The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

مفهوم وضعیت بریچ جنین ، آیا مشکل ساز است؟

سوال مخاطب:

آيا وضعيت بريچ برای جنين نامناسب و خطرناك است در اين وضعيت سر جنين در كدام قسمت است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

بریچ به حالتی گفته می شود که جنین به جای اینکه بطور عمودی قرار گیرد و سر در پایین و باسن در بالا باشد به صورت دیگری باشد. و حدود 90% از موارد به این نحو است گاهی بنا به دلایلی که شایع ترین آن ها رحم دوشاخ و سپتوم دار، فیبروم با حاملگی و جنین کوچک تر از نرمال... بر عکس می شود یعنی باسن در پایین و سر در بالا قرار دارد استثنا مواردی نیز جنین عرضی واقع می شود که در دو حالت اخیر زایمان طبیعی با مشکل مواجه شده و بهتر است سزارین شود. توضیح این که این تغییرات قرار گرفتن جنین تا ماه هشتم ارزشی ندارد چون در آخرین روزها ممکن است به شکل طبیعی درآید.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +