The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چگونه در بارداری زیبا باشیم؟

چگونه در بارداری زیبا باشیم؟ آیا رنگ کردن موی سر در دوران بارداری مجاز است؟ آیا امکان استفاده از لوازم آرایشی در دوران بارداری وجود دارد؟ استفاده از عطر و ادکلن در دوران بارداری برای جنین مضر است؟ آیا مانیکور کردن و لاک زدن ناخن ها در دوران بارداری مشکلی ایجاد می کند؟ چگونه زیبایی پوست در دوران بارداری را حفظ کنم؟ پاسخ همه این پرسش ها در نوشتار زیر داده شده است، لطفا با ما همراه باشید.

رنگ کردن موی سر در دوران بارداری

برای حفظ سلامتی و بارداری بدون خطر، پزشکان معتقدند موی تان را در طول دوران بارداری به خصوص در سه ماهه اول رنگ نکنید. دکتر جانت گراف، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه نیویورک می گوید:" رنگ مو می تواند از طریق پوست سر جذب شود و تاثیر منفی بر رشد جنین بگذارد. به جای استفاده از رنگ موی شیمیایی می توان از رنگ های طبیعی (حنا و ...) استفاده کرد. "

استفاده از لوازم آرایشی در دوران بارداری

بانوان باردار باید در طول دوران بارداری مصرف لوازم آرایشی را به حداقل برسانند. داروهای از میان برنده آکنه حاوی موادی هستند که ممکن است در روند رشد و نمو جنین اخلال ایجاد کنند. از مصرف کرم های موضعی که حاوی ویتامین آ و داروهای خوراکی (تتراسایکلین) و کرم هایی که بدون نسخه پزشک به فروش می رسند خودداری کنید.

استفاده از عطر و ادکلن در دوران بارداری

مواد شیمیایی که در ساخت برخی عطرها استفاده می شوند ممکن است سلامتی بانوان باردار و جنین را به خطر بیندازند. بهتر است به جای استفاده از عطرهای ساخته شده با مواد شیمیایی از عصاره یا روغن های طبیعی گل ها و گیاهان خوشبو استفاده کنید. پوست بدن خانم های باردار در طول دوران بارداری حساس می شود و عطر محبوب شان در این دوران بد بو می شود.  

آیا مانیکور کردن و لاک زدن ناخن ها در دوران بارداری

بانوان باردار " مانیکوریست " که در معرض مواد شیمایی مضر قرار دارند باید بیش از سایرین مراقب باشند. مانیکور و پدیکور کردن انگشت های دست ها و پاها مشکلی ایجاد نمی کند. سعی کنید ابزار مورد نیاز را با خود ببرید و حدالامکان از لاک زدن ناخن های دست ها و پاها تان بپرهیزید.

زیبایی پوست در دوران بارداری

برای همسران هیچ چیزی زیباتر از شکم در حال رشد بانوان باردارشان نیست. نگرانی آنها کشیدگی پوست شکم و دیگر نقاط بدن شماست و به دنبال راهی موثر برای پیشگیری از بروزش هستند. در این دوره از پمادهایی که تضمین کننده سلامتی و زیبایی پوست هستند استفاده می شود. این پمادها ممکن است سالم و آرام بخش باشند ولی پزشکان معتقدند که تنها چیزی که از زیاد شدن اثرات کشیدگی بر روی بدن خانم های باردار پیشگیری می کند، ژن است. پمادها و لوسیون ها تنها خارش پوست را تسکین می دهند.

تیغ و موم دو روش بی ضرر از بین بردن موهای زاید در دوران بارداری است. پزشکان استفاده از لیزر برای از میان بردن موهای زائد در طول دوران بارداری را توصیه نمی کنند.

ماساژ نه تنها برای بانوان باردار لذت بخش است، انجام دادن اش نیز تاکید شده است. دکتر برینسون رئیس بیمارستان ایالتی نیویورک می گوید:" ماساژ دادن بانوان باردار مفید است، اما به ماساژر بگویید باردار هستید تا به کمر و پشت تان فشار وارد نکند. "

منبع: پیروز پالیزی جنیس لیبرمن