The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

مراقبت از پوست در دوران بارداری با 6 روش خانگی

برای داشتن پوستی شاداب و زیبا در دوران بارداری مجبور به پرداخت پول زیاد برای خرید کرم‌ های مخصوص سلامتی پوست نیستید. راه‌ های زیادی وجود دارد که به كمك آنها مي ‌توانيد از پوست تان در دوران بارداری مراقبت کنید.

در ادامه شش روش مراقبت از پوست در دروان بارداری در خانه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

1- عسل

برای پوست‌های چرب و لکه ‌دار به دلیل خواص ضد میکروبی، عسل از رشد برخی از باکتری ‌ها بر روی پوست جلوگیری می‌کند. این ماده غذایی را روی صورت تان بمالید و پس از 15 دقیقه با آب ولرم بشویید.

2- روغن زیتون

ماده مرطوب‌ کننده‌ بسیار خوبی است. روغن زیتون سرشار از پلی ‌فنل‌ و آنتی ‌اکسیدان است و با گسترش رادیکال های آزاد که از جمله عوامل بروز ضایعات پوستی و سرطان هستند که در نتیجه قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، نوشیدن الکل و دود کردن سیگار ایجاد می شوند مقابله می کند. این ماده غذایی را به موها و دست های تان بمالید و پس از پنج دقیقه با آب ولرم شست و شو دهید.

3- زرده تخم مرغ

زرده تخم مرغ حاوی ویتامین های  آ، ای، دی، اسیدهای آمینه ضروری، مواد معدنی و ریز ذرات مفید است. زرده تخم مرغ را به خوبی هم زده و پوست صورت تان را با کمک پنبه به این ماده غذایی آغشته کنید. پس از گذشت 15 دقیقه صورت تان را با آب گرم بشویید.

4- آب لیمو

آب لیمو منبع عالی اسیدهای آلفا هیدروکسی است. عصاره یک لیموی تازه را بگیرید و به صورت تان بمالید و پس از 10 دقیقه صورت تان را با آب سرد بشویید.

5- آووکادو

آووکادو حاوی ویتامین ها و آنزیم ‌های بسیاری است و باعث زیبا شدن پوست بدن می شود. آووکادو را پوست کنده و به صورت تان بمالید و پس از گذشت 15 دقیقه صورت تان را بشویید.

6- موز

موز سرشار از پتاسیم و مرطوب‌ کننده پوست است. موز را له کرده و پوست صورت و گردن تان را به آن آغشته کنید. پس از گذشت 10 دقیقه صورت و گردن تان را بشویید.

منبع: نی نی+