع کمک و حمایتی از جانب دیگران ندارید.

• درصورتی‌که جنین را سقط کنید اطرافیان دلیل ناراحتی شما را خواهند پرسید و مجبور هستید به آن‌ها توضیحاتی دهید.

همان‌طور که می‌بینید پاسخ دقیقی برای این موضوع وجود ندارد. اگر تصمیم گرفتید خبر بارداری را زود اعلام کنید، در صورتی‌که کودک را از دست بدهید از حمایت‌ها و کمک‌های اطرافیان در غم خود بهره‌‌مند خواهید شد.

ممکن است بخواهید تا زمانی‌که خطر سقط جنین برطرف شود صبر کنید و سپس خبر بارداری را به اطرافیان بدهید. هیچ‌نوع پاسخ صحیحی در این مورد وجود ندارد. بهترین کار همان است که برای شما و خانواده‌تان مناسب‌‌تر باشد.

ممکن است تصمیم بگیرید اعلام خبر بارداری خود را فقط به تعدادی از افراد نزدیک فعلا داشته باشید تا مدتی از بارداری بگذرد. ببینید چطور پیش می‌رود. بعد تصمیم بگیرید خبر را به بقیه بگویید یا کمی صبر کنید.

مطالعه بیشتر:

بهترین سن برای بارداری چه زمانی است؟

ایا تاریخ سونوگرافی برای زایمان دقیق است؟

اولین اقدامات بعد از مثبت شدن بی بی چک

علائم و نشانه های آمادگی بدن برای بارداری

?پرسش و پاسخ های اعلام خبر بارداری

نکات مثبت زود اعلام کردن خبر حاملگی کدام است؟

حمایت‌های بسیاری در اوایل دوران بارداری خواهید داشت. می‌توانید خبر خوب و هیجان خود را بروز دهید. پیشنهادهای زیادی برای کمک دریافت می‌کنید. توصیه‌های زیادی از اطرافیان درباره پزشک مناسب دریافت خواهید کرد. در تصمیم‌گیری‌های اولیه کمک دارید. در صورت سقط جنین از جانب اطرافیان حمایت می‌شوید.

نکات منفی زود اعلام کردن خبر بارداری چیست؟

نصیحت‌های زیادی دریافت می‌کنید‌. اخبار خوب زود به گوش بقیه می‌رسد و شما اولین نفری نخواهید بود که خبر بارداری خود را به‌ آن‌ها می‌دهید. در صورتی‌که سقط کنید، همه می‌فهمند که باردار بوده‌اید.

نکات منفی دیر اعلام کردن خبر حامگی به اطرافیان چیست؟

هیچ‌نوع کمک و حمایتی از جانب دیگران ندارید. درصورتی‌که جنین را سقط کنید اطرافیان دلیل ناراحتی شما را خواهند پرسید و مجبور هستید به آن‌ها توضیحاتی دهید.

نکات مثبت دیر اعلام کردن خبر بارداری به اطرافیان چیست؟

زمان کافی برای هضم خبر بدون دخالت دیگران تصمیم می‌گیرید. در صورتی‌که جنین را سقط کنید، مجبور نیستید خبر بارداری را لغو کنید.

منبع: verywellfamily