The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

علت تب بعد از زایمان چیست آیا به دلیل عفونت است؟

سوال مخاطب:

علت تب بعد از زایمان چیست آیا به دلیل عفونت است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

تب اگر بعد از زایمان و اوایل آن اتفاق بیفتد  مربوط به عفونت محل بخیه ها، یا عفونت در داخل رحم است که در صورت بروز خطرناک است و باید به سرعت درمان شود گاهی نیز عفونت کلیه ها و حتی سرماخوردگی در زمان زایمان یا سزارین حادث می شود بنابراین باید ابتدا دلیل تب را مشخص کرد و برحسب علت درمان انجام گیرد. گاهی نیز از روزهای دوم به بعد به علت تجمع شیر در پستان تب ایجاد می شود که به تب شیر معروف است و تخلیه کامل پستان آن را قطع می کند.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +