The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

5 عامل کاهش قدرت باروری مردان و زنان

برخی فلزات برای عملکرد طبیعی بدن چندان ضروری نسیتند و ورود بیش از اندازه آنها به بدن باعث مسمومیت خواهد شد. شواهد موجود بیانگر این است که فلزات سمی برای بدن مضر بوده و تاثیر منفی بر قدرت باروری مردان و زنان دارند.

این فلزات سنگین در بدن متابولیزه نمی شوند. در واقع فلزات سنگین پس از ورود به بدن دیگر از بدن دفع نشده و در بافت های بدن انباشته می گردند. همین امر موجب بروز بیماری ها و عوارض متعددی مثل عفونت های ویروسی، باکتریایی و قارچی می شود. این سموم ممکن است در هوای تنفسی، آب آشامیدنی، مصالح ساختمانی، لوازم آشپزخانه و حتی البسه نیز وجود داشته باشند.

1- سرب

سرب از طریق آبی که از لوله های سربی عبور می کند وارد بدن می شود. در زمان های گذشته از این روش برای بالا بردن شانس سقط جنین استفاده می شده است. آقایانی که در محل کار خود با مقدار زیادی سرب سر و کار دارند، ریسک کاهش تعداد اسپرم ها در آنها افزایش می یابد. هم چنین در صورت داشتن تعداد زیاد اسپرم، احتمال بروز مشکلاتی مانند تغییر شکل (بد شکلی) و کم شدن تحرک اسپرم ها افزایش می یابد.

2- جیوه

جیوه در مواد ضد آفت، ضد قارچ، ماهی، مواد پر کننده دندان در دندانپزشکی و فرآیندهای صنعتی دیگر یافت می شود. خانم هایی که دستیار دندان پزشک هستند یا دندان پزشکان خانمی که با جیوه برای پر کردن دندان سر و کار دارد، احتمالا در مقایسه با دیگر خانم هایی که با این فلز در تماس نیستند، از قدرت باروری کمتری برخوردار هستند. همچنین به خانم های باردار توصیه می شود که در این دوران برای پر کردن دندان از پر کننده جیوه استفاده نکنند.

3- کادمیم

کادمیم، یک نوع سم غیر آلی است که در دود سیگار (دخانیات)، غذاهای آماده، محصولات صنعتی، صدف های صید شده از آب آلوده و لوله های گالوانیزه یافت می شود. اگر این فلز به طریقی وارد بدن شود، بر عملکرد مواد مغذی و مفیدی مانند روی تاثیر گذاشته و همین امر بر باروری زنان و مردان تاثیرات مخربی خواهد داشت.

4- آلومینیوم

آلومینیوم در قرص های سوء هاضمه،‌ فویل، نوشیدنی قوطی، پودر های جانشین شیر خشک و  دئودورانت ها یافت می شود و از طریق پوست قابل جذب است.

5- مس

مس دارای جنبه مثبت و منفی است، (یعنی می تواند هم سمی و هم مفید باشد) و این امر وابسته به مقداریست که با آن سر و کار داریم. بدن ما مس را از طریق لوله های آب، وسایل جلوگیری از بارداری مانند IUD، استخر شنا و جواهرات جذب می کند. عملکرد و تاثیر مس در بدن بعد از درمان های هورمونی مانند: مصرف قرص های جلوگیری از بارداری یا داروهای باروری افزایش می یابد.

تعیین میزان ترکیبات سمی

از طریق آزمایش های خاصی می توان میزان ترکیبات سمی موجود در بدن را تعیین نمود. آنالیز مو و مشاوره با متخصص تغذیه از اهمیت بالایی برخوردار است. از این طریق می توان نیازهای تغذیه ای هر فرد را مشخص کرد. متخصص تغذیه منابع ایجاد آلودگی و ترکیبات سمی را تشخیص داده و در جهت حذف آنها درمان را آغاز می کنند. ممکن است به شما توصیه شود تا برای حذف مواد سمی از بدن تان برخی مواد مغذی مانند آنتی اکسیدان ها (برای مثال ویتامین ث) را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

کبد، عمل سم زدایی از بدن را از طریق ترکیب کردن مواد مضر (مانند: مواد شیمیایی، داروها، الکل، فلزهای سمی سنگین) با موادی که ضرر کمتری دارند، انجام می دهد و این ترکیبات از طریق کلیه دفع می شوند. بنابراین همواره توجه داشته باشید که کبدتان در سلامت کامل باشد و مواد سمی و غیر ضروری را به خوبی از بدن دفع کند.

منبع: nytimes