The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

طول سرویکس (دهانه رحم) در هفته دوازدهم، نرمال چقدر است؟

سوال مخاطب:

هفته دوازدهم بارداری هستم و در سونوگرافی طول سرویکس 29 میلی متر گزارش شده است آیا مشکلی وجود دارد و نیاز به اقدام خاصی است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

طول دهانه رحم 29 میلی متر طبیعی است و نیازی به سرکلاژ ندارد به خصوص اگر بارداری دوم به بعد باشد. در عین حال بیشتر در بیمارانی که سابقه سقط، زایمان زودرس، رحم کوچک یا تیغه دار و یا فیبروم دارند بهتر است سرکلاژ انجام شود. ضمنا من تنها به طول دهانه رحم که کوتاه شود اکتفا نکرده و عرض دهانه رحم که نشانه باز بودن آن است نیز توجه دارم بنابراین در صورتی که طول دهانه رحم 29 میلی متر باشد عمل سرکلاژ ضرورت ندارد.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +