The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

اولین تپش قلب و اولین حرکات جنین در شکم مادر

فقط ۲۱ روز بعد از لقاح جنین، قلب جنین تان با اولین لرزش خود شروع به تپش می کند. ضربات طبل گونه اش به همراه فرزندتان خواهد بود تا زمانی که زندگی شاد و طولانی خود را به همراه شما آغاز کند.

قلب اولین عضوی است که در رویان رشد می کند و پزشک به وسیله اولتراساند از همان اوایل هفته پنجم می تواند ضربان قلب او را تشخیص دهد. شنیدن صدای قلب جنین اغلب زمانی است که مادر برای اولین بار واقعیت باردار بودن را در اعماق وجودش احساس می کند.

اگر دست تان را مشت کنید، این تقریبا اندازه قلب شماست. اما در اولین مراحل رشد جنین تان، اندازه قلب جنین به طور شگفت آوری نسبت به اندازه بدنیش ۹ برابر بزرگ تر است.

جرقه حیات آغازگر حرکت قلب جنین

چه چیزی آغازگر حرکت قلب است؟ چه زمانی و چگونه اولین تپش اتفاق می افتد؟ اولین جرقه این تپش به وسیله سلول های مخصوص تنظیم کننده ضربان قلب که به تازگی رشد کرده اند، آغاز می شود. این سلول ها زمانی که قطب بندی الکتریکی ایجاد می شود، به خودی خود شروع به واکنش می کنند و این ضربان الکترونیک به وسیله سلول های رسانا (هادی) به بقیه قلب نیز منتقل می شوند.

بنابراین قلب انسان به وسیله جریانی الکتریکی شروع به حرکت می کند. این بسیار شبیه سریال های تلویزیونی پزشکی است که در آن دستگاه شوک دهنده قلب را بر روی سینه بیمار قرار می دهند و با شوک الکتریکی قلب از کار ایستاده را به فعالیت وامیدارند.